Majowe nowości

21:52

W kwietniu poszalałam, ale w maju hamowałam mój zakupoholizm do granic możliwości, co nawet nieźle mi się udało.

Na początek oczywiście zakupy w Yves Rocher:



- krem na dzień Anti Age Global
- aksamitny krem nawilżający Hydra Vegetal
- żel pod prysznic i płyn do kąpieli o zapachu truskawkowym

Gratisy:
- woda perfumowana Moment de Bonheur
- woda toaletowa So Elixir
- krem na noc Anti Age Global
- krem pod oczy Serum Vegetal3
- żel pod prysznic i mleczko do ciała konwaliowe
- miniatura żel-krem Hydra Vegetal


Małe zakupki na promocji w Rossmannie:


- nudziaki z Lovely
- Rimmel Salon Pro 227 New Romantic

Biedronkowe łupy:



- peelingi z Bielendy o zapachu arbuza i papai
- masło z Bielendy o zapachu arbuza
- elektryczna szczoteczka do twarzy Beautyline

Internetowy sklep Lady Makeup:


- Lumene baza pod cienie


I na końcu:


- nowe Conversy!



Oficjalnie stwierdzam, że jestem z siebie dumna!


Zobacz także:

131 komentarze

  1. Zamówienie z Yves Rocher zrobię dopiero wtedy gdy zużyję ponad połowę zapasów - obiecałam to sobie, kusi mnie od dawna, ale za dużo mam pierdół :P Piękne Conversy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jakoś nie mogę oprzeć tym gratisom ;-)

      Usuń
  2. Bardzo lubię conversy :) Mam dwie pary i ciągle łapię się na tym, że myślę o kolejnych ;) Na zamówienie w Yves Rocher mam chęć już od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też mam dwie pary, ale to póki co musi mi wystarczyć ;-)

      Usuń
  3. Miałam nudziaka z Lovely, ale szybko się zepsuł... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby moich nie spotkał taki los... ;-)

      Usuń
  4. oooch, YR mistrzowsko rozpieszcza tymi gratisami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :-) Czasem robię zakupy wyłącznie dla gratisów ;-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też mi się podobają ;-)

      Usuń
  6. Konwaliowe kosmetyki muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelkach pachną pięknie, na ciele jeszcze nie próbowałam :-)

      Usuń
  7. Super nowości, z Yves Rocher to widzę, że więcej gratisów niż zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem hydra vegetal jest suuper! Jeden z moich ulubionych :D
    Żele mają cudowne zapachy, zresztą jak wszystkie z tej firmy ;)
    A convy boskie, ja mam granatowe ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowe też mi się podobają :-)

      Usuń
  9. Mam tę bazę z Lumene i jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie u mnie dobrze się sprawdza, ale testuję dalej :-)

      Usuń
  10. Ja też dorwałam w końcu tą szczoteczkę z Biedronki :). Zakupy z YR świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarisonic to to nie jest, ale daje radę ;-))

      Usuń
  11. zrobiłaś takie tyci zakupy w YR, a dostałaś tyle gratisów? też tak chcę:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ile gratisów z YR! :D lakierki z rossmanna cudowne, moje kolory! szkoda, że nie załapałam się na te biedronkowe szaleństwo, chociaż to może i dobrze, bo nie potrzebuję ani tej szczoteczki ani masła ani peelingu. przynajmniej zużywam zapasy :) a conversy to <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie oparłam w biedrze ;-)

      Usuń
  13. Hamowałaś "mój zakupoholizm" xD?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zakupy!!!
    duet konwaliowy z YR mam w zapasach od zeszłego roku :-/
    nudzialki z Lovely mają śliczne kolory, ciekawa jestem jak się na pazurkach będą prezentować
    kusiły mnie te biedronkowe masła i peelingi, ale na szczęście skutecznie się im oparłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie żałuję zakupów z biedry, bo arbuzowy zapach powala na łopatki ;-)

      Usuń
  15. Czekam na recenzje produktów YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę, ale na razie grzecznie muszą czekać w zapasach ;-)

      Usuń
  16. uwielbiam conversy ♥ ale tylko białe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tych nudziaków z Lovely :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają całkiem przyjemną formułę :-)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. E tam, nie było tak źle jak ostatnio ;-)

      Usuń
  19. Aleee cudowności :) Nudziak z Lovely wpadł mi w oko, lecę do Natury ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz go tylko w Rossmannie :-))

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Oby wszystkie się sprawdziły :-)

      Usuń
  21. Właśnie czekam na zamówienie z YR,też skusiłam się na ten żel truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie pięknie, tyle na razie wiem :-)

      Usuń
  22. Jestem pod wrażeniem zamówienia z YR i otrzymanych gratisów. Całkiem nieźle :) reszta zakupów też przyjemnie się prezentuje, chociaż lakiery trochę za delikatne jak na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja- maniaczka wiecznie ciemnych paznokci ostatnio doznałam olśnienia i zaczęłam się lubować w nudziakach :-)

      Usuń
  23. Tyle gratisów z YR?:O Ile dałaś za Conversy z Zalando?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tyle gratisów mi wpadło :-) Miałam jakąś zniżkę i zapłaciłam ok 220 zł

      Usuń
  24. Jakie butki ładniutkie :). A zakupów z YR mogę tylko pozazdrościć :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj :-) YR zawsze kusi gratisami :-)

      Usuń
  25. super nowości, wolę bardziej intensywne kolory lakierów u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nowości! Niech conversy dobrze się noszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy :) Miłego używania i użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak to zrobilas ze tlye gratisow dostalas ;D? w tym moja ukochana perfume moment de bonheur ;D?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko piękne i na pewno przydatne będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Yves Rocher zaszalało z gratisami :) Trampki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Same potrzebne rzeczy :-) Nie zaszalałam szczególnie :-)

      Usuń
  32. Gratisy z YR większe niż zakupy, to u nich fajne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :-) Deal mi się udał :-)

      Usuń
  33. Uwielbiam YR za te gratisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też przymierzam się do zakupu Conversów :)
    Niezłe łowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to dobra decyzja ;-))

      Usuń
  35. piękne lakiery, a szczotkę do twarzy również mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zła, ale szału też nie robi ;-)

      Usuń
  36. Zazdroszcze zakupow :) zaciekawil mnie konwaliowy zestaw z YR, jak to jest z zapachem? Ladny, trwaly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam jeszcze, ale szczerze wątpię, że zapach się utrzyma jakoś długo

      Usuń
  37. Zakupy świetne, czekam teraz na recenzję:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy się za to wszystko zabiorę, bo tonę w zapasach ;-)

      Usuń
  38. Ilość gratisów z YR mnie zaskoczyła konkretnie:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile gratisów od Yves Rocher :O
    Również kupiłam szczoteczkę z Biedry i chętnie jej używam. :) /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tą cenę chyba było warto :-)

      Usuń
  40. fantastyczne zakupy i niesamowita ilość gratisów z YR:D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne nowości:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne te Twoje nowości, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne nowości:) Bazę pod cienie Lumene uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne nowości, bardzo podobają mi się lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mnie naszło na takie delikatesy i jestem całkiem zadowolona :-)

      Usuń
  45. Sporo nowości :) Widzę moje ukochane arbuzowe masło do ciała Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie pięknie, ale ta pojemność to jakiś żart... :-)

      Usuń
  46. Podczas ostatnich zakupów w Yves Rocher też skusiłam się na ten krem pod oczy :) Jestem z niego zadowolona ,jednak nie kupiłabym go w cenie regularnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dorzucili mi go w gratisie ;-))

      Usuń
  47. Lakiery i Conversy bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mój ukochany So elixir :D
    Świetne zakupki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, piękny zapach i nawet trwały jak na YR :-)

      Usuń
  49. Uwielbiam converse! Sama niedawno dostałam białe na urodziny.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/2014/06/sunny.html#comment-form - Zapraszam na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już krótkie białe i są genialne :-)

      Usuń
  50. Świetne zakupy! Kosmetyki kuszące, a buty super!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładne kolory lakierków, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięło mnie ostatnio na takie delikatne ;-)

      Usuń
  52. super zakupy, chętnie bym wypróbowała tę bazę pod cienie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie się wstrzymuję z recenzją, ale póki co daje radę :-)

      Usuń
  53. fajne zakupy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się dopiero za jakiś czas, bo nie nadążam z zużywaniem zapasów ;-)

      Usuń
  54. Bardzo udane zakupy.
    Też uwielbiam Conversy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chyba sama się skusze na ten truskawkowy żel pod prysznic, kiedyś miałam wodę toaletową i pachniała super :) Ale gratisów nazbierałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar używać go jako płynu do kąpieli :-) Gratisy najlepsze ;-)

      Usuń
  56. Baaardzo fajne zakupy, aż sama mam ochotę się obkupić, haha :) Buty super, zazdro!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. przyszalałaś! :) nie wiedziałam, ze w Yves Rocher tyle gratisów się dostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  58. disfrútalo mucho
    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Na Zelando nawet nigdy nie wchodziłam, ale chyba to zmienię ;)
    Jestem ciekawa kremu YR Hydra Vegetal, nieraz do niego przymierzałam się, ale ostatecznie nie kupiłam, daj znać jak się sprawuje ;) Uwielbiam zakupy w YR, zawsze mają super gratisy dla swoich klientek.
    A Biedronkowe zakupy mam podobne, o swoich zakupowych nowościach napiszę bliżej weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  60. O nie, znów nowe, piękne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  61. takich nudziaków mogłabym mieć na pęczki, uwielbiam,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale rewelacyjne zdobycze. Szczególnie mam ochotę na wodę perfumowaną Moment de Bonheur. Podobają mi się również twoje Conversy. Są zaje-fajne :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. urzadzenie z biedry mam i ja.musze przyznac,że jest calkiem uzyteczne.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zakupy z YR bardzo mnie zaciekawiły :) Biedronkowe łupy tez fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeśli szukasz tych szpilek które widziałaś na moim blogu to proszę link do identycznych ;) http://allegro.pl/cieliste-szpilki-nude-pink-szpic-tusk-zara-z-39-i4305349549.html

    A tak poza tym to chciałabym coś więcej wiedzieć o tej szczoteczce do twarzy, którą posiadasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podobają mi się czerwone trampy, zwłaszcza do czarnych spodni :D Sama mam takie, ale o Conversach to mogę sobie jedynie pomarzyć :P Też zaopatrzyłam się w masło z Biedry (jakbym mało miała mazideł w domu :/) i jestem ciekawa jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Perfekcyjne zakupy ! ;D Jeśli chodzi o mnie to kocham lakiery z Lovely i coś czuję, że wybiorę się dziś do Biedronki ;P

    OdpowiedzUsuń
  68. och, powalasz mnie z tym YR :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy