Permanent Taupe na brwiach

10:00

Moje brwi przechodziły różne etapy w swojej egzystencji i różnie to z nimi bywało.
Aktualnie jestem w miarę zadowolona z ich wyglądu, a przyczynił się do tego słynny kremowy cień Maybelline Color Tatoo w odcieniu Permanent Taupe.


Od jakiegoś czasu używam go do podkreślenia moich brwi i muszę przyznać, że radzi sobie całkiem nieźle.
Cień ma szaro-brązowy, chłodny odcień, który idealnie mi odpowiada. Nałożony w niewielkiej ilości sprawia, że brwi nadal wyglądają naturalnie i nie są przerysowane.
To byłaby dla mnie katastrofa, bo nie lubię ewidentnie narysowanych brwi, które aż „straszą” swoją idealnością i wyglądają jakby były przyklejone.





Cień utrzymuje się na moich brwiach cały dzień, nie kruszy się, nie rozmazuje pomimo tego, że jest „smyrany” przez moją grzywkę.
Do nakładania cienia na brwi używam pędzelka do eyelinera z Hebe i z niego również jestem zadowolona.

Swego czasu miałam ogromne parcie na słynną farbkę Aqua Brow, ale teraz mogę stwierdzić, że jest mi ona niepotrzebna.


Zobacz także:

93 komentarze

  1. Też miałam parcie ba Aqua Brow, ale odpuściłam. Tego odcienia akurat nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już go nie chcę :-) Wystarczy mi ten cień :-))

      Usuń
  2. a ja lubię używać go jako cienia- i świetnie się sprawdza :D do podkreślania brwi dla mnie ma zbyt chłodny odcień, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo jeszcze go nie wypróbowałam na powiece ;-)

      Usuń
  3. Również używam go do przyciemniania brwi i sprawdza się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie farbka się nie sprawdziła, bo choć wybrałam kolor najbardziej szarawo-popielaty, to i tak wychodzi rudo na brwiach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, bardzo fajny cień. Chętnie sprawdziłabym jak wygląda na moich brwiach. :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nada się do każdych brwi :-)

      Usuń
  6. Kusi mnie on :p ale wiem, ze bedzie dla mnie to kolor raczej nieodpowiedni :D dla mnie perfekcyjny jest ten jaśniejszy cień z paletki cieni do brwi z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice nie miałam, na dnie szuflady leży sobie u mnie Essence ;-)

      Usuń
  7. Też używam go do podkreślania brwi, to mój hit, chyba nigdy wcześniej moje brwi nie wyglądały tak dobrze na co dzień jak właśnie z tym cieniem, no chyba że po wyjściu od kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używałam go do brwi, jednak znacznie lepiej sprawdza mi się do tego kredka z Catrice do brwi w jaśniejszym odcieniu. Permanent Taupe jest trochę zbyt zimny dla mnie i pozostawał grudki na brwiach zaraz po nałożeniu, które trzeba było wyczesywać.
    Za to bardzo go lubię na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na powiekach nie próbowałam :-) U mnie z grudkami nie ma problemu, bo i tak zawsze wyczesuję brwi :-)

      Usuń
  9. I ja używam Permanent Taupe do brwi i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostatnio hicior u wielu osób ;-)

      Usuń
  10. Uwielbiam Color Tattoo śle jako cień. Idealny jest do podkreślenia załamania albo jako baza pod inne cienie.
    Do brwi uzywam cienia z MIYO i jest to idealny kolor do moich brwi. Czasami uzywam tez linera z Vipery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu muszę pomazać nim powiekę w takim razie... ;-))

      Usuń
  11. Właśnie się zastanawiam nad tym kolorem, ale jedno jest pewne - we wtorek lecę do R. po On and On Bronze. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś dostałam w prezencie kolor czarny :) ten ładnie u Ciebie wygląda, fajnie, że sprawdza się też w ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy cieni do podkreślania brwi, zawsze jakoś wybierałam kredki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nie używałam kredki do brwi... :-)

      Usuń
  14. Bardzo mnie kusi ten kolor, właśnie jako wypełniacz do brwi. Chyba się skuszę na niego, kiedy w Rossmannie będą cienie na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie nie podkreślam brwi, ale ostatnio mam ochotę spróbować i zastanawiam się właśnie między tym cieniem, a paletką z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka z Catrice też podobno daje radę :-)

      Usuń
  16. Słyszałam o wykorzystaniu eyelinera z Rimmela czy Vipery do brwi, ale o Color Tattoo na brwiach jeszcze nie...może podczas tej rossmannowskiej promocji na cienie, się na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam nigdy go, ale jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam, ale powiem Ci że pokuszona jestem ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się czy nie nabyć tego cuda na zbliżającej się promocji w Rossie. /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wrzucić go do koszyka :-) Polecam ;-))

      Usuń
  20. Przez długi czas używałam go do brwi, ale ostatnio przerzuciłam się na kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wpadłabym na to,że cień można wykorzystać w ten sposób ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze z jakim rezultatem ;-)

      Usuń
  22. Super pomysł!
    Muszę w takim razie go kupić bo moja "idealna" kredka do brwi Benefitu - ledwo dyszy już :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten produkt jest fenomenalny, również używam go na brwi ale i jako cień oraz bazę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę również wypróbować :-)

      Usuń
  24. Sama się nad nim zastanawiałam i może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dla mnie :) ja tam nic nie uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam brwi jak ich nie podkreślę ;-)

      Usuń
  26. Pierwszy raz widzę ten produkt, sama nic nie używam do brwi, nawet ich nie depiluję..
    Wygląda bardzo ładnie u Ciebie i naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jego plus, że nie robi sztucznych brwi, a nawet jeśli się przesadzi to łatwo go wyczesać :-)

      Usuń
  27. Bardzo fajny produkt, sama go mam i używam. Jedyną wadą jest to, że przy skórze tłustej sprawdza się trochę gorzej i trzeba być ostrożniejszym. Mimo to, używam go, potem lekko przypudrowuję i sprawuje się ok. Mam też Aqua brow i jednak wolę go w użyciu, jest zdecydowanie bardziej plastyczny, niż cień Maybelline. No i jest więcej kolorów do wyboru (tylko cena nie zachwyca)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wlasnie używam aqua brown i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo osób go poleca właśnie do brwi ale nie wiem czy pasowałby mi ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest uniwersalny i sprawdza się na wielu brwiach :-)

      Usuń
  30. slyszalam o nim duzo dobrego, bede na niego polowac jutro w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że go dorwałaś :-)

      Usuń
  31. też podkreślam brwi ciemnobrązowym cieniem do powiek ;) tylko, że z Marizy. a potem jeszcze przeczesuje je zaschniętym tuszem do rzęs to cień jeszcze bardziej się wtapia ;) ale planuję w konuc zakupić cos profesjonalnego xd

    wielka szkoda, że nie dostałaś takiego prezentu.. uważam, że powinno się takie dawać mlodej parze;) nawet jeśli życzą sobie pieniadze to taki upominek w dodatku do koperty jest zawsze miły ;) mi marzy się ręcznie robiony album ślubny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie można mieć wszystkiego ;-)))

      Usuń
  32. jest super do podkreślania brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobnie jak Ty nie lubię sztucznie wyglądających brwi. Ja do podkreślenia swoich włosków używam kredki do brwi z AVON w kolorze blonde ze szczoteczką. Jest rewelacyjna. Dostępna też wersja ciemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny efekt i ładny brązik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obym go jutro w Rossku zastała <3 Kolor wydaje się być dla mnie idealny. Bardzo lubię grube, ładnie podkreślone brwi, ale te w naturalnym kształcie i kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, że o nim napisałaś, bo zastanawiałam się nad zakupem :) Teraz wiem, że warto go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja używam kredki Etude House i ma bardzo podobny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić co to za cudo :-)

      Usuń
  38. MOIM ZDANIEM TRAFIONY,DAJE NATURALNY EFEKT

    OdpowiedzUsuń
  39. Dość głośno jest o nim,ale nie wiem czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. no proszę jakie alternatywne rozwiązanie :) ja mam jego turkusowego brata którego też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mi dużo osób mówi że powinnam podkreślać brwi, ale jakoś mi z nimi dobrze i nigdy tego nie robiłam, Ale to co tu pokazałaś ma taki naturalny kolorek, że może i bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie przesadnego efektu można go wyczesać :-)

      Usuń
  43. Zakochałam się w nich, co mnie bardzo zaskoczyło. Skorzystam z promo w Rossmannie i kupię kilka brakujących mi kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam ten kolorek i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne masz brwi, ja używam matowego cienia loreal w identycznym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  46. oczko jest boskie !! delikatne i piekne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. faktycznie Twoje brwi są przepiękne! Zazdraszczam, ja mam takie cienizny:(

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też raczej są cieniasami, ale staram się je odpicować ;-))

      Usuń
  48. Aqua Brow też mnie kusiło,jednak za droga jak dla mnie...Jestem ciekawa jakby na moich brwiach wyglądał ten cień:)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie używam takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja nie upiększam swoich brwi takimi bajerami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie się na niego nie dawno skusiłam i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy