Makijażowy Maj // Oko na wieczór...

21:07

Dzisiaj „Makijażowy Maj” w wersji wieczorowej. Bardzo rzadko się zdarza, że maluję się mocniej, a to dlatego, że po prostu nie mam ku temu okazji.
Tym razem jednak zmalowałam coś mocniejszego.




Głównym punktem programu są oczy, a na nich pigment Inglot w kolorze nr 32 oraz pigment Kobo 506 Blue Mist i odrobina czarnego cienia. Nie odmówiłam sobie też doklejenia sztucznych rzęs, choć generalnie za nimi nie przepadam.


Wszystkie produkty, których użyłam:




Zobacz także:

43 komentarze

  1. bardzo ładny, ale granat to nie moja bajka.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie doklejałam sztucznych rzęs :). Muszę napisać, że efekt jest świetny. Uwielbiam niebieski na powiekach ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolorek zgasił by kolor moich tęczówek, tutaj chyba tez troszkę tłumi kolor, ale generalnie ja się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Przepiękny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo do Ciebie pasuje ten kolor, zjawiskowo wyglądasz.:) Piękny jest! Właśnie zaczęłam się zastanawiać dlaczego ja takiego nie mam w swojej kolekcji....:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam granatowe makijaże. Przy Twoich zielonych oczach efekt jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  7. na drugim zdjęciu od góry wyszłaś niesamowicie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie oczy wyszły - podoba mi się bardzo ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba granat w makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu, ja się niestety nie widzę w granacie. Muszę kiedyś się zaopatrzyć w sztuczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się twój makijaż ,bardzo ładne kolory cieni

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) Sama też z ogromną chęcią coś podobnego spróbuję na sobie zmalować, dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż ja niestety boję się tak odważnych makijaży na moich powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny makijaż i zdecydowanie dla Ciebie.
    ja unikam granatu,bo mnie postarza

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekspert od makijażu ze mnie żaden, ale moim zdaniem to właśnie granat (nie fiolet) bosko podkreśla zieloną tęczówkę. Twój makijaż jest piękny! Ja lubię łączyć cień Manhattan Multi Effect w odcieniu True Blue z kredką Vipera Ikebana, odcień Ocean. Dwie firmy, ale kolory idealnie dopasowane. Cieniem rozcieram kreskę, wykonaną tą kredką i makijaż gotowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bosko! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, te pigmenty mają świetne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękny! widzę używasz BB.. chciałabym się w jakiś zaopatrzyć,ale kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pigment z Inglota jest boski! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne kolory, koniecznie maluj się tak częściej... nie potrzeba okazji :))
    ps. bardzo lubię ten tusz i rozświetlacz ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie się prezentuje i bardzo pasuje do Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, na większe wyjście idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne oko, i jakie zmysłowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż ciemny, dobrze widoczny, czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przyjemnie wygląda ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo piękny makijaż, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna kolorystyka:)


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie Ci w takich odcieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjne oczy, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękny makijaż, idealny do Twoich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. bosko wygląda!!

    Zapraszam na rozdanie ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2014/05/rozdanie-z-rosewholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  33. makijaz w moich ulubionych kolorach, no jak moze sie nie podobac:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny makijaz :) Bardzo mi sie podoba te oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż, bardzo mi się w nim podobasz! <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy