Naked 3 po raz kolejny w użyciu

18:34

Dzisiaj kolejny „delikates” z użyciem Naked 3, której używam rano z prawdziwą przyjemnością.



Tym razem sięgnęłam po jaśniutki Strange na całą powiekę, którego pomieszałam z pudrowym różem Limit, kącik zewnętrzny i dolną powiekę lekko przyciemniłam cieniem Nooner, a na wewnętrzny kącik położyłam połyskliwy Dust. Linia rzęs delikatnie podkreślona cieniem Inglot 358, rzęsy wytuszowane lekko maskarą Maybelline Colossal Volume, a na linię wodną powędrowała kredka Max Factor Natural Glaze.




„Makijażowy Maj” tym samym dobiegł końca, ale z pewnością za jakiś czas znowu wrzucę coś, co zmalowałam…


Zobacz także:

49 komentarze

  1. Delikatny, a jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie makijaże na uroczyste okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz mnie tą paletką, oj kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatny, świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Subtelny ! Takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się to podoba, widzę takie coś u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :) też często takie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie moja kolorystyka :) Pięknie to wyszło, ja nie potrafię tak precyzyjnie pomalować oczu :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspirujesz mnie, żeby ponownie sięgnąć po tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny, subtelny i romantyczny makijaż, lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo delikatny makijaż, naturalny, takie najbardziej lubię. pozdrawiam. miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Subtelnie, delikatnie, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny, delikatny, moje kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że moje marzenie o Naked 3 się niedługo spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie ją sprzedałam... jakoś nie mogłam się z nią dogadać a teraz po tym makijażu żałuję !

    OdpowiedzUsuń
  17. I takie makijaże to ja lubię, bardzo neutralnie, naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba! Jest taki minimalistyczny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem pod wrażeniem, delikatnie a zarazem elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo delikatnie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie i świeżo!! Kuszą mnie palety Naked z UD :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, naturalny makijaż :) Bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny makijaż na co dzień - lubię takie lekkie malunki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatnie, świeżo i naturalnie. SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż, co raz bardziej zastanawiam się nad tą paletą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo delikatny i subtelny, ma swój czar :) Też czasem stwarzam coś podobnego, kiedy chcę bardziej zaznaczyć usta, albo kiedy po prostu nie mam ochoty / możliwości na mocniejszy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie za delikatna, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie, delikatnie, Naked rulez :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo jaki ładny dzienniak :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo delikatny ;) ale ładny, niezwykle subtelny i w typie 'no makeup'

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealny makijaż dla mnie! Niby nic, a jednak pięknie podkreśla oko :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam N2 ale ta mnie też bardzo kusi chociaż sama jakość cienie nie za bardzo mi odpowiada...
    A ty piękna i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny makijaz zrobiłaś! Coraz bardziej mnie Urban Decay intryguje i chyba sie wreszcie na coś szarpne ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny makijaż, taki delikatny. Coraz bardziej mnie kusi ta paleta!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny delikatny makijaż !! Wprost prześliczny, i intrygując ;*

    Obserwuję i liczę na rewanżyk;**
    http://razemoceniajmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie makijaże, pięknie Wam razem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam tak delikatne makijaże, plus moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz ;))
    pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś mistrzynią ! super makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny makijaż, ja mam Naked 2 tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow zazdroszczę Ci tej palety :) Piękny subtelny makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy