Anioł na ustach // MAC Angel

20:00

Od dawna marzyła mi się pomadka z MAC, kolor nie był istotny. Po prostu chciałam się przekonać o ich fenomenie. Po otwarciu katowickiego MACa nie mogłam więc sobie odmówić wizyty u nich, a na mojej liście zakupów znalazła się słynna pomadka Angel. Kolor trochę przypomina mi Rimmelową Airy Fairy, do której mam ogromny sentyment i po wypróbowaniu Angel na ustach tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że to „mój” kolor.





Na moich ciemnych ustach Angel wpada w brudny, zgaszony róż z delikatnym, „zimnym” połyskiem, jaki daje wykończenie o nazwie Frost.





Do pracy, na co dzień, do mocniejszego makijażu oka Angel sprawdza się idealnie, bo utrzymuje się na ustach bardzo długo, subtelnie podkreśla je kolorem i nie wysusza. Cena jest spora, ale na jakość nie można narzekać.




- dostępność: salony MAC, sklep internetowy MAC, Douglas.pl

- cena: 86 zł


Zobacz także:

144 komentarze

  1. Ja z powodu studenckiego budżetu nie mogę jeszcze pozwolić sobie na takie cudeńka. Obiecałam sobie że w przyszłości pierwszą rzeczą mac'a będzie właśnie pomadka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też budżet nie pozwala ;)

      Usuń
    2. Warto się skusić na pomadki z mac :-)

      Usuń
  2. Na dzień idealna, śliczny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją na dzień, ale do mocniejszego makijażu na wieczór też się sprawdza :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie przypadł mi do gustu :-)

      Usuń
  4. kolor jest śliczny, mam ją i używam bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już od niej uzależniłam :-)

      Usuń
  5. Podoba mi się. Cena niestety nie dla mnie. Mój portfel by płakał :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popłakałby i przestał a szminka zostaje ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na wieczór też się sprawdza ;-)

      Usuń
  7. Sam kolor mnie jakoś specjalnie nie oczarował, wolę postawić na czerwień po prostu ;) Ale pomadki MACa kuszą, jednak cena czasem mnie odrobinę powstrzymuję, bo inaczej bym kupiła ich dużo za dużo, bo nie tylko czerwienie ładne mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czerwień, ale na co dzień do pracy to nie bardzo ;-)

      Usuń
  8. I nazwa i kolor mi się podobają ale cena już mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cena do końca się nie podoba :-)

      Usuń
  9. Pięknie ci w niej! Wykończenie frost sprawia, że usta tak ładnie połyskują i tylko delikatnie są pokryte kolorem. Ja mam z tego wykończenia pomadkę w odcieniu Sequin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie z wykończeniem frost mam tylko angel...

      Usuń
  10. Delikatna, faktycznie nieco jak ta Rimmelowska ;) Pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje idealnie do Ciebie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, ale nie dałabym tyle za pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla świetnej pomadki warto zapłacić nawet więcej ;-)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba się nie tylko mnie ;-)

      Usuń
  14. ładny delikatny kolor :)



    ps. a u mnie ? LADY IN RED :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na ustach wygląda jak jedna z pomadek ochronnych nivea, chyba soft rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nivea ma zdecydowanie bardziej chłodne wykończenie :-)

      Usuń
  16. Rzeczywiście przypomina Airy Fairy. Ja to czaję się na jeszcze inne dwa kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym z chęcią kupiła wszystkie ;-)

      Usuń
  17. Przyjemny, naturalny kolorek ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor :) Jeszcze nigdy nie miałam pomadki MAC, trochę ze względu na to, że produktów do ust używam rzadko i trochę ze względu na wysoką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na choćby jedną ;-)

      Usuń
  19. cudowny kolor, tylko czemu taka droga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mac się ceni jak na profesjonalną markę przystało ;-)

      Usuń
  20. To faktycznie Twój kolor! Ja wyglądałabym w nim źle, ale na Tobie po prostu napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mi się marzy pomadka Maca:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor! Uwielbiam takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i delikatne, i mocne usta :-)

      Usuń
  23. Oj świetny kolor i do tego ta jakość... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, co do jakości nie mam zarzutów :-)

      Usuń
  24. Kolor ładny, ale MAC niestety wykracza poza moje możliwości budżetowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście można znaleźć zamienniki :-)

      Usuń
  25. Angel kusi mnie od dawna:). Skoro porównujesz ją do Airy Fairy to po prostu musi mi pasować - rimmelkową pomadkę mam i szczerze ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe czy otworzą kiedyś MACa w Szczecinie. Sama jestem ciekawa fenomenu ich pomadek ale nie jestem mocno pomadkową osobą i pewnie wolałabym testować inne ich produkty. Kolor bardzo delikatny ale ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia czasu kiedy maczków pojawi się u nas więcej :-)

      Usuń
    2. Mam też taką nadzieję!

      Usuń
  27. Do mnie ten kolor wgl nie pasuje ;c

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz piękną, subtelną urodę i takie kolory idealnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) bardzo mi miło :-)

      Usuń
  29. Śliczny, delikatny kolorek :) Pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy...

    ale kolor ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zaprzyjaźnić się z tą marką :-)

      Usuń
  31. Ślicznie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych :-)

      Usuń
  33. Lubię takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, choć za mocniejszymi ustami też przepadam :-)

      Usuń
  34. jest piękna! ale zdecydowanie nie na moją kieszeń...

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Również od dawna marzy mi się typowa pomadka MAC, może w końcu sobie na nią pozwolę.
    Pozdrawiam.
    http://birginsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wygląda :) Ja wciąż odkładam na swoją pierwszą szminkę z Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna, idealna do codziennego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kolor. Podobają mi się takie delikatne odcienie. Tylko cena przerażająca.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolorek, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest dość naturalny i pasuje do mojego koloru ust :-)

      Usuń
  40. Faktycznie, to Twoj kolor :) Swoja droga i ja takie lubie, jednak cena skutecznie mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mac się ceni, ale można znaleźć podobne kolory taniej :-)

      Usuń
  41. Kolor bardzo ładny i na prawdę Ci pasuje :) Ja dla siebie wybrałabym coś bardziej intensywnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywną oczywiście też wzięłam ;-)

      Usuń
  42. Jestem z kolorków, który najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :-) Nie miałam problemu z wyborem ;-)

      Usuń
  43. Kolor ładny, ale ten jasny shimmer mi nie do końca odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu musi odpowiadać ;-)

      Usuń
  44. Piękna jest, ale jaka droga:)
    Ty również śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  45. To juz nie mój kolor, kiedyś takie lubiłam, ale ostatnio postawiłam na bardziej rzucające się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest miks, czasem lubię jasne i delikatne, a czasem mocne i intensywne :-)

      Usuń
  46. piękny odcień! obserwuje

    zapraszam do siebie właśnie dodałam post jak przerabiam kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudowny kolorek, taki delikatny :) Idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi
    1. Jedna z moich ulubionych na dzień :-)

      Usuń
  49. kolorek bardzo ładny jednak dla mnie za droga :P

    OdpowiedzUsuń
  50. O kurza noga, ale cena! Wszystko pięknie, ale tyle nie dałabym narazie za szminkę. Ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem szminkomaniaczką i za piekną pomadkę dałabym nawet więcej ;-)

      Usuń
  51. Ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładna. Mam podobny odcień, tylko innej firmy. Bo tyle pieniędzy szkoda by mi było wydać na szminkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel na szczęście ma wiele zamienników :-)

      Usuń
  53. Uwielbiam takie delikatne kolory - jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnaś jej spróbować ;-)

      Usuń
  54. Kocham takie kolory :) ale dla mnie cena stanowczo za ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście z łatwością można znaleźć tańszy odpowiednik :-)

      Usuń
  55. Rzeczywiscie odcien bardzo ladny :) Musze sprawdzic jak bedzie wygladal na moich ustach, bo aktualnie poszukuje czegos lekkiego na dzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień jest idealny na dzień :-)

      Usuń
  56. uwielbiam takie delikatne kolorki na ustach,
    cena mnie zabiła , nie dam tyle za pomadkę choćbym milionerką została

    OdpowiedzUsuń
  57. ładne usta :)


    http://casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładny, naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny kolor, szkoda że tak duża cena ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy