6.6.14

Majowe nowości

W kwietniu poszalałam, ale w maju hamowałam mój zakupoholizm do granic możliwości, co nawet nieźle mi się udało.

Na początek oczywiście zakupy w Yves Rocher:



- krem na dzień Anti Age Global
- aksamitny krem nawilżający Hydra Vegetal
- żel pod prysznic i płyn do kąpieli o zapachu truskawkowym

Gratisy:
- woda perfumowana Moment de Bonheur
- woda toaletowa So Elixir
- krem na noc Anti Age Global
- krem pod oczy Serum Vegetal3
- żel pod prysznic i mleczko do ciała konwaliowe
- miniatura żel-krem Hydra Vegetal


Małe zakupki na promocji w Rossmannie:


- nudziaki z Lovely
- Rimmel Salon Pro 227 New Romantic

Biedronkowe łupy:



- peelingi z Bielendy o zapachu arbuza i papai
- masło z Bielendy o zapachu arbuza
- elektryczna szczoteczka do twarzy Beautyline

Internetowy sklep Lady Makeup:


- Lumene baza pod cienie


I na końcu:


- nowe Conversy!



Oficjalnie stwierdzam, że jestem z siebie dumna!


Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger