Korektor wygładzająco-rozświetlający od Yves Rocher

17:32

Poszukiwania idealnego korektora pod oczy trwają. W czeluściach szuflad mojej toaletki dostrzegłam gagatka od Yves Rocher, którego wzięłam niedawno obroty.


Korektor wygładzająco-rozświetlający ma eleganckie i klasyczne opakowanie (design przypomina mi słynny Touche Eclat od YSL). Aplikator w formie pędzelka to dość praktyczne rozwiązanie, choć mało higieniczne.



Korektor ma płynną formułę, posiadam odcień beżowy, który ma w sobie dużo żółtych tonów i dla mnie pewnie zdecydowanie lepsza byłaby wersja w odcieniu różowym. Jednak w obecnym czasie, kiedy po urlopie nie jestem aż tak biała jak zwykle, z powodzeniem używam go pod oczy i kolor bardzo dobrze wtapia się w cerę.

Opis producenta TU (http://www.yves-rocher.pl/korektor_wygladzajaco-rozswietlajacy
)



Krycie korektora nie powala, jest raczej lekkie. Po nałożeniu pod oczy faktycznie nieźle rozświetla i dodaje świeżości spojrzeniu. Oczywiście jak to u mnie zwykle bywa korektor zbiera się w załamaniach nawet po nałożeniu minimalnej ilości. Chyba taka już moja „uroda”…
Wytrzymałość oceniam na plus, korektor po lekkim przypudrowaniu nie ściera się i pozostaje aż do demakijażu.

Cena moim zdaniem jest mocno przesadzona i za 59 zł na pewno bym go nie kupiła. Generalnie efekt nie powala, ale miewałam już dużo gorsze korektory, więc tego zaliczam po prostu do średniaczków.

- cena: 59 zł

- dostępność: sklepy stacjonarne YR, e-sklep: http://www.yves-rocher.pl/korektor_wygladzajaco-rozswietlajacy


Zobacz także:

123 komentarze

  1. Z tego co widzę ładnie kryje i rozświetla okolice pod oczami, daje fajny efekt :) Ja aktualnie używam korektora z Eveline i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten z Eveline mam, ale przeklinam go ;-)

      Usuń
  2. Wygląda bardzo profesjonalnie, efekt mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest jakoś źle, ale ja jednak szukam czegoś lepszego :-)

      Usuń
  3. Krycie może nie powala ale cena zwala z nóg ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bez przesady ;-) Z nóg to może zwalić cena korektora Dior za 159 zł albo EL 146zł za zaledwie 2,2 ml :-D

      Usuń
  4. Ja używam mineralnego korektora artdeco . Jestem bardzo zadowolona. nie jest tani ok. 65 zł. 3,5 ml starcza na kilka miesięcy. Pięknie rozświetla oko i nawilża. Kryje średnio ale ja osobiście nie narzekam na sińce pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę się mu przyjrzeć :-) Dzięki za info. Właśnie szukam czegoś co mnie nie wysuszy :-)

      Usuń
  5. No rzeczywiście cena powala. Za tyle kasy spodziewałabym się czegoś bardziej kryjącego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego zadaniem jest głównie rozświetlenie, więc nie mam mu tego za złe, że nie kryje mocno :-)

      Usuń
  6. Za taka cenę to faktycznie można znaleźć coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znalazłam i nadal szukam :-)

      Usuń
  7. Jak zbiera Ci się w załamaniach to przypadek go ręce, problem powinien zniknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Przypudruj go. Słownik w telefonie, wybacz błędy :c

      Usuń
    2. To oczywiste, że zawsze gruntuję korektor :-) W pewnym wieku jednak im więcej pudru pod oczami tym gorzej ;-)

      Usuń
  8. No za taką cenę sądziłam że efekt będzie bardziej spektakularny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. cena faktycznie trochę wysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, do najniższych nie należy :-)

      Usuń
  10. U mnie też prawie każdy korektor wchodzi w załamania,ale ten bardzo ładnie rozjaśnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no jestem ciekawa jak by się sprawdził, u mnie zazwyczaj występuje efekt wysuszenia pod oczami przez korektor. Nie dość , że okolice te są bardzo wrażliwe, to w moim przypadku podwójnie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się borykam z wysuszeniem :-( Korektor w zmarszczkach i skorupa pod oczami to coś okropnego :-(

      Usuń
  12. U mnie by nie zakrył cieni więc totalnie odpada;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam wielkiego problemu z cieniami, zależy mi głównie na rozświetleniu :-)

      Usuń
  13. Kosmetyki tej marki są zazwyczaj drogie i mało zachwycają jedynie ich żele pod prysznic są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię YR :-) Szczególnie na promocjach ;-))

      Usuń
  14. Szkoda, że taki drogi.. myślę, że dla mnie byłby całkiem ok... Obserwuję ♥ milano-infusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że jest nieco tańszy, a tu proszę, cenowo nie odbiega od Lumi Magique. Może kiedyś kupię dla porównania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Lumi, ale też mnie nie zachwyca :-(

      Usuń
  16. Opakowanie ma śliczne, szkoda, że okazał się średni :) Miałam na niego ochotę, może kiedyś wypróbuję jak znajdę jakąś dobrą ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie wygląda "jakby luksusowo" ;-))

      Usuń
  17. Miałam kiedys i byłam nawet zadowolona, cena przesadzona, ale tam zawsze są promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt mi się podoba:) chociaż moim cieniom pod oczami pewnie by nie dał rady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo kryjący to on nie jest...

      Usuń
  19. Elegancko rozświetla, ale skoro twierdzisz, że jest przeciętny, to za taką cenę na pewno test mi nie grozi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji jednak warto się skusić ;-))

      Usuń
  20. Może spróbuj go przypudrować ? ;) Wtedy powinien się lepiej trzymać.
    Fajnie rozświetla !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leciutko pudruję, a i tak wchodzi w zmarszczki :-( Przy większej ilości pudru skorupa murowana :-)

      Usuń
  21. całkiem sporo krycie, ale cena dość wysoka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak to wygląda na zdjęciu, ale krycie jest takie sobie...

      Usuń
  22. Podsumowując drogawy średniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt jest zadowalający, jednak ta cena... dość wysoka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Ja czasem lubię u nich zaszaleć :-)

      Usuń
  25. Zobaczyłam go na pierwszym zdjęciu i myślałam, że to korektor rozświetlający z Loreala (Lumi Magique) :P Szkoda, że słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jest bardziej szkoda, że nie wygląda dobrze pod oczami :-(

      Usuń
  26. Całkiem przyzwoity, ale nie za tę cenę. Obecnie używam korektora BB z Bella i on jest świetny, nie dość, że kryje znakomicie, to jeszcze rozświetla ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ja spróbuję tego z Bell... :-)

      Usuń
  27. Cena faktycznie wysoka, ale efekt całkiem fajny i kolor chyba by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałabym bardziej różowy odcień :-)

      Usuń
  28. Stanowczo nie dla mne : c ja mam ogromne cienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten raczej rozświetla bardziej niż kryje, więc faktycznie mógłby nie podołać większemu zadaniu

      Usuń
  29. Za cenę regularną na pewno bym się nie skusiła, chyba jest dużo lepszych i tańszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle szukam i na razie nic :-)

      Usuń
  30. kupiłabym sovbie tez jakiś korektor, ale nie taki drogi :)

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to zaobserwuj, ja się nie bawię w takie rzeczy :-) Chętnie jednak wpadnę na twojego bloga :-)

      Usuń
  31. Na jakiejś promocji (podkreślam: bardzo bardzo dużej promocji :P) może bym po niego sięgnęła :) Ponieważ nie potrzebuję dużego krycia pod oczami, jedynie rozświetlenia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak na sredniaczek to drogi niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda, że za taką cenę spisał się średnio. Ja zazwyczaj tak zachowujące się korektory zużywam do mieszania z innymi, np. w celu rozjaśnienia koloru albo gdy chcę zmienić konsystencję cięższego korektora na nieco lżejszą.

    OdpowiedzUsuń
  34. na moje since chyba nie dalby rady :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większych niestety nie zakryje :-(

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Tak to już jest w YR, dlatego warto polować na promocji :-)

      Usuń
  36. do średniaczek, ale moim zdaniem lepszy od loreala :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreal dopiero zaczynam testować, ale jeszcze nie mam zdania :-)

      Usuń
  37. widac rozswietlenie i pod tym wzgledem spisuje się.
    ja jednak stawiam na krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stawiam na rozświetlenie, ale ten efekt pod oczami jakoś mnie nie zadowala. Wyglądam starzej o kilka lat :-(

      Usuń
  38. super zdjęcia i ostrość! produkt mnie zaciekawił, jak go capne na promocji na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak u ciebie się spisze :-)

      Usuń
    2. jak tylko się pomaziam nim po zakupie - i po wypłacie xd - udokumentuję to zdarzenie :D

      Usuń
  39. zdecydowanie nie dla mnie, za ciemny i za słabe krycie (moje sińce są za mocne)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też wolałabym żeby był jaśniejszy i bardziej różowy... ;-)

      Usuń
  40. Trochę za drogi, ale opakowanie piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie wygląda faktycznie pięknie :-)

      Usuń
  41. Cena faktycznie dosc wysoka, wiec liczylam na super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale się przeliczyłam :-(

      Usuń
  42. Wygląda całkiem nieźle, chociaż wydaje mi się że nawet NYX, daje lepszy efekt i rozświetlenie, a kosztuje połowę ceny ;) Samo opakowanie mi się podoba, ale to za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nyxa mam w planach. Boję się tylko przesuszenia...

      Usuń
  43. Jak na średniaka to cena zdecydowanie za wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  44. drogi jak za taką jakość i działanie;)

    OdpowiedzUsuń
  45. cena jak na średniaczka faktycznie mocno wyśrubowana...

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się ten efekt ;)

    P.S. Dziękuję za wsparcie. Dzisiaj afery ciąg dalszy...

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam wersję różową i nie jetem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  48. Do tej pory nie udało mi się trafić na dobry korektor w pędzelku. Zazwyczaj ich krycie jest bardzo słabe, a i efekt rozświetlenia rozczarowuje :(

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam korektory z takim pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam na składzie 3 korektory, chyba niższa półka niż ten, który opisałaś, ale możliwe że tylko cenowo, bo efekty pewnie podobne. Jak na razie u mnie i tak sprawdza się najtańszy, który stosowałam z Kobo :))) Muszę sobie porobić zdjęcia i porównać, jak to krycie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobo podobno też fajny, ale boję się wysuszania :-(

      Usuń
  51. Prezentuje się ślicznie, ale cena faktycznie spora :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatnio głośno o kosmetykach tej marki. Efekt ładny,zastanowię się nad nim Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie używam korektorów pod oczy, a firmę YR lubię

    OdpowiedzUsuń
  54. lubię tą firmę,i jak zużuję swój korektor to zaopatrzę się w ten co polecasz,bo widzę,że fajnie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam go, spoko był.. ale cena przesadzona faktycznie!

    OdpowiedzUsuń
  56. oj ja tez tyle bym zaniego nie dala

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam go i bardzo lubię. Ja kosmetyki YR kupuję zawsze w promocji korzystając z kodów rabatowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię identycznie :-) Mało co kupuję w regularnej cenie :-)

      Usuń
  58. Nie miałam jeszcze nic z kolorówki z YR,a korektor lubię najbardziej ten HD z nyx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad nim, ale obawiam się, że mnie może przesuszyć :-(

      Usuń
  59. Za taką cenę to można na pewno znaleźć coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  60. jeśli cena ok. 70 zł nie jest Ci straszna to polecam korektor z Art Deco:) jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która mi go poleca :-) Mogę wydać nawet 2 razy tyle jeśli tylko korektor spełni moje oczekiwania :-)

      Usuń
  61. Bez sensu, że zbiera się w załamaniach...

    OdpowiedzUsuń
  62. po nałożeniu wygląda całkiem ładnie, skóra jest wypoczęta i młoda, ja nie używam żadnego korektora. ani pod oczy ani na twarz

    OdpowiedzUsuń
  63. Od dawna mnie ciekawił:) Jak trafię na jakąś fajną promocję to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Znikają cienie pod oczami? jeśli tak to chyba każdą cene zapłacę! Ostatnio od nich kupiłam krem tłusty do twarzy - ale był aż za tłusty.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy