MAC Look In A Box // All About Pink

11:11

Dzisiaj kilka słów o moim nowym maczkowym nabytku, czyli pudełku Look In A Box w wersji All About Pink, które dotarło do mnie po bardzo długim czasie od zamówienia.
Jak to zwykle w MAC bywa, limitki rozchodzą się w kilka godzin i dosłownie trzeba na nie polować. Tak też było i tym razem, więc od kiedy tylko zobaczyłam, że pudełka będą wkrótce w sprzedaży to praktycznie nie opuszczałam strony MAC. W końcu w poniedziałek, prawie 2 tygodnie temu kliknęłam moje pudełko i czekałam na wysyłkę… ponad tydzień. Aż nie mogłam w to uwierzyć, że w dzisiejszych czasach klient musi czekać równy tydzień, by szanowna firma raczyła zapakować i wysłać jego opłacone zamówienie…
No, ale już dosyć moich żali. Czas pokazać na co tak długo czekałam.




Limitka nosi nazwę Look In A Box i była dostępna w trzech wariantach kolorystycznych: Nude, Pink i Coral. Oczywiście ja wybrałam wersję różową ;-)
W kartonowym pudełku znajdują się: paletka 3 cieni z serii Veluxe Pearlfusion w kolorze Fabulous Three, wysuwana kredka do oczu w kolorze Photogravure, błyszczyk w kolorze Unlimited Style i pomadka Embrace me o matowym wykończeniu.


Krótko i na temat piszę, że wszystkie te kosmetyki trafiły w mój kolorystyczny gust i jestem z nich zadowolona.
Paletka jest solidnie wykonana, a cienie mają genialną jakość. Ich formuła jest bardzo miękka, jakby kremowa i aksamitna. Bardzo spodobała mi się ta struktura i chętnie przygarnęłabym większą paletkę z tej serii.






Kredka do oczu ma kolor gorzkiej czekolady, jest dość twarda, ale dobrze napigmentowana i nie ma problemu z narysowaniem kreski. Nieco ciężko jednak ją rozetrzeć, bo szybko zastyga.


Błyszczyk ma piękny, mocno różowy kolor z niewielkimi drobinkami. Kolor jest mocno widoczny na ustach, daje mokre wykończenie i bardzo długo utrzymuje się na ustach. Konsystencja jednak jest dość gęsta i klejąca, co nie wszystkim przypadłoby do gustu. Ja ją lubię, bo dzięki temu błyszczyk jest bardziej trwały.





Pomadka to różowy hicior o matowym wykończeniu. Ostry kolor to coś, czego mi było trzeba. Doskonale czuję się z nią na ustach. Pigmentacja bez zarzutów, matowe wykończenie nie wysusza ust i jest bardzo trwałe. Do tej pory miałam chętkę na Candy Yum Yum, ale kolor jest bardzo zbliżony i chyba jeden żarówiasty róż mi wystarczy.



Cena pudełka to 150 zł, więc jak za 4 pełnowymiarowe kosmetyki marki MAC była bardzo korzystna. Niestety tradycyjnie pudełko u nas nie jest już dostępne.



Zobacz także:

146 komentarze

  1. Fajny zestaw, w prawdzie kolor na ustach nie w moim stylu, ale juz cienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ten box właśnie ze względu na mocne kolory produktów do ust :-)

      Usuń
  2. Pomadka jest śliczna. Zresztą cienie też wyglądają zabójczo na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pomadka jest zdecydowanie najlepsza :-)

      Usuń
  3. Produkty do ust są dla mnie trochę zbyt szalone, ale cienie! Cudo! Pięknie Ci w tym makijażu. Wygląda perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, chyba muszę zajrzeć na stronę Maca, może w Niemczech jeszcze ich nie wyprzedali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze są, ale ceny mieli kosmiczne. Patrzyłam kilka tygodni temu i box kosztował 59 E :-(

      Usuń
  5. Zestaw jak marzenie :) Musze kiedyś coś takie upolować zwłaszcza że kosmetyki mają dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno MAC co jakiś czas wypuszcza takie pudełka :-)

      Usuń
    2. Proszę podaj mi adres strony gdzie takie pudełka się ukazują :) Plisss

      Usuń
  6. Było na co czekać, świetny zestaw i bardzo ładnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy zestaw jakby stworzony dla mnie :-)

      Usuń
  7. Bardzo fajne pudło, nawet o nich nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozeszły się jeszcze zanim zrobiło się o nich głośno...

      Usuń
  8. Oj wybrałaś zestaw marzenie ; ) i naprawdę cena bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski jest ten zestaw! Bardzo udana kompozycja! A cena moim zdaniem naprawdę świetna! :)
    Ślicznie Ci w tych wszystkich sMACołykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zestaw dla mnie idealny, inne mnie nawet nie kusiły :-)

      Usuń
  10. piękny zestaw, najbardziej podoba mi się paleta cieni, są super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny! kurcze skusiłabym się, no ale Polak po szkodzie (czytaj wykupieniu )żałuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu się rozeszły w kilka godzin :(

      Usuń
  12. Ależ z przyjemnością bym przygarnęła te cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyś znowu wypuszczą jakieś boxy :-)

      Usuń
  13. Cienie przepiękne, kredka również bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet nie wiedziałam, że były dostępne:( cudo, normalnie cudo! obawiałam się że błyszczyk gorzej wypadnie na ustach ze względu na drobinki, ale prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drobinki są bardzo drobne i dyskretne :-) Nałożyłam go dzisiaj rano i po 3 godzinach miałam go jeszcze na ustach :-)

      Usuń
  15. Fajne pudełeczko, wszystkie kosmetyki mega praktyczne i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam chęć na te pudełeczka, ale żadne nie odpowiadało mi w całości:) Z Twojej wersji bardzo mi się podobały cienie, ale przerażały mnie kolory pomadki i błyszczyka i widzę, że słusznie. Dla mnie zbyt odważne:) Z kolei z wersji Coral pomadka i błyszczyk były cudne, a cienie takie sobie. Niemniej jednak żałuję, że nie skusiłam się na to drugie, bo tak jak mówisz cena była bardzo korzystna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tylko pink był interesujący :-) Róż na ustach jest piękny! Do odważnych świat należy ;-))

      Usuń
    2. Co odwaga to nie ja:P I w makijażu i ubiorze wybieram raczej stonowane kolory. Nie lubię rzucać się w oczy:)

      Usuń
  17. Fajne pudełko :). Ja pewnie wybrałabym Coral. Muszę przyznać, że najbardziej podobają mi się cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie zaskoczyły mnie swoją konsystencją i jakością, ale kolory takie sobie. W moich zbiorach mam już sporo podobnych :-)

      Usuń
  18. Cienie przepiękne, moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cienie mi się podobają. Klasyczne piękne kolory. Rożowa szminka to nie mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakaś Ty piękna jesteś :) Świetne pudełeczko - kolory idealnie dobrane do Twojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, do piękności mi bardzo daleko, ale dziękuję za miłe słowa :-*

      Usuń
  21. To pudełko bardzo by mi odpowiadało kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny zestaw. Róż a zero kiczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny makijaż, bardzo w moim guście:) kolor błyszczyka mnie powalił!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mnie też ;-D Pigmentacja jest genialna jak na błyszczyk :-)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, bo okazja była świetna...

      Usuń
  25. Fajniutkie te pudelko :)) a i kolorki bardzo ladne, szczegolnie w oko wpadl mi soczysty blyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko jest rewelacyjne :) Błyszczyk zostanie moim ulubieńcem :-)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. wypełniacze by się przydały ;-))

      Usuń
  27. Piękny kolor tego błyszczyka :) W ogóle całe pudełeczko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona absolutnie ze wszystkiego :-)

      Usuń
  28. Boskie kolorki*_* Wszystkie mi się podobają ;)
    Mnie denerwuje to,że aby kupić m.in. taki zestaw trzeba czatować z nosem przy komputerze żeby go zdobyć. W ciągu godziny już ich nie było. W XXIw. nie powinno mieć coś takiego miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, to przesada. Tak samo z resztą jak czekanie tydzień na wysyłkę paczki do odbiorcy...

      Usuń
  29. Świetny ten zestaw :) Podobają mi się zarówno cienie, jak i błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. takie pudełko to nawet ja bym kupiła, bo rzeczywiscie 150 złotych to bardzo niska cena! szminka jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt, szkoda że to edycja limitowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Mac co jakiś czas wypuszcza takie boxy :-)

      Usuń
  32. Mi się podobał ten zestaw koralowy, nawet go miałam włożone do koszyka, ale potem stwierdziłam: "Czy mnie pogrzało? Przecież mam te same cienie w paletce Brownluxe (tylko tam jest ich 5, a nie 3), kredki do oczu nie używam, a błyszczyk i pomadkę to przecież mogę sobie kupić oddzielnie", no i nie wzięłam. Następnego dnia już było wszystko "Sold Out":)
    Cienie z tego zestawu mi się podobają, ale znowu kredka, czyli nie używam i pomadki w nie do końca moich kolorkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei brałam to pudełko głównie ze względu na pomadkę, która jest bardzo zbliżona do słynnej Candy Yum Yum :-)

      Usuń
  33. Box jest sliczny :) wspaniale kolory :****
    Slicznie Ci w nich a jakie piekne usta! WOW! Cudownie wygladasz :*****

    OdpowiedzUsuń
  34. w akcji wyglądają super!
    mam pytanko - jakim aparatem robisz fotki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 600d, obiektyw kitowy 18-55 mm, ale mam nadzieję, że za jakiś czas dorobię się lepszej lufy ;-)

      Usuń
  35. Cien do powiek genialny *___* No i pomadka rowniez w moim guscie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaale cuda do ust <3 Zarówno błyszczyk jak i pomadka świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. No tak, zrobiłam dobry interes :-)

      Usuń
  38. Faktycznie troche dlugi czas oczekiwania ;/ Wzsystkie produkty prezentuja sie swietnie, poczatkowo, jak zobaczylam paletke, stwierdzilam, ze nie moja kolorystyka, jednak gdy zobaczylam, jaki piekny makijaz nia wykonalas, zapragnelam takowa posiadac ;) Sliczna kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* Z tą wysyłką przegięli...

      Usuń
  39. Pewnie wybrałabym wariant Nude, ale sam zamysł pudełka bardzo mi się podoba, podobnie jak cena :) Świetny kolor błyszczyka, no i piękny makijaż.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko Nude też było fajne, ale paletka miała zielone odcienie, które na moich powiekach wyglądają "żabio" ;-))

      Usuń
  40. Zestaw pierwsza klasa :) Ja to również nie lubię czekać na zamówienia a niektóre firmy to jeszcze robią łaskę by wysłać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tutaj to było przegięcie, tym bardziej, że firma pisze, że realizuje zamówienia w ciągu 3-5 dni. Ja czekałam sporo dłużej

      Usuń
  41. Za taką cenę sama bym się zdecydowała! Przepięknie się wszystko prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby częściej robić takie akcje z boxami :-)

      Usuń
  42. bardzo korzystna cena jak na taki zestaw, nawet nie widziałam że ta firma oferuje takie sety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno od czasu do czasu mają w ofercie takie zestawy :-)

      Usuń
  43. bardzo podobają mi się te cienie do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor pomadki i błyszczyka boooski!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. pomadka jest ekstra, ten kolor to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) Lubię takie ostre róże i dobrze się w nich czuję :-)

      Usuń
  46. Oj, opłacało się czekać, świetny zestaw:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czatowanie nie poszło na marne ;-))

      Usuń
  47. Bez wahania przygarnelabym takie pudełeczko. Wersja kolorystyczna idealnie pasuje do Twojego typu urody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodne róże to coś dla mnie :-)

      Usuń
  48. Ojojoj, wcale bym się nie obraziła gdybym miała takie pudełeczko w swoich rękach! Zakochałam się w tych różach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Mac jeszcze dorzuci na stronę :-)

      Usuń
  49. O mamciu jakie piękności i skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Że zaklnę, fuck! Zapomniałam o tym pudle. Czaiłam się i czaiłam. Codziennie sprawdzała stan i w końcu zapomniałam o jego istnieniu. Będę płakać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żal :-( Szkoda, że ci się nie udało kliknąć :-( Przyznam, że dzięki tobie się zainteresowałam tymi pudełkami... :-)

      Usuń
  51. Świetne polowanie, dosłownie :) ja tam lubię kleiste błyszczyki, bo dzięki temu dłużej się trzymają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wytrzymuje spokojnie kilka godzin :-)

      Usuń
  52. Genialny jest ten zestaw, a ty w makijażu wyglądasz prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jej i znowu piękny makijaż i znowu piękna krecha, boska ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna krecha... to u mnie niemożliwe ;-)

      Usuń
  54. paletka trafiająca i w mój gust:):) uwielbiam te odcienie i tą firme

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka ma cienie bardzo dobrej jakości :-)

      Usuń
  55. Patrzę na cienie - stwierdzam, że nie w moim stylu, ale za chwilę pojawia się zdjęcie gotowego makijażu i... wow! Klasycznie i przepięknie ;) Też ostatnio zachorowałam na punkcie różu na ustach, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Róż na ustach to mój must have ;-)

      Usuń
  56. Kolor pomadki nie mój, ale za to ma świetne wykończenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ten mat nie wysusza :-)

      Usuń
  57. cienie ładne pomadka nie moja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei szaleję za pomadką :-)

      Usuń
  58. Świetny zestaw. Szminka mogłaby być jak dla mnie trochę spokojniejsza, ale reszta jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  59. Prócz pomadki jestem na tak, lubię takie spokojne kolory na oczach, zdecydowanie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. szminka nie moja bajka,ale reszty zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. o jeny, nie mogę patrzeć na te Twoje kosmetyki! zazdrość! piękna jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
  62. błyszczyk trochę za różowy ale cienie absolutnie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  63. Super zestaw, kolorystycznie dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Kolory cieni niby zwyczajne, a przepięknie wyglądają na oczku, to zdecydowanie Twoje odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Prezentują się obłędnie. Ale nie wiem, czy to nie Twoja zasługa, bo jesteś po prostu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  66. fantastyczny makijaż, czysta perfekcja !:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładnie się malujesz;) Z jednej strony delikatnie, nie ma jakiegoś wielkiego szału i przekombinowania, a jednak wychodzi Ci to bardzo efektownie. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajne kosmetyki na pięknej dziewczynie - mamy u Ciebie wszystko, co tygryski lubią najbardziej:)

    Powiedz ile godzin utrzymuje się ten błyszczyk? Jest trwały jak pomadka czy raczej jak typowy błyszczyk? Kolor świetny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy ostatnio wytrzymał mi 4 godziny, dopóki go nie zjadłam z drugim śniadaniem ;-)

      Usuń
  69. Fantastyczny zestaw, jakbym miała wybierać na pewno też kupiłabym wersję pink. Pomadka i błyszczyk wyglądają fenomenalnie, cienie też w moim guście. Byłabym zadowolona z takiego pudełeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. kurde opublikowało?? nie skończyłam pisać :P mówię że za 3 kolory nie dałabym 150 , bo reszta mniej mnie interesuje, aczkolwiek muszę taką śliwkę błyszczącą na jesień upolować. Piękne masz oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  71. paletka śliczna tak samo jak zestaw do ust, jednak do ust to nie moje kolorki :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy