W końcu jest!

18:07

Tym, którzy jeszcze nie wiedzą spieszę donieść, że wczoraj w Galerii Katowickiej w końcu otworzyli salon MAC. Jak wiadomo najbliższe sklepy dotąd znajdowały się w Krakowie i Wrocławiu, czyli kawał drogi ze Śląska. Sama nie mieszkam w Katowicach, ale do MAC mam tam zdecydowanie najbliżej.



Oczywiście nie omieszkałam odwiedzić tego królestwa i poczyniłam nawet małe zakupy:

- cień do powiek Naked Lunch
- róż do policzków Rosy Outlook
- pomadka Angel
- wkłady do paletki



Muszę jednak przyznać, że kosmetyki MAC generalnie i tak warto kupować online na stronie Douglas.pl, bo tam mamy możliwość skorzystania z częstych zniżek i promocji.
Jeśli jednak będę w Katowicach to z pewnością będę zerkać do salonu MAC, by na żywo przyjrzeć się tym cudownościom!


Zobacz także:

88 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. W opakowaniu również mi się podoba :-) Jutro testy ;-))

      Usuń
  2. Super! Ja kupuje w douglasie Maca albo online albo stacjonarnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stacjonarnie MACa w Douglasie nie uświadczysz, ale online są fajne okazje :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że okaże się wspaniały ;-)

      Usuń
  4. ten róż bardzo mi się podoba, aż wstyd się przyznać ale jeszcze nie odwiedziłam galerii katowickiej a bywałam w pobliżu ale jakoś czasu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam przyciąga jedynie Mac :-)

      Usuń
  5. Nie wiedziałam że w Duoglas można kupić Mac ;) Już to sprawdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj też czasami żałuję, że nie mam blisko siebie sklepów, gdzie kupiłabym z pewnością najwięcej :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrota do piekieł, jak to mówi mój chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na mnie mac nie robi wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie również nie robił... do czasu ;-))

      Usuń
  9. Ubiegłaś mnie :P
    Też zamierzałam zrobić sobie wycieczkę do Katowic. W końcu to tylko 20km ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bliziutko, więc obowiązkowo wycieczkę trzeba odbyć ;-))

      Usuń
  10. Czekam na lubelskiego Maca = tymczasem pozostają mi zakupy w Wawie ...wszystko mnie ciekawi...pokazuj szmineczkę :) cien mam w pamięci jako chcicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucić posta o Angel :-)

      Usuń
  11. Muszę pojechać do Katowic! Nie wiedziałam, dzięki :* i kupiłaś cudeńka :)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już planuję kolejne zakupy ;-)

      Usuń
  12. Pamiętam swoje pierwsze zakupy ;D Prawdziwe przeżycie po kilku latach gapienia się na YT ;D
    Oby się wszystko sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz przepadłam w Macu 4 lata temu :-) Specjalnie po 4 cienie pojechałam aż do Krakowa... :-))

      Usuń
  13. ja jeszcze nie wpadłam w szał Maca, ale Twoje zakupy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam ostatnio 4 lata temu i też mnie ta marka nie porwała :-) teraz to się zmieniło ;-))

      Usuń
  14. Nie mogę się doczekać pierwszych zakupów w tym salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapamiętam i będę zaglądać na tę stronę:)
    Ja narazie raczej sobie nie mogę pozwolić na MACa, może za parę lat...:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam nic z tej firmy :). Bardzo fajne zakupy. Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jeden cień MACa i bardzo go lubię ;) Mój zapał mówi TAk, ale portfel...

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz ten salon, jak się przeprowadziłam :/ a niech ich gęś dziobnie... Zazdroszczę zakupów i możliwości zobaczenia na żywo tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To duży plus, że można wszystko obmacać ;-)

      Usuń
  19. Dobrze, że ja nie mieszkam blisko bo mój portfel by tego nie wytrzymał

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię MAC'a, ale szkoda, że mają takie wysokie ceny. W wakacje mam zamiar wybrać się do outletu, bo ponoć są sporo tańsze, ale zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na nasze realia ceny niestety wysokie :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo! Moje gratulacje! Mac przejrzał na oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie! Mogliby jeszcze zmądrzeć odrobinę i robić jakieś promocje, bo i tak bardziej opłaca się kupować ich kosmetyki w Douglasie w promocji -20% :-))

      Usuń
  23. Gdyby tylko był troszkę tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że będę zadowolona :-)

      Usuń
  25. Zazdroszczę. U mnie w mieście nie ma MACa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mało którym jest :-( Dobrze, że można go kupić online :-)

      Usuń
    2. No niestety:/, ja jeszcze muszę obczaić w sąsiednim mieście czy chociaż częściowo jest dostępny.

      Usuń
  26. mimo, że mieszkam we Wrocławiu to nie kupuję tam kosmetyków bo są dla mnie po prostu za drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny powalają, ale ja postanowiłam zaszaleć ;-)

      Usuń
  27. zazdroszczę albo i nie ;) mój portfel zostanie oszczędzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wiedziałam ze MAc jest w KAto, też jestem ze ślaska, a nawet nie wiem co się tam dzieje ;D miło się dowiedzieć, a i staje się stałym cyztelnikiem

    OdpowiedzUsuń
  29. o fajnie wiedzieć :) ja często jestem w Katowicach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że teraz odwiedziny Kato będą się równać z odwiedzinami Mac ;-))

      Usuń
  30. Noo super zakupy poczyniłaś, ja z MAC jeszcze nic nie byłam, nie na moją kieszeń póki co ta marka, ale kiedyś na pewno jakąś słynną pomadkę sobie kupię lub róż lub rozświetlacz, o ile wcześniej nie kupię Mary-Lou z TheBalm, który chodzi za mną już od kilku miesięcy. Mam nadzieję, że pokażesz nam niedługo pomadkę i róż z bliska. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary jest świetna. MACowy Soft&Gentle mnie nie kusi ;-)

      Usuń
  31. nigdy nie byłam w sklepie MAC w kuj-pom go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawią się w Poznaniu, ale czy planują kolejne sklepy to nie wiem. W razie czego zawsze zostają sklepy online :-)

      Usuń
  32. Oooo dobrze wiedzieć :D Na pewno wstąpię!

    OdpowiedzUsuń
  33. marzy mi sie brzoskwioniowa pomadka MAC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę też rozglądnąć za takim odcieniem :-)

      Usuń
  34. chciałabym mieć kosmetyki z MAC'a, ale na razie są dla mnie za drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety ich minus, ale z drugiej strony jak na produkty profesjonalne to ceny nie są aż takie straszne...

      Usuń
  35. W moim mieście wielkim osiągnięciem jest stoisko INGLOT o MAC nie mam co marzyć.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziś właśnie byłam w Katowickiej w MAC. Przywitały mnie dzikie tłumy kobiet. Mam nadzieje, że za parę dni szał na MACa minie i będzie spokojniej. /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno. Ja specjalnie pojechałam wczoraj rano, kiedy nie było żadnych tłumów :-)

      Usuń
  37. może też się tam kiedyś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne zakupy, koniecznie pokaż więcej i pokaż sie w pomadce, bo sama kiedyś o niej myślałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie na ten moment kosmetyki MAC są za drogie i zdecydowanie bardziej wolę szukać tańszych odpowiedników :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja byłam raz w MAC, troche mnie rozczarował... - trochę niekompetentne panie, nie czułam się dopieszczona, a kosmtytki stwierdzam, że chwilami przereklamowane.

    OdpowiedzUsuń
  41. Och, ja mam niby trzy MaCi, a i tak wolę kupować w Douglasie - trochę przykre, że tak duża firma nigdy nie robi większych promocji :/

    OdpowiedzUsuń
  42. przyznam, że mnie MAC jakoś nie porywa, może ze względu na cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  43. No ja do najbliższego mam pewnie pół Polski do przejechania ;P

    OdpowiedzUsuń
  44. Akurat jestem ze Śląska, niedaleko Katowic więc lepiej do Katowic niż Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. he he, nasz Rosy Outlook :)))
    Czekam na Mac w Gdańsku, obym się doczekała ;) Bardzo bym chciała móc w końcu te kolorki pomacać. Ale przyznam się, że sama teraz nie kupuję na ich stronie własnej, ale podobnie jak Ty na Douglas.pl, właśnie ze względu na rabaty.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy