Cudotwórca pod oczy // Riche Creme Yves Rocher

21:05

Na punkcie kremów pod oczy od jakiś 2 lat mam ogromnego bzika. Wcieram, smaruję, wklepuję, co by nie dopuścić do sytuacji gorszej niż jest.
Na studiach kosmetologicznych wbijali mi do głowy: „dbaj, nawilżaj, ale nie używaj zbyt silnych kosmetyków! Skóra się rozleniwi!” Dzisiaj, po latach stwierdzam ja: BZDURA!
O skórę należy dbać w każdym wieku i bezwzględnie dostosowywać swoją pielęgnację do aktualnych potrzeb. Żadne „rozleniwianie” nie ma miejsca, bo skóra przyswaja tylko to, czego jej brakuje.
Tak więc zwiedziona fachową wiedzą do 25 r.ż. nie tknęłam żadnego kremu pod oczy, co było ogromnym błędem…
Teraz staram się to naprawić, choć ciężka to sprawa, bo geny nie obdarzyły mnie młodym, pięknym spojrzeniem…

Skóra na twarzy aktualnie zmienia się z tłustej w mieszaną, a pod oczami pustynia… Praca przy komputerze codziennie przez 10-12 godzin, sztuczne oświetlenie, nawiewy i wada wzroku mocno przyczyniają się do przesuszenia i zmęczenia nie tylko oczu, ale też skóry wokół nich. A przesusz = zmarszczki…
Na szczęście nie borykam się jeszcze z kurzymi łapkami, a „tylko” z bruzdami pod oczami. Dlatego też ostatnio sięgnęłam po mocniejszy kaliber, o bogatym składzie, żeby zaspokoić potrzeby skóry.


Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy Riche Creme od Yves Rocher zbiera całkiem dobre opinie, więc postawiłam na niego. Jest on dedykowany osobom dojrzałym 50+, ale tak jak już pisałam te metryki wcale do mnie nie przemawiają- liczą się potrzeby. Krem ma całkiem niezły skład, w którym znajdziemy aż 30 olejów, a na drugim miejscu siedzi sobie mocznik!


 Konsystencja jest dość lekka i przyjemna, zapach lekko różany, ale słabo wyczuwalny.


Krem nakładam codziennie rano i wieczorem. Wchłania się z łatwością, choć delikatnie tłustawa warstewka pozostaje na skórze. Nie zdarzyło mi się żadne podrażnienie, ani uczulenie.

Działanie jest rewelacyjne! Skóra po jego zastosowaniu pozostaje wygładzona, napięta i wspaniale nawilżona, dzięki temu wygląda zdrowiej i młodziej.
Straconego czasu już nie cofnę, za regularną pielęgnację okolic oczu wzięłam się po 25 r.ż., więc o kilka lat za późno. Polak mądry po szkodzie ;-)


Słoiczek z 15 ml kremu jest dość wydajny i po 2 miesiącach używania zauważam ubytek około połowy opakowania. Jednak już rozglądam się za jakąś promocją na kolejny egzemplarz, bo ten krem pod oczy będzie miał u mnie już zawsze swoje miejsce.

- dostępność: sklepy stacjonarne i e-sklep Yves Rocher

- cena regularna: 92 zł


Zobacz także:

122 komentarze

  1. Szkoda, że cena taka wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YR słynie z promocji i często można zgarnąć go nawet za darmo do zakupów :-)

      Usuń
    2. Oj tak, YR szaleje z promocjami :] Będę miała go na uwadze ;)

      Usuń
  2. Bardzo mam ochotę wypróbować, jednak cena trochę odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularna cena jest wysoka, ale promocje są non stop :-)

      Usuń
  3. Drogi skubaniec, ale skład ma faktycznie piękny ♥ Nie miałam jeszcze nic z YR , ale teraz to mam już mega ochotę na ten kremik, może jak będzie jakaś promocja to go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma same dobre opinie, więc myślę, że się nie zawiedziesz :-)

      Usuń
  4. Widziałam chyba już gdzieś pochlebne opinie na jego temat, może za jakiś czas sobie go sprawię :) Cena fakt, niska nie jest ale YR chyba często ma różne zniżki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często można go kupić taniej, albo nawet dostać gratis :-)

      Usuń
  5. uwielbiam kosmetyki i ives rocher!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do nich właśnie przekonuję :-)

      Usuń
  6. Dobra rzecz będzie droga. może powinnam już skorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O skórę pod oczami zawsze warto dbać :-)

      Usuń
  7. Szukam właśnie jakiegoś dobrego kremu pod oczy ale cena tego jest dla mnie dużo dużo za wysoka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kremach pod oczy nie warto oszczędzać, skóra pod oczami jest bardzo cieniutka i delikatna, potrzebuje wszystkiego co najlepsze :-)

      Usuń
  8. Dobrze że CI służy ten krem, ja też nie słuchałam innych, do dziś by mi mówili po co. Trzeba słuchać własnej intuicji i potrzeb. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście szukam dobrego produktu pod oczy od dłuższego czasu. Przerobiłam już kilka i nic do mnie nie przemawia. Nic nie woła - zostań ze mną. Coś czuję, że będę polowała na promocje, by opisany przez Ciebie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetnie sobie radzi, ja jestem zachwycona :-)

      Usuń
  10. To mnie zainspirowałaś do kupna pod oczy, akurat żadnego nie mam:) Ja już od około dwóch lat stosuję na noc bogatsze kremy, czasem te przeciwzmarszczkowe. Chłopak trochę się ze mnie podśmiewywał, że taka młoda a takie kremy stosuję. Ale mam 25 lat i póki co zero zmarszczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej dbać niż potem żałować :-)

      Usuń
  11. Czytałam o tym kremie mnóstwo pozytywnych opinii:) widzę, że Twoje serduszko również skradl; osobiście nie używałam ale będę go miała na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem absolutnie zachwycona :-)

      Usuń
  12. powiem Ci że przede wszystkim skłoniłaś mnie do większego dbania o okolicę oczu !! :) A krem brzmi nieźle, jak wykończę moje zapasy to się za nim rozglądnę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u ciebie się sprawdzi :-)

      Usuń
  13. też mam bzika na punkcie oczek i też się tylko smaruję i smaruję :) :D:D i widzę mamy ten sam problem, bruzdy pod oczami :( masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ja jestem sama sobie winna...

      Usuń
    2. ja od 20rż stosuję cały czas kremy pod oczy, pocieszam się tym, że jakbym ich nie stosowała to bruzdy byłyby głębsze :) trzeba szukać plusów

      Usuń
  14. Ja mam prawie 28lat ale juz mam linie pod jednym okiem:/ chyba przez ciagle pocieranie oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei zdecydowanie zbyt często mrużę oczy :-(

      Usuń
  15. W promocji chętnie bym wypróbowała :). Ja korzystam już z kremów pod oczy. Profilaktyka :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak byłam mała to siostra mi zawsze mówiła, że gdy tylko przekroczy 20stkę to zabiera się za kremy przeciwzmarszczkowe. Trochę mnie to bawiło, ale może dziewczyna miała rację hmm..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto dbać, a efekty najlepiej będzie można ocenić za jakieś kilkadziesiąt lat ;-)

      Usuń
  17. przy okazji zakupów będę o nim pamiętać, a że mają często promocje i korzystne oferty więc cena mnie nie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ostatnio stwierdziłam ze czas zadbać o skórę wokół oczu.
    Zaczęłam od kremiku ze świetlikiem...póki co jest nieźle.
    Dobrze wiedzieć że ten krem się sprawdza.
    Będę go mieć na uwadze bo dopiero moje "dbanie" zaczynam a potrzeby są duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy ze świetlikiem też są niezłe :-)

      Usuń
  19. Świetne to ostatnie zdjęcie :) ciekawa i wyczerpująca recenzja. ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 18 i jeszcze kremu pod oczy nie używam, ale coraz więcej się zastanawiam czy już zacząć.. Firmę Yves Rocher bardzo lubię! Produkty do pielęgnacji ma bardzo dobre (zwłaszcza kremy, żele czy zapachy), z kolorówką bywa u nich różnie ;) Polecam założyć tam kartkę na pieczątki, wtedy co miesiąc przychodzą zniżki i można kupić kosmetyki w bardzo atrakcyjnych cenach i dostaniemy nawet prezent (od chińskich bransoletek po kosmetyki) :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już u nich kartę stałego klienta :-)

      Usuń
  21. bardzo często zapominam o kremie do oczu :( a już 26 na karku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem warto zacząć regularnie ich używać :-)

      Usuń
  22. Od wczoraj go używam i liczę na podobne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja także szukam dobrego kremu pod oczy, bo niestety już widzę pierwsze malutkie zmarszczki. Straszne to jest :-p Z roku na rok będzie już tylko gorzej, ale co tam! Jest botoks! Przecież można go sobie wstrzyknąć i wyglądać jak gwiazdy z Hollywood :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, botoks to ostateczność, ale jego wstrzykuje się w tzw. kurze łapki tylko ;-)

      Usuń
    2. Nie no żartowałam, nie chcę żadnych igieł blisko mojej twarzy :D

      Usuń
    3. Mam dwie koleżanki, które po raz pierwszy botoks wstrzyknęły sobie w wieku 22 lat :-)

      Usuń
  24. Mam krem z tej serii w wersji na noc :D Skład ma tak zarąbisty, że nawet dziecko w przedszkolu mogłoby go używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się na niego czaję, na razie kupiłam go mamie na Dzień Matki :-)

      Usuń
  25. Troszkę drogi, ale widać warty swej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, że się u Ciebie tak sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko u mnie, wiele osób go uwielbia :-)

      Usuń
  27. Ciekawy ten krem, ale jak dla mnie nieco za drogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poluj w takim razie na promocje :-)

      Usuń
  28. Moja skora pod oczami jest ostatnio bardzo sucha i zdarza sie, ze musze jeszcze w ciagu dnia przesmarowac sie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. mam podobnego bzika :)
    moim ostatnim hitem jest krem Ahava - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena jest wysoka, ale z drugiej strony skoro taki fajny, to chyba warto, szczególnie na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwłaszcza na promocji warto :-)

      Usuń
  31. Działanie kremu bardzo mi się podoba, ale cena skutecznie mnie blokuje :) Chyba zacznę czatować na promocje w YR, bo coraz więcej interesujących kosmetyków tam widzę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapowiada się ciekawie, ja jeszcze go nie miałam, ale trzeba będzie o nim kiedyś pomyśleć ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. W takim razie przy kolejnym zamówieniu muszę koniecznie się na niego skusić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również go polubisz :-)

      Usuń
  34. Ja muszę zużyć swoje zapasy pod oczy i dopiero myśleć o nim ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam jeden krem z YR pod oczy i nic ciekawego mi nie zrobił, więc zniechęciłam się do niego

    OdpowiedzUsuń
  36. Może i fajny byłby dla mnie, ale gdyby mnie uczulał to szkoda by mi było tyle kasy wyrzucić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno... Mnie na szczęście jeszcze żaden kosmetyk nie uczulił :-)

      Usuń
  37. jak będziesz wiedziała, że jest w promocji to daj znać- chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że właśnie można go kupić za 65 zł :-)

      Usuń
  38. chyba bede musiala wyprobowac :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba bede musiala wyprobowac :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie już kiedyś słyszałam, że jest bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  41. Przy takiej wydajności i skuteczności nawet cena nie wydaje się zbyt wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :-) Są droższe kremy z o wiele gorszymi składami :-)

      Usuń
  42. zaciekawiłaś mnie tym kremem! sama używam przeciwzmarszczkowych i uważam że bardziej chodzi o składy niż opis producenta ;) tutaj skład jest bardzo długi ale faktycznie sporo olejków, będę pamiętać o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest niezły :-) Tak jak napisałam najważniejsze są indywidualne potrzeby skóry, a nie napisy na opakowaniach :-)

      Usuń
  43. Zachęciłaś mnie by w końcu zacząć dbać o skórę pod oczami:) krem już mam ale leży nieotwarty w szafce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto to robić, bo można tylko zyskać a nie stracić :-)

      Usuń
    2. Całkowita racja :) Zatem do pracy Rodacy! :))

      Usuń
  44. Strasznie mnie kusi ten krem, pomimo wysokiej ceny regularnej. Chwilowo zużywam miniaturkę z Clinique i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  45. Może się na niego skuszę przy jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O rany, ale drogi:( Ale z tego co wiem w YR mają często różne promocje, więc pewnie wtedy się opłaci.. ja o skórę pod oczami zaczęłam dbać jakoś w wieku 18/19 lat i się bardzo z tego cieszę, bo też się przesusza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra decyzja, ja zaczęłam dużo później

      Usuń
  47. Bardzo lubię kosmetyki z Yves Rocher - ale tego kremu nie miałam jeszcze okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero wkręcam w ich asortyment ;-)

      Usuń
  48. zaciekawiłaś mnie nim bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj tak z tą pielęgnacją skóry oczu też zaczęłam duzo po 25 wiosence ale staram sie. nadrabiać zaległości i pilnowac żeby zawsze jakiś krem pod oczami się znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz krem pod oczy to podstawa :-)

      Usuń
  50. Bardzo dobrze - do mnie też metryki nie przemawiają!:) Same najlepiej wiemy czego nasza skóra potrzebuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, zgadzam się w 100% :-)

      Usuń
  51. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku do twarzy od Yves Rocher, ale słyszałam o nich same dobre rzeczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YR ma fajne kosmetyki, ale bubelki też się zdarzają ;-) Ten krem jest świetny :-)

      Usuń
  52. fajny produkt, jeszcze nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  53. no cena powala na kolana ;p dobrze chociaż, że fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa rewelacyjnie, więc cena mi nie straszna :-)

      Usuń
  54. No to wpisuje na listę zakupowa przy kolejnych zakupach na stronie Ives Rocher :) Ja z tej serii podarowałam mojej mamie krem do twarzy, jest nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla mamy ten krem na Dzień Matki :-)

      Usuń
  55. Muszę o nim pamiętać za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja kremu zaczęłam używać dopiero w wieku 22 lat, bo też mi wmawiano, że przed 25 rokiem życia się nie powinno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie tak najgorzej ;-)

      Usuń
  57. chyba jeszcze nie mój czas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jesteś 20+ to zdecydowanie twój czas, jeśli jesteś młodsza to śmiało można sobie darować ;-)

      Usuń
  58. Bardzo lubię tę linię kosmetyków :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie używam kosmetyków pod oczy, ale być może wkrótce zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. o proszę, swego czasu często sięgałam po kosmetyki , ale tego kremu nie miałam... teraz to stawiam na naturę i tam poszukuję najlepszych:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj stanowczo mnie nie stać :P Chociaż na razie aż tak dużych potrzeb nie mam, to z pewnością zastanowię się nad nim jesli takowe wystąpią :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Muszę w końcu się zaopatrzyć w krem pod oczy! Czas najwyższy :D

    OdpowiedzUsuń
  63. u mnie w poście gdzie są cienie z YR opisałam fajny kodzik, gdzie można ten kremik zgarnać za free przy naprawdę niewielkim zamówieniu

    ja już skorzystałam, bo wszędzie o nim same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk! Na pewno się skuszę

      Usuń
  64. Ja też żałuję,że późno zaczęłam stosować kosmetyki do pielęgnacji okolic oczu... :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Zaintrygowałaś mnie - na pewno poproszę o próbaski :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy