27.6.14

Anioł na ustach // MAC Angel

Od dawna marzyła mi się pomadka z MAC, kolor nie był istotny. Po prostu chciałam się przekonać o ich fenomenie. Po otwarciu katowickiego MACa nie mogłam więc sobie odmówić wizyty u nich, a na mojej liście zakupów znalazła się słynna pomadka Angel. Kolor trochę przypomina mi Rimmelową Airy Fairy, do której mam ogromny sentyment i po wypróbowaniu Angel na ustach tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że to „mój” kolor.





Na moich ciemnych ustach Angel wpada w brudny, zgaszony róż z delikatnym, „zimnym” połyskiem, jaki daje wykończenie o nazwie Frost.





Do pracy, na co dzień, do mocniejszego makijażu oka Angel sprawdza się idealnie, bo utrzymuje się na ustach bardzo długo, subtelnie podkreśla je kolorem i nie wysusza. Cena jest spora, ale na jakość nie można narzekać.




- dostępność: salony MAC, sklep internetowy MAC, Douglas.pl

- cena: 86 zł


Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger