Lipcowe zakupy

14:17

Ostatnio jestem ogromnie do tyłu z planowanymi postami, dlatego dopiero dzisiaj dokonuję podsumowania lipcowych zakupów…
Nowości w lipcu zostały zdominowane przez kosmetyki niezbędne na wyjazd, więc nie poszalałam i planowany zakup pędzli musiałam odłożyć w czasie bliżej niestety nieokreślonym.

W stacjonarnym sklepie YR skusiłam się na ich nowość w postaci nawilżającej mgiełki do ciała z aloesem, do zakupu gratis otrzymałam miniaturowy lakier do paznokci.



W sklepie internetowym też kusili, więc razem z mężem poczyniliśmy małe zakupy:
- woda toaletowa Moment de Bonheur
- woda toaletowa Flowerparty
- woda toaletowa Ambre Noir
- woda toaletowa Hoggar
- płukanka octowa z malin
- woda kolońska werbena

za całość zapłaciliśmy ok. 100 zł, więc opłacało się :-)



W aptece internetowej zamówiłam matującą emulsję z SPF 50 od Vichy, do tego gratis dołączona była miniatura wody termalnej, a do kompletu dokupiłam też pomadkę ochronną AA z SPF 15.


Oczywiście nie ominęłam też biedronkowej promocji na Batiste i zaopatrzyłam się w różową wersję szamponu.

W samolocie oferowali niezłe okazje, dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok meteorytów Guerlain w cenie 145 zł i oczywiście musiałam je kupić.


Skusiłam się też na małe zakupy pędzli Glam Brush i na początek wybrałam modele O8 i O9.


Ostatnim i jednocześnie jednym z ulubionych i wymarzonych zakupów lipcowych jest bransoletka Lilou, którą zafundowałam sobie w nagrodę za ukończenie studiów podyplomowych. Zdecydowałam się na model ze skórzaną bransoletą i jestem totalnie zakochana. Już planuję zakup kolejnej. Uwaga! Lilou wciąga!




Zobacz także:

125 komentarze

  1. Przyznam się , że nie ma i nie znam żadnego kosmetyku z YR a ceny są kuszące. Muszę się " wgryźć" w temat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się u nich nieźle obkupić :-)

      Usuń
  2. bransoletka urocza, ale przyznam, że nie rozumiem fenomenu Lilou;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na lilou tez kiedys miałam szał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące zakupy. Bransoletka Lilou przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta bransoletka :) Czekam na opinie o tych pędzlach, bo niestety pędzli u mnie deficyt, a nie wiem na co najlepiej się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko 2 i póki co nieźle się sprawują :-)

      Usuń
  6. Lilou mi się marzy, muszę wspomnieć mojemu facetowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się spisał :-) Ja po kilku ładnych latach wzdychania w końcu sama ją sobie kupiłam :-)

      Usuń
  7. bardzo lubię płukankę octową z YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jej nie spróbowałam :-)

      Usuń
  8. Muszę wreszcie zrobić zakupy na YR. Przymierzałam się już kilka razy, ale jednak zapasy powstrzymują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już muszę spasować ze względu na zapasy ;-)

      Usuń
  9. Wow, super :) Mnie marzą się meteoryty w kompakcie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym ich chętnie spróbowała :-)

      Usuń
  10. Zakupy w yr musze rownież zrobic : )

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję ukończenia studiów podyplomowych!:-) świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Meteorytów:) Ma 3 bransoletki Lilou i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną i już chcę więcej ;-)

      Usuń
  13. Ja od dawna zastanawiam się nad zakupami u YR, bo tusz mi się kończy, a ta płukanka od dawna po głowie mi chodzi :)
    Mam ten filtr od Vichy jeszcze w starej wersji.
    Odnośnie Twojego komentarza u mnie, dlaczego nie lubisz się z minerałami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam wszelkie próbki z AM i żaden podkład się nie sprawdził :-( Żadna kombinacja nie zdała egzaminu i efektem było ciasto na twarzy, ciemnienie podkładu i pory jak kratery :-(

      Usuń
  14. Fajne nowości, bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy. Milego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości :) Już od dawna mam ochotę na jakąś bransoletkę Lilou, więc muszę znaleźć powód, aby sobie ją sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie Lilou nie wciągnie raczej nigdy. 80 zł za małe serce na sznurku które widziałam u jednej z naszych koleżanek to rozbój w biały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  18. te miniaturki lakierów YR są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszalałaś w YR, mi jakoś nie po drodze z tą firmą. Bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u nich wydaję stanowczo zbyt dużo ;-)

      Usuń
  20. poszalałaś :-) ciekawa jestem tych pędzli! i bransoletka fajna, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe nabytki :)
    Emulsję matującą Vichy znam, mam i uwielbiam, właśnie jestem w trakcie kolejnej już tubki :)
    Zaciekawiłaś mnie tą mgiełką aloesową, dawno w YR nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To,że Lilou wciąga, wiem bardzo dobrze :p
    Piękne zakupki :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile wspaniałości :D Meteorki mi się marzą...

    OdpowiedzUsuń
  24. Wody toaletowe z YR też dostałam w gratisie do zamówienia :) A bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YR często dorzuca fajne gratisy :-)

      Usuń
  25. Po pierwsze, gratuluję ukończenia podyplomówki :) Po drugie, rewelacyjne zakupy!
    Muszę w końcu przejrzeć całą ofertę YR i zamówić kilka rzeczy, jeszcze nigdy nie korzystałam z produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy ;)! ale nigdy nie miałam nic YR :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna sporo u nich kupuję :-)

      Usuń
  27. Meteorytów Guerlain to chyyba nie przestanę Ci zazdrościć przez miesiąc albo i więcej ; D świetne kosmetyki ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tych meteorytach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe! Gdzieś ty się uchowała? :-)

      Usuń
  29. Spore zakupy :) też muszę się w końcu wybrać do YR, dawno tam nie byłam.. No i pozazdroszczę meteorytów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę od YR trzymać z daleka ;-)

      Usuń
  30. Nie mogę czytać takich rzeczy, że za milion perfum ktoś zapłacił 100zł, bo mi normalnie żyłka pęknie! Pytam się JAK???? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. oj to prawda, Lilou wciąga, mam kilka bransoletek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tej jednej na pewno nie poprzestanę ;-)

      Usuń
  32. Zazdroszczę meteorytów, też bym je sobie kupiła na Twoim miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Cena była rewelacyjna :-) Tym bardziej, że i tak od dawna mi się marzyły :-)

      Usuń
  33. Bransoletka jest przeprzeprzeeepiękna!! Też chcę taką, wow :). A pędzelki GlamBrush też planuję wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie kupiłam tylko dwa pędzle, ale sprawują się dobrze, więc kolekcja się pewnie powiększy ;-)

      Usuń
  34. Mam tą mgiełkę aloesową YR. Bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super nowości. Ja chyba skuszę się w YR na jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zamówienie z Yves Rocher, ja też niedługo coś od nich wezmę, na pewno :) Meteoryty kusza od dawna, oj kuszą. Super nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzdychałam do meteorytów kilka dobrych lat ;-)

      Usuń
  37. o woow! ile fajnych rzeczy! ta płukanka z Yves Rocher jest już tak rozsławiona, że chyba niedługo sama się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze jej nawet nie otworzyłam :-)

      Usuń
  38. Piękna Lilou! Sama mam chęć na jakąś, ale boję się właśnie, że wciąga ;)
    Niezła cena za Meteroki! Tez nie pozostałabym obojętna :D

    OdpowiedzUsuń
  39. super nowości, uwielbiam takie posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oglądać nowości na blogach :-)

      Usuń
  40. Udane zakupy! Co myślisz o meteorkach? Mam je już od roku a nadal nie potrafię sobie wyrobić o nich zdania.

    OdpowiedzUsuń
  41. Płukanka z YR i Batiste. <33 Bardzo fajne zakupy, zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się w końcu zabrać za tą płukankę ;-)

      Usuń
  42. Ciekawa jestem tej mgiełki nawilżającej YR :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zakupy, szczególnie te z Yves Rocher ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Faktycznie zakupy udane :) Ja się muszę w końcu skusić na zakupy w yr

    OdpowiedzUsuń
  45. meteoryty! jej, marzą mi się one!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bransoletka i meteorytki chwytają za serce<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podobają :-)

      Usuń
  47. świetne rzeczy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Meteoryty od dawna za mną łażą. Mam ich odsypkę i nie mogę wyjść z podziwu dla taki małych kuleczek. Coś czuję że na nadchodzące święta sprawię sobie mały prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna bransoletka, z chęcią bym się skusiła na mgiełkę i ten mini lakier. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałe zakupy, aż oczy się cieszą od oglądania, zauroczyła mnie bransoletka, piękna jest - subtelna i kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zakupy. Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. O, no to opłacało się Wam! ;-)
    100zł za tyle wód toaletowych, świetną cena!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy