Płyn micelarny Creme Bar Visage Parfait

18:57

Po udanej przygodzie z kremem biomembranowym Creme Bar (więcej TU) postanowiłam spróbować również płynu micelarnego Creme Bar Visage Parfait.
Płyny micelarne goszczą u mnie zawsze i nie wyobrażam sobie wykonywania demakijażu bez nich. Mimo, że zawsze potem używam żelu lub czarnego mydła to na wstępie w ruch idzie micel.


Płyn micelarny Creme Bar Visage Parfait ma za zadanie oprócz łagodnego i dogłębnego oczyszczenia skóry także nawilżać oraz regulować pracę gruczołów łojowych i zmniejszać widoczność porów ( po więcej szczegółów zapraszam TU).
Butelka oprócz ładnego designu jest też bardzo funkcjonalna i praktyczna, nie trzeba bawić się specjalnie z jej otwieraniem i zamykaniem, wystarczy ją nacisnąć lekko i płyn wydostaje się na wacik.
Zapach kosmetyku jest delikatny, ale wyczuwalny i bardzo mi się podoba.


Co do działania płynu nie mam żadnych zastrzeżeń, bo dobrze radzi sobie ze zmyciem makijażu, cała czynność trwa chwilę i nie wymaga powtórek. Wieczorem lubię jeszcze umyć twarz wodą z żelem, ale rano stosuję płyn przed nałożeniem kremu i faktycznie świetnie sprawdza się podczas obecnych upałów, bo skóra dłużej pozostaje świeża, nie błyszczy się tak mocno i zupełnie się nie przetłuszcza.

Podsumowując, czuję się usatysfakcjonowana i jestem zadowolona z płynu micelarnego Creme Bar, który znakomicie współpracuje z moją skórą i nie powoduje podrażnień.

- cena: 52,99 zł/ 200 ml




Zobacz także:

69 komentarze

  1. ja mam na razie z Sylveco i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego koniecznie muszę spróbować :-)

      Usuń
  2. Nie znam tego produktu ale cena ciut wysoka. Ja znalazłam już swojego ulubieńca (Be Beauty) i zmieniać nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie tak samo - jestem wierna BB z Biedronki :)

      Usuń
    2. Też lubię płyn z Biedry ;-)

      Usuń
  3. Skubaniec brzmi nieźle ! Może się pokuszę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe w takim razie jak u ciebie się sprawdzi :-)

      Usuń
  4. nie znałam go wcześniej, ale zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie miałam o nim pojęcia ;-)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą. Muszę się przyjrzeć bliżej ich ofercie, ale na płyn micelarny raczej się nie skuszę, wystarczy mi mój BeBeauty ;P Tutaj 53 zł za 200 ml..trochę dużo (nawet Bioderma wychodzi taniej), a to jednak produkt przeznaczony tylko do zmywania makijażu. Po micelu i tak używam mydła Aleppo albo żelu do mycia buzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po micelu używam jeszcze Savon Noir :-)

      Usuń
  6. Dla mnie stanowczo za drogi, nie dałabym tyle za płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto zainwestować w coś lepszego :-)

      Usuń
  7. Pierwsze słyszymy o marce, cena wysoka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka szerzej jeszcze nie znana, ale ostatnio o niej coraz głośniej :-)

      Usuń
  8. drogawy... gdyby był w promocji chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może więc kiedyś nadarzy się taka okazja :)

      Usuń
  9. Nie znam tej firmy, musiała mi umknąć :) Moim ulubionym od lat micelem jest osławiona Bioderma. Chyba wszyscy ją znają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, pierwszy kosmetyk jaki od nich widzę :) Trochę drogi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też krem biomembranowy :-)

      Usuń
  11. Pierwszy raz widzę tą firmę na oczy, wcześniej o niej nic nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają kilka niezłych rzeczy, więc może jeszcze będzie o nich głośno :-)

      Usuń
  12. Ja BB z Biedronki nienawidzę! ;(
    Ten płyn z chęcią bym wypróbowała, ale ta cena... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie BeBeauty nieźle sobie radzi :-)

      Usuń
  13. Też mam Sylveco i bardzo sobie chwalę, ale firmy, o której piszesz, nawet nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco ostatnio mnie kusi :-) Jak zużyję zapasy to sobie sprawię tego micela :-)

      Usuń
  14. Fajnie, że tak działa, no, ale nie za tą cenę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Może się trafi jakaś promocja ;-)

      Usuń
  16. pierwszy raz widzę tego micela. Wygląda ciekawie, jednak trochę za drogi dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena nie należy do najniższych :-(

      Usuń
  17. Przyjemny się wydaje, jednak cena, jak za micela, jest dla mnie zbyt duża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena może być problemem :-(

      Usuń
  18. Nie znam, ale cena jak dla mnie troszkę za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Ja uwielbiam płyny micelarne i zawsze jakiś mam.. jednak ta cena mnie skutecznie zniechęca przed zapoznaniem się z tym produktem:(

    Pozdrawiam i miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń
  20. Dobrze, że się sprawdza! Szczerze mówiąc, pierwszy raz widzę :). Cena jest dla mnie zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie micel nie jest zbyt "sławny", ale to raczej kwestia czasu ;-)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Niestety cena nie należy do niskich :-(

      Usuń
  22. wydaje się ciekawy, jednak zupełnie nie znam firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze o nich usłyszysz ;-)

      Usuń
  23. Nie slyszalam o nim wczesniej, jednak cena mnie skutecznie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób narzeka właśnie na cenę :-(

      Usuń
  24. cena niezła, na szczęście są też tańsze produkty tego typu, które sprawdzają się równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, oferta miceli obecnie jest bardzo szeroka :-)

      Usuń
  25. Działanie bardzo dobre, ale cena stanowczo dla mnie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cena dość wysoka, ja będę wierna Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam micela z Dermedic, ale męczę się z nim i nie bardzo go lubię :-(

      Usuń
  27. Nie znam go, ale cena jednak dość wysoka jak na płyn micelarny :/ Ja obecnie używam micela Garniera i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dość ciekawie się zapowiada.
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cena wysoka, ale jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  30. Słono kosztuje, za to jakie piękne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  31. pisałam już o innym kosmetyku tej firmy, ja stosuje kremy z tej serii bo jestem alergikiem i w zasadzie tylko one mnie nie uczulają. Płyn jest naprawdę niezły...drogi prawda, ale niesamowite ma działanie bo jeszcze zmniejsza wielkość porów a ja na nosie mam po prostu "wulkany" ;) trochę ciężko dostępny bo w sklepach nie ma tylko przez internet można go kupić na stronie www.bcosmetics.com
    szczerze warty jest swojej ceny, bioderma jest ok ale to tylko zwykły micel.

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja cera jest dość problematyczna - sucha, odwodniona, skłonna do podrażnień. Probowałam już chyba wszystkiego ! Na szczęscie w moje dłonie wpadł płyn micelarny firmy Creme Bar. Juz po kilku zastosowaniach widziałam znaczną róznice, przede wszyskim brak zaczerwienień na skórze. Producent zapewnia, że w kosmetykach nie ma żadnych parabenów i substancji konserwujacych. W moim przypadku brak reakcji alergicznej może to potwierdzić. Według mnie produkt jest bezzapachowy. Z checią skusze się na przetestowanie kremu.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy