Czerwcowe nowości

17:58

Dzisiaj szybkie podsumowanie czerwcowych zakupów. Trochę nowości mi przybyło, więc bez zbędnego wstępu, oto co kupiłam:


- zaliczyłam pierwszą wizytę w Organique i do koszyka wrzuciłam:
  • Puder do kąpieli o zapachu magnolii
  • Peeling enzymatyczny z ziołami, którego się już pozbyłam (moja historia TU)
  • Mydło czarne Savon Noir
  • Glinkę Ghassoul




- po raz pierwszy skusiłam się też na zakupy w Pat&Rub, okazja była kusząca, bo promocja sięgała 50%, do koszyka wrzuciłam:
  • Maskę regenerującą do włosów
  • Masło hipoalergiczne



- skusiłam się również na cudeńka z YSL
  • Lakier do ust Vernis A Levres nr 6
  • Pomadkę Rouge Pur Couture nr 112



- w Rossmannie wzięłam krem BB do ciała od Lirene



- oczywiście nie omieszkałam złożyć wizytę w salonie MAC zwłaszcza, że mam już u nich stałą zniżkę 20% :-D. Kupiłam:
  • Paletę na 15 cieni
  • Pomadkę w odcieniu Plumful


- no i jeszcze skusiłam się na ShinyBoxy:
  • Pudełko czerwcowe
  • Pudełko na Dzień Matki





To by było na tyle. W lipcu będę się czaić na nowe pędzle :-)


Zobacz także:

111 komentarze

  1. Dopiero przeczylam posta o peelingu-szkoda ze tak sie trafilo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wielka szkoda, bo pokładałam spore nadzieje w tym peelingu...

      Usuń
  2. świetne nowości!!! Ja mam ten tonik z Organique Eternal Gold, dzisiaj zaczynam używać, ciekawe, jak sie u mnie spisze:) Peeling enzymatyczny też mam, ale na szczęście u mnie nie wywołał niepożądanych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam krem :-) Zmienili opakowanie i faktycznie wygląda jak tonik :-)

      Usuń
  3. Ja tez w czerwcu skusiłam się na savon noir,ale takie na wagę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zakupy zrobiłaś :D aczkolwiek peeling to mała pomyłka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. same wspaniałości ,świetne kosmetyki od Organique

    OdpowiedzUsuń
  6. super nowości :) Jestem ciekawa tej maski do włosów P&R :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie musi u mnie trochę poczekać na użycie ;-)

      Usuń
  7. ja żałuję że nie kupiłam pudełka na dzień matki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba jeszcze dostępne :-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zielenieję z zazdrości jak widzę twoje zakupy ;-)

      Usuń
  9. o kurcze ale cudowności! najbardziej podobają mi się rzeczy z organique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to moje małe perełki ;-)

      Usuń
  10. Niesamowite nowości. Wszystko mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie, gdzie można dostać stacjonarnie produkty z P&R? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam online, ale stacjonarnie są dostępne w Sephorze :-)

      Usuń
  12. Fajne nowości, najbardziej zazdroszczę chyba pomadki z MAC ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudeńka z Organique i P&R !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej sporo tego ;D z chęcią przygarnęłabym to wszystko :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Glinkę Ghassoul chodzi sobie za mną już tyle czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też chodziła i w końcu ją mam :-)

      Usuń
  17. trochę tych nowości sie uzbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości:) W P&R zrobiłyśmy identyczne zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy wybór będzie słuszny ;-)

      Usuń
  19. Fajne te nowości :3 Ja zastanawiam się nad subskrypcją shinyoxa albo be glossy i nadal nie wiem który wybrać, więc nie zamawiam żadnego :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie subskrybuję. Zamówiłam, bo spodobała mi się zawartość :-)

      Usuń
  20. Same wspaniałości :) Do Organique sama muszę wybrać się na małe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe zakupy w Organique? To niemożliwe ;-)

      Usuń
  21. Jakie fajne zakupy! :) Wiele rzeczy chętnie zobaczyłabym u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odcień pomadki Mac Plumful bardzo mi się podoba, Bardzo fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę, prawdziwe szaleństwo!!! Ja właśnie zużyłam swój woreczek pudru do kąpieli o zapachu malinowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowy też fajnie pachniał :-)

      Usuń
  24. Świetne zdobycze! *_*
    Zdradź sekret 20% zniżki w MAC-u :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się załapać na program dla profesjonalistów :-)

      Usuń
  25. Sporo tego. Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  26. piekne rzeczy, wiesz mi sie marzy i skusilabym się na produkty YSL , w salonie ktorym bylam byly fantastyczne cienie do powiek od YSL, ale jak poczytalam o cenach wlosy sie zajeżyły hehe :) piękne zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety YSL ma wysokie ceny :-(

      Usuń
  27. Rewelacja zakupy, glinka i mydło z Organique to również moim ulubieńcy, za P&R nie przepadam, drażnią mnie zapachy a paleta z MACa świetna swoją mam już od prawie 2 lat w tej wersji i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z palety też jestem zadowolona, ale cena trochę przesadna...

      Usuń
  28. Ile fajnych nowości! Niech Ci się dobrze używa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Organique świetne kosmetyki kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za kosmetykami P&R, za to zestaw Organique fiu fiu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze niczego nie miałam z P&R, więc to będą moje pierwsze testy :-)

      Usuń
  32. Zakupy nie za duże, ale konkretne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, po portfelu przyznaję, że konkretne ;-)

      Usuń
  33. Zazdroszczę zakupów z Organique

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne produkty :) mam pytanie odnosnie znizki w MAC. wiem,ze sa wytyczne,ale wydawaly mi sie mega zawyzone. Moze podpowiesz jak to wygladalo u Ciebie. Czy faktycznie tak ciezko jest ja zdobyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, że zawyżone. Napisałam do nich żeby przysłali mi warunki i dostałam zwrotnego maila z regulaminem i wnioskiem. Wypełniłam, dołączyłam ksero dyplomu kosmetologa i dostałam zniżkę :-) Warto spróbować :-)

      Usuń
  35. same dobre produkty :)a te z Organique to w ogóle cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkiego jestem zadowolona oprócz nieszczęsnego peelingu rzecz jasna ;-)

      Usuń
  36. a na jakiej firmy pedzle sie czaisz? :>

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne nowości, ale ja to najbardziej zniżki w MACu zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taka zniżka to świetna sprawa :-)

      Usuń
  38. Fantastyczne rzeczy przybyły do Ciebie w czerwcu! Chciałabym wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę organique! Peeling już od wieków chodzi mi po głowie, puder do kąpieli musi być cudem ;) Savon noir też od dawna miałam kupić, ale na szczęście inne firmy też go produkują, to samo tyczy się glinki, którą uwielbiam po prostu :) Mam szansę nie zbankrutować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na peeling póki co radzę uważać ;-)

      Usuń
  40. Ja też jeszcze nic nie próbowałam z P&R, chociaż od jakiegoś czasu mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej niczego nie miałam. To moje pierwsze zakupy :-)

      Usuń
  41. Do Plumful z MACa wzdycham odkąd zobaczyłam ją w jednym z filmików Nissiax na YT, piękny odcień :) Reszta zakupów równie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wzdychałam do niej odkąd Agnieszka ją pokazała ;-)

      Usuń
  42. Ciekawa jestem maski do włosów od Pat&Rub :) Zawsze mnie takie włosowe kosmetyki interesują najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie maska grzecznie czeka na swoją kolej ;-)

      Usuń
  43. Bardzo ciekawi mnie ten krem BB do ciała, ale słyszałam, że podobno przy wysokiej temperaturze się topi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, to lipa! Jeszcze nie miałam okazji próbować go w upały...

      Usuń
  44. Masz zniżkę w MACu? Nie wiedziałam że jest to możliwe. Jakim cudem jeśli wolno zapytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC ma program zniżek dla profesjonalistów i udało mi się załapać na 20% z racji tego, że jestem kosmetologiem :-)

      Usuń
    2. O to fajnie :) Sądziłam że dają je tylko wizażystom.

      Usuń
  45. Super nowości z Organique.
    Paletka Mac , marzenie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest świetna, ale z ceną przegięli trochę...

      Usuń
  46. Jeju paleta MAC'a! Cudowna! Osobiście uwielbiam, ale owszem cena nie z tej ziemi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę w końcu zrobić zakupy w Organique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :-) Tylko uwaga na peeling enzymatyczny ;-)

      Usuń
  48. A u Ciebie znów cudowności :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak można zdobyć zniżkę w MACu? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba do nich napisać, wypełnić formularz i dołączyć dokumenty potwierdzające, że jest się profesjonalistą i czekać na odpowiedź :-)

      Usuń
  50. Produkty z Organique w pudełkach i mnie zawsze kuszą :) Ale ogólnie nie zamawiam pudełek, bo poza tym są dla mnie raczej zawartościowo-rozczarowujące. Wolę kupić coś konkretnego za tę kwotę. Czekam na prezentację cudaków z YSL na ustach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zakupy, od dawna mnie kusi glinka Ghassoul:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Znowu same cudeńka upolowalas:p jak się sprawdza savon noir z organique? Ja używam cały czas tego z Mydlarni u Franciszka i jestem bardzo zadowolona, ale właśnie chcę spróbować tez to z organique i nie wiem czy warto:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Organique mam pod nosem, ale staram się je omijać szerokim lukiem co by nie popaść w kolejne uzależnienie. ;) Kiedyś pewnie w końcu ulegnę, ale wolę żeby to nastąpiło jak już wykończymy całkowicie mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo u Ciebie jak zwykle zakupy na bogato :D
    Heheh, ładnie zaszalałaś, wspaniałe nowości! *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne nowości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałe zakupy,zastanawia mnie puder do kąpieli o zapachu magnolii chyba dopiszę go do listy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy