Marion Kuracja z olejkiem arganowym

21:34

Moje suche, lubiące się puszyć włosy dobrze dogadują się ze wszelkimi silikonowymi i olejowymi serami(?). Dzięki nim udaje mi się ujarzmić końcówki i uzyskać lepsze wygładzenie włosów.
Jakiś czas temu w Naturze za całe 3,50 zł kupiłam Arganową Kurację firmy Marion. Stwierdziłam, że pojemność 15 ml w zupełności wystarczy na przetestowanie i przynajmniej w miarę szybko się zużyje.


Ja nastawiam się wyłącznie na wygładzenie i zabezpieczenie końcówek. Przyznaję, że taki efekt uzyskiwałam po każdym zastosowaniu olejku. Włosy były dobrze dociążone, bardziej gładkie i nie puszyły się jak zwykle.

Serum jest dość tłuste, więc nie należy z nim przesadzać. Na moje długie włosy wystarczają tylko 2 małe pompeczki. Dlatego olejek jest niezwykle wydajny i 15 ml pojemność kończę zużywać po 3 m-cach od zakupu.
Dodatkowym atutem (jak dla mnie) jest jego piękny, słodki zapach, przypominający mi perfumy Niny Ricci, których używałam w dalekiej przeszłości…


Obecnie mam w zanadrzu kolejne serum Marion, które znalazłam w Shinyboxie, ale jak go zużyję nie wykluczam, że powrócę do kuracji z olejkiem arganowym.


Zobacz także:

106 komentarze

  1. Szkoda, że nie mam Natury u siebie, bo takie niedrogie serum na końcówki by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jest też dostępny w innych drogeriach...

      Usuń
    2. ja widziałam go w Drogeriach Polskich :) swego czasu można też go było kupić w biedronce, tylko w większym opakowaniu. moja siostra go miała i była zadowolona, ja podkradłam parę razy i powiem szczersze, że też mi się spodobał, w szczególności zapach! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moje koncówki bardzo rzadko cokolwiek obciąża ;-)

      Usuń
  3. Przydałoby mi się coś takiego, tym bardziej za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie zużywam olejek orientalny z Marion i jest świetny. Już poluję na coś podobnego tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie wersje... zapach jak to marion bardzo intensywny, działanie - jak sie użyje to działa ale na dłuższą metę nie koniecznie włosom służy ( patrz skład )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że to doraźne działanie, ale lepsze to niż nic ;-)

      Usuń
  6. Jakoś nie przepadam za ta firmą,za to i moje włosy lubią silikony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ostatnio polubiłam z Marionem ;-)

      Usuń
  7. Mam je i jest calkiem przyzwoite choć rzadko uzywam takie wynalazki :-) a moge zapytać jakim aparatem robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że tak świetnie działa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny produkt ale wolę jedwab do włosów farbowanych tej samej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam olejek orientalny Marion w wersji macadami i ylang- ylang. Jest całkiem przyjemny, dość mocno pachnie jednak nie drażni. Kupiłam go ponieważ jedwab od green pharmacy już mi się lekko znudził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jedwab z GP i byłam bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  11. może się skuszę jak moja butla jedwabiu z delii się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak się u ciebie spisze :-)

      Usuń
  12. Znam doskonale ten olejek i mimo, że arganowy jest tylko z nazwy moje włosy pokochały go i rewelacyjnie się po nim układały ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam serum z olejkiem arganowym (pokazałam je w ostatnim poście) i wcieram w końcówki włosów, mam nadzieję, że pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam go ostatnio kupić, ale wzięłam ampułki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytalam o nim wiele dobrego, musze kiedys wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja siostra bardzo sobie chwali ten olejek, ja jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za olejkami, a mam ich teraz cały zapas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to będziesz musiała się przemóc ;-)

      Usuń
  18. U mnie na włosach nie sprawdził się. W sumie nawet nie zauważyłam by cokolwiek robił.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie kosmetyki, u mnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na nie niejako skazana, bo bez tego moje końcówki wołają o pomstę do nieba ;-)

      Usuń
  20. Lubię olejki do włosów, może kiedyś skuszę się na ten jak pokończę zapasy..

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ciekawie. Może się skuszę, jak zużyję serum GP.

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba muszę kupić olejek arganowy bo mnie prześladuje na każdym kroku; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mamy w większości silikony, ale polecam też czysty olej arganowy :-)

      Usuń
  23. Myślę że mógłby się u mnie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obecnie mam olejek na końcówki z biowax i bardzo sobie go chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię tą kurację :) Stosuję ją zimą na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie kosmetyki są w obiegu przez cały rok :)

      Usuń
  26. To produkt, do którego mam mieszane uczucia. Wydaje mi się, że czasem służy, a czasem nie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje włosy też uwielbiają silikony, obecnie zużywam serum argan oil, które pięknie im służy. Tego nie miałam i na chwilę obecną nie będę kupować, bo moje serum wystarczy mi jeszcze na bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo lubię Marion'a. Tego sama mam, a wyhaczyłam go w Biedronce za niecałe 5 zł, dokładnie nie pamiętam ile kosztował. Jestem bardzo zadowolona może nie tyle z jego działania co zapachu. Uwielbiam! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie bardzo dobrze się sprawowało :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosuje jedwab do włosów tej firmy i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwabiu nie używałam jeszcze... :-)

      Usuń
  31. bardzo długo go używałam i byłam zadowolona, na pewno do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też do niego kiedyś powrócę :-)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz przetestować :-)

      Usuń
  33. Jedno takie maleństwo musze sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie specyfiki ;) Tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś stosowałam podobne produkty, ale ostatnio zabezpieczam końce olejami i to się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę spróbować tej metody :-)

      Usuń
  36. Ja od roku unikam silikonów w pielęgnacji i poje włosy powoli wracają do siebie. Używam na końcówki olejku Nuxe czasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bez silikonów ani rusz :-)

      Usuń
    2. Ja też miałam duży problem z puszeniem się, ale po przerwie od silikonów jakoś zupełnie zniknął. A wcześniej miałam takie suche, sianowate włosy na długości, nieprzyjemne w dotyku...

      Usuń
  37. Póki co moje końcówki nie puszą się i są miękkie, efekt niedawnego podcinania. Dobrze jednak wiedzieć, że jest olejek, który tak dobrze działa. I to za bardzo niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet po podcięciu jest masakra :-)

      Usuń
  38. Odpowiedzi
    1. Warto przyjrzeć się jej bliżej :-)

      Usuń
  39. Pisałam o nim niedawno u siebie i był całkiem w porządku ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię! Mam też inne olejki z Marion i również dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja wczoraj przed półką zastanawiałam się na tym i nad " Joanną", wzięłam Joannę, ten następnym razem:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tez go nie uzywalam. Mam serum z biovax i green pharmacy i alfaparf ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam serum z GP i byłam zadowolona :-)

      Usuń
  43. Mam inną wersję tej samej firmy i chwalę sobie właśnie na końcówki!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Mnie ten produkt swego czasu kusił, bodajże w Biedronce.. ale stwierdziłam, że mam dość tych wszystkich włosowych produktów:D

    Dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też bardzo polubiłam to serum, nawet śmiało mogę stwierdzić, że sprawdza się lepiej niż inne produkty tego typu. Poza tym jak dla mnie jest to jeden z najpiękniej pachnących kosmetyków :)!

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja i moje włosy lubimy silikony. Tego olejku nie znam ale mam kilka innych w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam odżywkę w sprayu z tej serii, spoko, ale szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niedawno odkryłam tę marke i powiem szczerze, że bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie jakośc tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna jest ta kuracja! Moja ulubiona seria Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam ten produkt, u mnie się sprawdza rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie znam tego produktu, ale moje włosy niezbyt lubią się z olejem arganowym :/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy