Makijażowy Maj // Zwyklaczek z Naked 3

20:47

W tym tygodniu nie wrzuciłam jeszcze posta z makijażem, a w miesiącu maju mam właśnie takie założenie, tak więc dzisiaj przedstawiam Wam mojego kolejnego zwyklaka na co dzień.





Tym razem w użyciu paleta Urban Decay Naked 3, a konkretnie cienie: Strange, Limit, Dust i Burnout, do tego kreska czarnym cieniem i cielista kredka na linię wodną (Max Factor 090 Natural Glaze). Na rzęsach tusz Vamp marki PUPA, na twarzy krem BB Lioele Dollish Green i puder ryżowy Paese, pod oczami korektor Loreal Lumi Magique. Policzki podkreślone różem Mac Well Dressed, a usta pomadką Mac Creme Cup. Na brwiach oczywiście Loreal Color Tatoo w kolorze Permanent Taupe.  



Jak to u mnie zwykle bywa na co dzień- prosto, szybko i w miarę delikatnie. Przyznam, że uwielbiam rano sięgać po Naked 3, bardzo dobrze czuję się w różowawych odcieniach tej palety i jestem zadowolona z jej zakupu.


Zobacz także:

59 komentarze

  1. Slicznie wygladasz! :) a powiedz mi znajde u Ciebie recenzje tego tuszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za niedługo coś o nim naskrobię ;-)

      Usuń
  2. Bardzo pasuje Ci taki makijaż :),tez lubię różowe tony w make upie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam róże w każdej postaci ;-)

      Usuń
  3. Podoba mi się! :) Chyba zainwestuję w tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnością będzie dobra inwestycja :-)

      Usuń
  4. Śliczny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie subtelne make - upy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowani wolę delikatne makijaże :-)

      Usuń
  6. bardzo fajna propozycja makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobała mi się szminka na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. delikatnie znaczy ładnie....ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty i bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, delikatny i już taki letni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio dużą uwagę zwracam na brwi, Twoje są idealne :) a makijaż śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, delikatny makijaż, u mnie już dawno róż nie gościł na powiekach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei często sięgam po róże :-)

      Usuń
  15. Śliczny, delikatny makijaż:) Ja niestety nie wyglądam dobrze w różach na powiekach, a szkoda, bo bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, nie rzuca się w oczy, ale nie można go nie zauważyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki przyjemny dzienniaczek :) Lubie takie kobiece i delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemny makijaż i masz przepiękne oczyska! :) Lubię takie dzienniaki i jak widać paletka świetnie sobie z tematem radzi ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie i naturalnie, na co dzień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ladnie ! :) ja od kiedy uslsyzalam ze takie odcienie czerwienie sprawiaja ze oko wyglada na zmeczone jakos uciekam od nich a clakiem ladnie to wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak jest, z różami trzeba uważać, ale ja i tak je uwielbiam :-)

      Usuń
  21. Bardzo ładny ten róż na powiekach. Delikatny, a twarz od razu wydaje się bardziej ożywiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie identyczne zdanie :)

      Usuń
  22. Pasuje do Ciebie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten makijaż. Bardzo mi się podoba cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia chyba nie pokazały uroku naked 3 :(

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wygląda, ale kolory totalnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo Ci do twarzy w takim makijażu :) Podkreśla Twoją urodę i jest na prawdę delikatny. Jak dla mnie na plus, szkoda, że mi nie pasują takie kolory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba w różach czuję najlepiej :-)

      Usuń
  27. Ładne kolorki, choć zdjęcia chyba nie do końca oddają Twoją urodę i makijaż;)

    pozdrawiam niedzielnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zdecydowanie Twoje kolory :) bardzo ąłdnie się prezentuje tęczówka w otoczeniu tych kolorów :) u mnei króluje Naked 2 :) i jest niezniszczalna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś śliczna! :) i masz przepiękne oczy :) jeszcze chwila a się zakocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niby zwyklak, a wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie masz piękne duże oczy, zazdroszczę, bo mam opadającą powiekę, więc nawet mi się nie opłaca malowac, ale u Ciebie nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyczarowałaś cudowny makijaż, choć sama nie przepadam za różami na swych powiekach. Chyba wolę standardowe odcienie brązu czy szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie, makijaż idealny na co dzień - delikatny ale jednocześnie wpadający w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zastanawiałam się nad tą cielistą kredką MF i w końcu nie kupiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładnie - dziewczęco i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny zwyklak! ja czasem maluję coś podobnego ze Sleek OSS :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowanie pasują do Cb takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zwykły-niezwykły:) mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny zwyklaczek! Ślicznie Ci w Creme Cup, na mnie niestety nie wygląda nawet w połowie tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy