Makijażowy Maj // Miedziano-złota powieka

16:30

W związku z tym, że dawno nie pokazywałam żadnego makijażu postanowiłam, że w maju raz na tydzień pojawiać się będzie notka z makijażem. Dodam od razu, że planuję pokazywać Wam moje autentyczne dzienne makijaże, nie są one w żaden sposób wyszukane, ani skomplikowane. 
Będę to po prostu dzienna ja! Także "Makijażowy Maj" czas rozpocząć i na pierwszy ogień dzisiejsze złoto-miedziane oko, idealne dla zielonej tęczówki.


Cały makijaż oka wykonany paletą Urban Decay Naked 2: na ruchomej powiece złoty cień Half Baked, w załamaniu miedziany cień Chopper, delikatna i roztarta kreska czarnym cieniem, dolna powieka podkreślona złotym cieniem Half Baked, na rzęsach tusz Sensique.



Żadna więc rewelacja, nic specjalnego, ale taki szybki makijaż do pracy, wykonywany o 5.15 rano jest dla mnie zupełnie wystarczający.



Zobacz także:

90 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, sama najczęściej wybieram takie kolorki na powieki ;) Aczkolwiek jestem leniuszkiem i gdy muszę wstać bardzo szybko maluję tylko kreskę i nakładam tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kreska zajęłaby całe wieki ;-))

      Usuń
  2. Bardzo ładny, naturalny i delikatny makijaż. Idealny właśnie do pracy i na codzień. Ja do szkoły wstawałam o 6.30 więc wcale nie malowałam oczu bo mi się nie chciało :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie by to nie przeszło, w pracy muszę wyglądać jak człowiek ;-))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi lubić takie odcienie :-)

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie kolory w makijażu, najlepiej do mnie pasują właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę w tym momencie nudziakowe kolory, aniżeli te zwariowane i szalone ;-)

      Usuń
  5. Lubię takie kolory, ale na dzień nie mam czasu kombinować z oczami jak już to wybieram jeden cień, jeśli już cieniami się bawię, kreska o ile i tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często nakładam tylko jeden cień :-)

      Usuń
  6. O tej godzinie to nie miałabym sił na nic więcej jak tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ;) ja tylko takie kolory nakładam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę, że nie tylko ja się o 5 rano muszę malować :) Też często sięgam po takie kolory więc podoba mi się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijam piątkę i łączę się w bólu ;-)

      Usuń
  9. bardzo lubię złoto w makijazu oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny i delikatny.. mam w swojej paletce taki kolor i również go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo dopiero niedawno polubiłam takie odcienie :-)

      Usuń
  11. Ja maluję się o 6stej :)
    A oczko bardzo ładnie zrobione, ja chociaż tęczówkę mam identyczną to złotka nie używam bo jakoś mi to nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też wcześnie :-) Ja już o 6 jestem po ;-)

      Usuń
  12. Bardzo przyjemny, delikatny makijaż :) Podoba mi się kolorystyka.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się podoba, lubię taki delikatny look. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę nudne, delikatne makijaże ;-)

      Usuń
  14. Podoba mi się! Ja nie mam złotego w swoich zbiorach, muszę to zmienić <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny :) również lubię złoto na powiekach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki uniwersalny kolor, który warto mieć pod ręką :-)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona :-) Polecam :-)

      Usuń
  17. Bardzo lubię takie kolory.Makijaż jest naprawdę bardzo ładnie zrobiony :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo delikatny i w kolorach, jakie lubię na powiece. Jestem na tak :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybki makijaż ale jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja właśnie bardzo lubię takie zwykłe-niezwykłe makijaże oka. Bardzo fajnie go pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niezwykłych nie robię, bo nie potrafię ;-)

      Usuń
  21. Uwielbiam złoto w makijażu, Twój bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ladny makijaz oczka :) Sama jestem zielona i nawet wczoraj na zakupach skusilam sie na miedz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zielone oczy lubią miedź ;-))

      Usuń
  23. lubię takie dobrze wykonane, subtelne makijaże oczu :) niestety ja nie za bardzo potrafię operować cieniami o powiek, więc zazwyczaj zdaje się na eyeliner i tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej powiece z kolei eyeliner to wyższa szkoła jazdy ;-))

      Usuń
  24. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się. Lubię takie dzienne makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyli kolorki także dla moich oczu:) Bardzo ładny,delikatny makijaż tym bardziej że robiony o tak wczesnej porze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaż świetnie wyszedł :) i jeszcze o takie godzinie porannej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przyzwyczajenia ;-) Dziękuję :-)

      Usuń
  28. Mam podobny miedziany cień z Essence, kupiony wczoraj, śliczny jest. Też muszę nim coś zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno odkryłam, że miedź też może być fajna na oku ;-)

      Usuń
  29. Śliczny. Taki prosty i delikatny makijaż jest zawsze najlepszy. Ja o 5 rano nie jestem w stanie nawet balsamu do ust użyć.

    OdpowiedzUsuń
  30. swietny make up, urban decay naked 2 to jest to :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tą paletkę, choć ostatnio ją zaniedbałam ;-)

      Usuń
  31. szybki, a efektywny:) Podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie, ja mimo, że mam zielone oczy nie czuje się dobrze w takich ciepłych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię i chłodne, i ciepłe odcienie na powiece ;-)

      Usuń
  33. Piekny makijaz oka, miedziany cien swietnie pasuje do zieleni .Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zupełnie nie mój kolor, ale poczekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię takie rozświetlające kolory przy liniach rzęs. Świetnie rozświetlają i ożywiają oko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I taki makijaż jest najlepszy :) Totalnie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny makijaż lubię taką kolorystykę !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszesz, że nic specjalnego, a mi się strasznie podoba i nie uważam aby to było nic specjalnego:) bardzo ładny, subtelny:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo moja kolorystyka - ciepła i bezpieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny makijaż delikatny ale dość wyraźny jak na dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyszło, lubię takie kolory i ostatnio też najczęściej złoty i miedziany u mnie gości.
    A wstawanie o 5.15?! Dziewczyno! Nigdy w życiu! Już raz się w to wpakowałam dojeżdżając do liceum na drugim końcu miasta i nigdy więcej. Teraz wstanie przed 8 jest dla mnie katorgą.
    Podziwiam, że dajesz radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wyjścia- taka praca :-) Ale z drugiej strony o 15 jestem już wolna ;-)

      Usuń
  42. Ja nawet o 15:00 nie zrobiłabym tak ładnego makijażu - jestem beztalenciem w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Na co dzień często zdarza mi się robić bardzo podobny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy