O pędzlu idealnym do bronzera // Deluxe Fan Ecotools

20:00

Dzisiaj przedstawiam Wam mojego ulubieńca w kwestii aplikacji bronzera. Od dawna poszukiwałam czegoś, co w pełni mnie usatysfakcjonuje. Wcześniej zupełnie nie sprawdzały się u mnie duże, zbite pędzle do tego przeznaczone, bo zostawiały plamy i nie nadawały się do mojej dość małej twarzy.
Zdecydowanie lepiej radzą sobie u mnie pędzle o rzadszym włosiu, które rozprowadzają jedynie delikatną chmurę koloru i to sprawdza się zarówno w kwestii aplikacji różu i bronzera.


Już spory czas temu natknęłam się w Hebe na wachlarzowy pędzel Deluxe Fan Ecotools i postanowiłam sprawdzić ile jest wart.
Okazało się, że to idealny pędzel do bronzera, bo nie jest zbyt duży ani zbity. Na pędzel łatwo nabrać niewielką ilość kosmetyku i bardzo łatwo ją rozetrzeć, poza tym kształt idealnie nadaje się do stosowania pod kości policzkowe.




Pędzel jest mięciutki, łatwo się czyści, zachowuje swój kształt i nie traci włosia. Zdecydowanie świetnie mi się z nim współpracuje i ten przypadkowy zakup okazał się strzałem w dziesiątkę.

- dostępność: Rossmann, Hebe


- cena: ok. 30 zł


Zobacz także:

122 komentarze

  1. Właśnie szukam czegoś do różu i bronzera co da mi delikatny efekt - po prostu pędzla, którym nie zrobię sobie krzywdy ;)
    I znów musze zrobić sobie spacer do Rosska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona jak ja :-)

      Usuń
  2. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona. Ja mam pędzel z Maestro, ale bronzerów nie używam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam ich regularnie, bo wolę róże, ale od czasu do czasu się wykonturuję ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też lubię, choć ich pędzel do różu okazał się u mnie porażką ;-)

      Usuń
  4. ja wygrałam zestaw pędzli w RoseWholesale i mam 11 pędzli, ale bronzera nie używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam już za zestawami, kiedyś kupiłam jakiś gigantyczny zestaw, a tak naprawdę używałam z niego tylko kilku pędzli ;-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo porządnie wykonany, nie mogę się do niczego przyczepić :-)

      Usuń
  6. Mam kilka pędzli tej marki i są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety jeden okazał się bubelkiem, ale reszta świetna :)

      Usuń
  7. Bronzera nie używam :) a do różu już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można go jeszcze używać do rozświetlacza ;-))

      Usuń
  8. Lubię pędzle z tej firmy, więc może i na ten się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam też fajnego pędzla do bronzera a ten wydaję się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bronzer już mam (do tej pory nie używałam), więc czas zainwestować w pędzel :) Przyda mi się taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na pewno, bo może być wielofunkcyjny :-)

      Usuń
  11. Kiedyś go szukałam na promocji niestety był wysprzedany. Może kiedyś jeszcze na niego spojrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam tych pędzli, do brozera znalazłam swój ideał z RT:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RT mnie kusi, ale generalnie sama nie wiem czego od nich chcę spróbować ;-)

      Usuń
  13. Nie używam bronzerów :) ale fajny ten pędzelek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mojej wish liście mam pędzel z eco tools ale do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje !: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki mięciutki i delikatny... ;-))

      Usuń
  16. A patrzyłam dzisiaj na ten pędzel w Rossku chociaż mnie osobiście bardziej przyciągnął pędzel do wygładzania makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, ale warto ćwiczyć, bo można nim osiągnąć świetny efekt :-)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie wygląda, przyznam, że nie mam odpowiedniego pędzla do bronzera :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem warto spojrzeć w stronę Ecotools ;-)

      Usuń
  19. Mam identyczny pędzel z Douglasa i lubię go używać nie tylko do broznera :)
    Do pudru też się świetnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pudru jeszcze go nie próbowałam... :-)

      Usuń
  20. Bronzera używam na co dzień i doskonale wiem jak ciężko trafić na idealny pędzel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, często można sobie zrobić więcej szkody niż pożytku ;-)

      Usuń
  21. ciekawa jestem czy sprawdził by się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy umiałabym teraz pomalować się takim pędzlem - przyzwyczaiłam się do okrągłego :) Nigdy innych nie próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jest zdecydowanie łatwiej konturować twarz takim pędzlem :-)

      Usuń
  23. Fajnie, że Ci odpowiada:) Ja muszę sobie powoli skompletować zestaw pędzli, bo braki mam ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby mam ich sporo, ale wiecznie czuję niedosyt ;-)

      Usuń
  24. Ja używam do bronzera skośnego pędzelka, albo skunksa i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skunksa też lubię, ale ten wachlarz go u mnie przebił :-)

      Usuń
  25. Nie używam bronzera, ale kto wiem, może jakbym miała dobry pędzel to bym zaczęła:) Na razie jednak szukam jakiegoś dobrego pędzla do różu. Jeśli masz w tej kwestii swojego ulubieńca, to daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię skunksa z Ebay http://yzmacosmetics.blogspot.com/2013/10/o-pedzlu-do-rozu-idealnym.html

      Usuń
  26. Wygląda rewelacyjnie, a ja właśnie zamówiłam zestaw pędzli Sunshade Minerals
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się kiedyś nad nim zastanawiałam :-)

      Usuń
  27. Nie wiem czy umiałabym się takim posługiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dobrze że do Ciebie zajrzałam! akurat szukam czegoś do bronzera :) bo o ile hakuro jest świetny do różu to juz bronzera nie umiem nim ładnie zaaplikować...
    wrzucę do koszyka jak pojawi się jakaś zniżka w hebe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję zatem, że będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  29. Może pomyślę o tym pędzlu. Jak na razie do bronzera używam grubaska z eco tools, ale trochę ciężko się nim posługiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam do pudru, bo robi mi plamy bronzerem :-)

      Usuń
  30. piękny pędzel, ja używam tylko róż. Obecnie brakuje mi jedynie dobrego pędzla do pudru sypkiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam duży pędzel do bronzera z Ecotools :-) Wyśmienicie sprawdza się do pudrów sypkich :-)

      Usuń
  31. Jejku podoba mi się pojade po niego i zdobede go w rossmanie :) hehe
    u mnie równiez nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No proszę! Nie pomyślałabym, żeby używać pędzla wachlarzowego do bronzera, ale to naprawdę fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten sposób sprawdził się bezbłędnie :-)

      Usuń
  33. Mam i bardzo lubię :) To mój ideał do bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie szukam czegoś podobnego,ale do rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też powinien zdać egzamin ;-)

      Usuń
  35. mam ochotę go kupić :) posiadam już pędzle tej firmy i dla mnie sprawdzają się wyśmienicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko pędzel do różu okazał się niewypałem :-)

      Usuń
  36. Nie mam żadnego pędzla tej firmy - chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że by się sprawdził !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzieś widziałam już ten pędzel używany do bronzera. Ja dopiero zaczynam przygodę z nimi więc póki nie polubię tego elementu makijażu nie będę specjalnie do niego pędzla kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nieczęsto używam bronzera, ale lubię mieć taki produkt zawsze pod ręką ;-)

      Usuń
  39. Już jakiś czas zbieram się, żeby kupić ten pędzel ale w szczególności do rozświetlacza :)

    http://teenageladym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go też spróbować do rozświetlacza :-)

      Usuń
  40. ciekawy pędzel,musze mu się kiedyś przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. Ja nieczęsto, ale od czasu do czasu lubię :-)

      Usuń
  42. Mam go, używałam do aplikacji różu, ale jeszcze się z nim nie obyłam, wydaje mi się, że nie zdał u mnie egzaminu. W prawdzie nie pracowałam z nim jeszcze przy bronzerze, być może w tej roli sprawdzi się lepiej, lub może zwyczajnie potrzebuję czasu na przekonanie się do niego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj nim wykonturować twarz, powinien się sprawdzić :-)

      Usuń
  43. Fajny, widziałam w Rossmanie i wahałam się między nim a pędzlem do pudru, ostatecznie zgarnęłam ten drugi, świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam kilka pędzli EcoTools ale nie planuję powiększenia gromadki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawie wyglada :) Ja do bronzera uzywam pedzla Hakuro H54 i w tym celu sprawdza sie super, mimo iz jest kuleczkowaty :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdecydowanie przydałby mi się taki pędzelek..

    OdpowiedzUsuń
  47. EcoTools to póki co moje pierwsze i ostatnie pędzle :P do pudru i bronzera spisują się wyśmienicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. wygląda bardzo porządnie, fajnie że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czytałam o tych pędzlach dużo dobrego i żałuję, ze przegapiłam promocje na nie gdy były jakiś rok temu w promocji -50 % w Rossmannie :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, taka promocja to ja rozumiem... niestety o niej nie wiedziałam :/

      Usuń
  50. Fajny pędzelek, z tym że ja prędzej bym go wykorzystała do rozświetlacza, do bronzera preferuje małe kuleczki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po kulkowych pędzlach zawsze widzę plamy ;-p

      Usuń
    2. kwestia wprawy i przyzwyczajenia ;P

      Usuń
    3. Tego mi raczej nie brakuje ;-) Nie przekonam się do kulek i bronzera ani u siebie, ani u nikogo ;-)

      Usuń
  51. Pędzelek prezentuje się bardzo ładnie i wydaje się być bardzo dobrze wykonany:) Myślę, że warto za niego wydać 30 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam już podobny pędzel i bardzo go lubię, ale ten jest taki mniejszy i śliczny i chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko lecieć do Rossmanna ;-)

      Usuń
  53. Pędzel wydaje się być solidny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bronzera nie używam, więc taki pędzel nie jest mi potrzebny, ale muszę rozejrzeć się za jakimś do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawy ten pędzel , nie używałam jeszcze takiego w kształcie wachlarza...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadziwiająco dobrze sobie radzi przy konturowaniu :-)

      Usuń
  56. Uwielbiam pędzle z tej firmy ale tego nie mam i z chęcią bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię pędzle Ecotools. Jak na razie mam trzy - do pudru, do różu i do podkładu. Dwa pierwsze są super, ale ten do podkładu to dla mnie tragedia. Chętnie skuszę się na ten, bo szukam pędzla do bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do różu się nie spisał :-(

      Usuń
  58. Świetny jest i przydałby mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. taki płaski? ja jakoś sobie nie wyobrażam, jak bym mogła nim nakładać bronzer ;p za to bardzo lubię Hakuro H24, do różu czy do bronzera świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbite pędzle lubią robić plamy, konturowanie płaskimi pędzlami to jest to :-)

      Usuń
  60. Nie używam bronzera, ale pędzelek wydaje się wart uwagi. :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie próbowałam nigdy nakładać bronzer płaskim pędzlem, jak powiadasz że świetny, muszę wypróbować :)
    Bardzo starannie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  62. drogi ten pędzelek, ale fajnie wygląda :) Ja to używam takich zwykłych z Biedronki i mi wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja do brązera też używam pędzla EcoTools, ale tego wielkiego :) Całkiem fajnie mi się z nim współpracuje.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawie ten pędzel wygląda, ale na razie mój mi wystarczy w zupełności. Może kiedyś go spotkam, to się przyjrzę z bliska i zdecyduję, czy jest mi potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. oj ja raz na rok robię się bronzerem, więc mi niepotrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Chyba nie umiałabym nałożyć bronzera takim pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy