Maseczka to czy peeling? // Maseczka-peeling K+K Fitomed

20:30

Ostatnio rzadko pojawiałam się na blogu ze względu na nawał obowiązków, ale na szczęście najgorsze już chyba za mną. Zdałam na piątkę egzamin dyplomowy na studiach podyplomowych, jeszcze tydzień pomęczę się w pracy i w końcu udam się na upragniony urlop :-) Ale do rzeczy!

Marka Fitomed jak dotąd mnie nie zawiodła, dlatego zdecydowałam się wypróbować kolejny ich kosmetyk, tym razem padło na zachwalaną maseczkę-peeling K+K.


Kosmetyk ma bardzo wygodny, plastikowy słoiczek zabezpieczony wieczkiem. Pojemność jak w standardowym kremie: 50 ml. Sama maseczka ma dość rzadką konsystencję i kremowo-białawe zabarwienie. Zdecydowanie wyczuwam w niej dość ostrą woń kwasu mlekowego.


Producent obiecuje działanie przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające i złuszczające, dzięki zawartości korundu i kwasu mlekowego.
Maseczkę nakładam na twarz i po upływie ok.2 minut zaczynam delikatnie masować. Korund świetnie peelinguje twarz, a jego drobne kryształki mają ogromną moc zdzierania.


Osobiście nie odczuwam żadnego dyskomfortu podczas używania maseczki, a po jej zmyciu skóra faktycznie pozostaje rozjaśniona, gładka i czyściutka. Po takim peelingu kolejne produkty znacznie lepiej się wchłaniają.
Moim zdaniem to jeden z najlepiej oczyszczających kosmetyków, jakich do tej pory używałam.




- cena: 27 zł


Zobacz także:

110 komentarze

  1. W takim razie muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Korund jest moim ulubionym zdzierakiem, więc myślę, że przypadłaby mi do gustu ta 'maseczka' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś ale nie wiem co moje naczynka na to :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim naczynkom ten peeling krzywdy nie robi, ale trzeba uważać

      Usuń
  4. Hmm produkt wydaje się być ciekawy, tylko jakby zareagowała na niego moja skóra ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie da się niestety przewidzieć. Moja skóra po tej maseczce wygląda rewelacyjnie :-)

      Usuń
  5. Brzmi fajnie, jeszcze nie miałam ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto spróbować :-)

      Usuń
  6. Gratuluje zdanego egzaminu :)
    A co do maseczki,słyszałam,że jest naprawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi ciekawie :) jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuj koniecznie :-)

      Usuń
  8. Naczytałam się o niej tyle dobrego, że na pewno kupię w przyszłości :)
    Gratuluję sukcesu! Jest się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamierzam wypróbować w zimie - w lecie obawiam się, że zdarłoby mi całą opaleniznę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie opalam twarzy, więc nie mam z tym problemu :-)

      Usuń
  10. Nie znam tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe :-) Ostatnio bardzo o nim głośno :-)

      Usuń
  11. ten produkt zbiera ostatnio same pozytywne recenzje, pełno ich w blogosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją, ale nie wyrobiłam sobie jeszcze na jej temat zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zachwyciłam już po pierwszym użyciu :-)

      Usuń
  13. Nie znam tego produktu, ale krążąc po blogach często go widuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i polubiłam :D
    chociaż zapach mnie mocno drażnił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach faktycznie nie należy do przyjemnych :-)

      Usuń
  15. bardzo lubię ,jak dla mnie maseczka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i stosuję, ale teraz wrócę do niego dopiero na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę mój peeling zużyć szybciutko, bo nie zmieszczę się w 3 miesiącach ;-)

      Usuń
  17. miałam i lubiłam, dobrze oczyszcza buzię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo dobrze oczyszcza :-)

      Usuń
  18. super, szukam takich perełek.. ;) może trafię w końcu na dobry peeling
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie spróbuj korundu :-)

      Usuń
  19. dużo słyszałam o nim i kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli cię kusi to spróbuj jak najszybciej :-)

      Usuń
  20. Brzmi świetnie. Lubię takie produkty 2 w 1,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat 2w1 działa świetnie :-)

      Usuń
  21. Nigdy nie miałam. Zaciekawił mnie ten produkt. Może powinnam się skusić :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale wiem z dobrego źródła (:*), że są to bardzo dobrej jakości kosmetyki. Na pewno w końcu na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę się w końcu na coś skusić z tej firmy :)

      Usuń
    2. Ja się już zdążyłam przekonać, że Fitomed robi świetnej jakości kosmetyki i w dobrej cenie :-)

      Usuń
  23. Korund bardzo lubię. Kupiłam sobie czysty w proszku i mieszam go z żelami do mycia twarzy.
    Ze względu na to, że maseczko-peeling rozjaśnia skórę to nie jest produkt dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawanie korundu do różnych kosmetyków to całkiem niezłe rozwiązanie :-)

      Usuń
  24. no to po Twojej recenzji mam ochotę jak najszybciej zużyć mój peeling z Palmer's (który spisuje się bardzo dobrze) i zaopatrzyć się w to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  25. Lubie takie kosmetyki - bardziej apteczne ;) może go wypróbuję jak mi kieiszeń na to pozwoli ;)
    słyszałam że korund można kupić i sobie właśnie domowe peelengi wykonywać ;) myśle ,że to fajna tańsza alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własne peelingi korundowe to bardzo ciekawa sprawa :-)

      Usuń
  26. O tym kosmetyku czytałam wiele dobrego i mam w planach jego zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam jak u ciebie się sprawdził :-)

      Usuń
  27. Ja uwielbiam korund, więc to na pewno byłby produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No no bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy kosmetyk, używałam korund i fajnie się u mnie sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób go zachwala, ja również :-)

      Usuń
  30. nic z fitomedu nie miałam, ale ten produkt wydaje się być całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitomed ma wiele świetnych kosmetyków :-) Polecam też żel do mycia twarzy :-)

      Usuń
  31. Chyba zainwestuję w niego chociaż już trądziku nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam trądziku :-) To kosmetyk dość uniwersalny :-)

      Usuń
  32. Lubię Fitomed i jego kosmetyki ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie, no....w końcu muszę się na coś z tej firmy skusić :D A ten produkt jest bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kways w lato oj nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Spokojnie, kwas mlekowy, migdałowy i PHA w niewielkich stężeniach bez problemu można używać latem :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest to bardzo ciekawy produkt. Czytałam już kilka jego recenzji. Zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy go chwalą, więc coś w tym musi być ;-)

      Usuń
  37. Mieliśmy i bardzo ją lubiliśmy, niesamowicie działała!

    OdpowiedzUsuń
  38. Chodzę wokół niej jak koło jeża od pewnego czasu...
    Niemal dosłownie jak kolo jeża, bo korund to przecież bardzo ścierny materiał. I jeszcze kwas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom peeling absolutnie nie działa drażniąco na skórę i oczyszcza rewelacyjnie, ale w dość delikatny sposób :-)

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć...

      Trochę się boję o "naczyńka" i używam delikatnych peelingów raczej. Ale zaczyna mnie intrygować korund...

      Usuń
  39. Uiwlbiam ten produkt :) Jest niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością wypróbuję te maseczkę bo jeszcze nie miałam okazji! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz zadowolona z efektów :-)

      Usuń
  41. Troszkę obawiam używać się kwasów będąc w ciąży, ale gdy już urodzę to będę musiała się nią zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w ciąży trzeba uważać, ale potem nie ma przeciwwskazań :-)

      Usuń
  42. Chętnie kiedyś sprawdzę ten kosmetyk :) bo zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj muszę go mieć jak wykończę to, co mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz z niego zadowolona :-)

      Usuń
  44. Korund uwielbiam, do kwasu mlekowego się przekonuję powoli i myślę, że ten pakiecik by się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje się bardzo fajnym produktem i nawet ma względną cenę. Może sama wypróbuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena może nie jest najniższa, ale idzie w parze z jakością :-)

      Usuń
  46. Cena ok działanie ok konsystencja ok muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  47. nie lubie tych kosmetykow jakos ;<

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj wygląda na prawdę ciekawie, Fitomed kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jak zwał tak zwał - dla mnie efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  50. amazing post<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam problematyczną skóre,zawsze coś gdzieś mi wyskakiwało i pomaga mi peeling kawitacyjny, ale chciałabym mieć sama cośw domu... chętnie spróbuję, a nie wiesz czasem cośna temat kremów czy mają i czy się sprawdzają kosmetyczka poradziła mi jakoś lekko matujący , a ja już od dłuższego czaasu nie mogę sobie nic dopasować

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ją i moje zdanie jest podobne!

    OdpowiedzUsuń
  53. Same superlatywy czytałam o tym cudzie ! Muszę go mieć ;]

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie spotkalam sie z tym produktem...

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo chętnie bym ją przetestowała.
    Gratuluję sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi niestety zrobił krzywdę, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Baaaardzo chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy