Żegnaj cellulicie! / Koncentrat antycellulitowy z liposomami Fitomed

15:00

Cellulit to moja zmora już od dłuższego czasu. Tak to niestety jest, kiedy ma się siedzącą pracę, źle się odżywia, a ulubionym sportem jest wylegiwanie się na kanapie. Niestety bardzo słabo idzie mi przerzucanie się na zdrową dietę i wprowadzanie jakiegokolwiek ruchu w mój rytm dnia.
Preparaty antycellulitowe jednak ogromnie sobie upodobałam. Tak, tak wiem, że nie zwalczą one mojego problemu, ale nie zaszkodzi ich używać.

Ostatnio zwróciłam uwagę na koncentrat antycellulitowy z liposomami marki Fitomed. Preparat cieszy się dobrymi recenzjami, więc postanowiłam spróbować.
Koncentrat ma płynną konsystencję i lekko ziołowy zapach. Należy go mieszać z dowolnym balsamem lub kremem do ciała. Skład jest zachęcający:


Używam go codziennie od prawie 2 miesięcy mieszając go wcześniej z różnymi balsamami. Podczas wcierania wykonuję delikatny masaż, co na pewno ułatwia wchłanianie kosmetyku.


Śmiało mogę stwierdzić, że polubiłam ten koncentrat, bo ładnie wygładza skórę, napina ją i ujędrnia. Myślę, że masaż ma tu spore znaczenie i w połączeniu z koncentratem efekty są zauważalne. Cellulit odrobinę się zmniejszył, ale nadal ma się dobrze i póki nie wprowadzę zmian w stylu życia to się go ostatecznie nie pozbędę. Tak czy siak zadowolona jestem z efektu napięcia i ujędrnienia, jaki uzyskałam podczas stosowania koncentratu.


Muszę też koniecznie dodać, że preparat nie klei się na skórze, wchłania się razem z balsamem i jest nieziemsko wydajny. Nie rezygnuję z niego i będę nadal używać codziennie dla podtrzymania albo nawet poprawy efektów.


- cena: 19 zł/ 150 ml
- do kupienia w aptekach (np. na doz.pl) lub TUTAJ




Zobacz także:

73 komentarze

  1. Koloru to on nie ma zbyt zachęcającego :D Fajnie, że chociaż troszkę się sprawdził i ujędrnił skórę, a cellulit to gość, którego trudno się niestety pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona :-) Na całkowitą redukcję cellulitu nie liczyłam ;-)

      Usuń
  2. Rozejrzę się za nim za jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę nastanie sezon na takie specyfiki ;-))

      Usuń
  3. Ciekawy ten koncentrat. Jeszcze nie spotkałam się z nim nigdzie. Cena również bardzo przyzwoita.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ciekawy :-) Jak za taką cenę i wydajność warto brać :-)

      Usuń
  4. całkiem fany ten koncentrat i chętnie bym się na niego skusiła i używała do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w połączeniu z masażem daje najlepsze efekty :-)

      Usuń
  5. Wygląda jak błotko z wodą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jest wydajny, bo pojemność butelki wydaje się nie największa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na koncentrat, którego używa się niewiele to butelka jest ogromna rzekłabym ;-)

      Usuń
  7. A on jest tylko do mieszania z innymi balsamami czy można go używać samodzielnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koncentrat, więc teoretycznie należy nim ulepszać smarowidła do ciała, ale przyznam, że kilka razy zdarzyło mi się użyć go solo i nie działo się nic niepokojącego :-)

      Usuń
  8. Lubię antycellulitowe kosmetyki, bo genialnie wygładzają i napinają skórę.
    Chętnie skuszę się na takowy koncentrat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię to napięcie po takich produktach :-)

      Usuń
  9. Mam w planie go w przyszłości przetestować. Teraz używam tego typu produktu od Tołpy i również jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Tołpa czeka na swój czas ;-)

      Usuń
  10. Kolor ma nieciekawy, ale jak działa to warto zmrużyć oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce kolor faktycznie mało zachęcający, ale na skórze nie ma żadnego barwiącego efektu, więc "błotna" barwa kompletnie mi nie przeszkadza ;-)

      Usuń
  11. Najważniejsze, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi w takich kosmetykach :-) ja jestem zadowolona :-)

      Usuń
  12. No to ciekawe, przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałabym nie musieć używać tego typu produktów, ale cóż zrobić... ;-))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Hmm, to już cięższa sprawa niż cellulit. Polecam ewentualnie preparat Gernetic Synchro, albo z zabiegów mikrodermabrazję

      Usuń
  14. Ciekawy, choć kolor może zniechęcić, ale jeśli działa, to najwazniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę kolor mi nie przeszkadza. On po prostu tak intensywnie wygląda w butelce :-)

      Usuń
  15. zaciekawiłaś mnie, wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :-) jak się skusisz to z chęcią poczytam o efektach ;-)

      Usuń
  16. Najważniejsze że jesteś zadowolona efektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk jak najbardziej spełnił moje oczekiwania :-)

      Usuń
  17. Jeśli to jest pełen skład - genialnie :) Niska cena jak na tak dobrze zapowiadający się kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może być mega fajny :) Ja też mam problem z cellulitem, ale to z racji mojej wagi. Ale u mnie rewelacyjnie działał roll masaż i bańka chińska ;) No i oczywiście regularne powtarzanie takich zabiegów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baniek chcę spróbować już od dawna. Czas w końcu kliknąć zamówienie :-)

      Usuń
  19. ooo cos godnego uwagi widzę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :-) Cena, skład, wydajność i działanie są świetne :-)

      Usuń
  20. Rzeczywiście dziwnie wygląda, ale grunt, że działa choć odrobinę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, to może coś dla mnie :). Chętnie bym uzyskała jakikolwiek efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cellulitu w całości sam koncentrat nie zlikwiduje, ale daje niezłe efekty :-)

      Usuń
  22. O właśnie czegoś takiego szukałam! Jutro po pracy zajdę do apteki, może uda mi się go dorwać stacjonarnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tam kolor sraczkowaty, ale ważne żeby działał :) Nie znałam tego specyfiku, zwrócę na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainteresowałaś mnie :D Pierwszy raz o nim słyszę i proszę, działa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam go nigdzie do tej pory. Sama na cellulit nic nie stosuję, moja siostra zachwala jednak cynamon. Świetnie wygładza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się bardzo ciekawy, z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam serum drenujące z Ziaji z serii Rebuild, zresztą pisałam o nim kiedyś na blogu...ale muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tym koncentratem i może kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor może nie jest zachecający ale produkt wydaje się byc ciekawy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. brzmi super :D przydałoby się, zwłaszcza przed wakacjami
    !

    OdpowiedzUsuń
  31. duzo ml za tak niską cene i w dodatku są efekty, to rzadkość !
    Choc ja sie tam zbytnio cellulitem nie przejmuje, każda z nas go ma i jest to naturalna kolej rzeczy :) wygląda nawet ładnie ja bym powiedziała

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda jak kakao :) Na szczęście nie potrzebuję tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie go kupię,napina i ujędrnia skórę więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiedzialam ze Fitomed ma coś takiego u siebie :O
    mogłabym wypróbować,choć u mnie pewnie efekty bylyby mierne

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi sie pomysl koncentratu do mieszania z innymi kosmetykami, ktore bardzo sie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brzmi ciekawie, zapomniałam zupełnie o moich produktach do walki z cellulitem, muszę po nie sięgnać jak tylko zmienię dietę.

    OdpowiedzUsuń
  37. też się u mnie świetnie sprawdził!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Skład rzeczywiście ciekawy i cena przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety na cellulit trzeba działać z wielu stron jednocześnie. Same preparaty nie wystarczą, masaże, choć mocno wspomagają (zwłaszcza te przy pomocy szczotki do masażu), to jednak bez diety i ćwiczeń nic tego badziewia nie ruszy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ulubiony sport wylegiwanie się na kanapie... skąd ja to znam. Przez zimę wyhodowałam sobie naprawdę konkretny cellulit :/ Podoba mi się skład koncentratu, fajnie, że można go mieszać z balsamami bo często właśnie te produkty antycellulitowe są dla mnie za mało nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  41. jakoś nie zwróciłam na niego uwagi w ofercie sklepu, a widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  42. oj, przydałoby się coś takiego na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Przydałby mi się taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam dokładnie taki sam problem jak Ty.. :D Planuję od długiego czasu przerzucić się na zdrowszy tryb życia i ciągle coś nie wychodzi... Ale wkrótce na pewno mi się uda:D Haha :) Akurat jutro wybieram się do apteki, więc na pewno zapytam o ten koncentrat :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zainteresowałas mnie tym koncentratem.
    Wygląda okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy produkt, wcześniej nic takiego nie spotkałam :) Niestety jestem w Niemczech, a tu trudniej o produkty tego typu. Brakuje mi oferty Ziaji, Eveline czy Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam mały celu i mimo sporej nadwagi. Może to przez to że prowadzę aktywny trym życia, może to przez to że poprostu jestem nastolatką. Ale niektóre dziewczyny w moim wieku nie mają go w ogóle :/
    tak czy siak walczę z nim codziennymi masażami, bo również jako nastolatka mam słabość do słodyczy i fast foodów. Cóż, taki wiek :)
    Żadnych kremów nie stosowałam ale zastanawiam się nad balsamem chłodzącym od eveline. Ma za zadanie zmniejszać cellulit i wyszczuplać. Ciekawe czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy