Osbournowe MACzki w akcji!

18:56

Niedawno chwaliłam się moimi nabytkami z limitowanej kolekcji MAC, ale gapa ze mnie i nie pokazałam wam tych cudowności w akcji. Dzisiaj naprawiam ten błąd i skrobnę co nieco o quadzie i MSF Duo od Kelly.


Paletka zawiera 4 cienie, które świetnie sprawdzają się zarówno do dziennego, delikatnego makijażu, jak i do mocniejszego podkreślenia oka na wieczór. Generalnie całość jest utrzymana w chłodnej tonacji i znajdziemy tu perłowy odcień brudnej bieli, mleczny brąz o satynowym wykończeniu, zimny, wrzosowy cień i ciemną śliwkę.
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, łatwo się rozcierają i pięknie ze sobą łączą.
Nie zauważyłam żadnego osypywania, ani blaknięcia cieni w ciągu dnia, nie ma mowy też o żadnym rolowaniu.
Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z paletki, bo cienie są świetnej jakości i cenowo wyszło dużo korzystniej niż kupując pojedyncze wkłady.

- cena: 181 zł
- dostępność: niestety na obecną chwilę paletka jest już wyprzedana :-(



Mineralize Skinfinish Duo w odcieniu Jolly Good to był mój strzał w dziesiątkę! Zastanawiałam się nad nim długo, ale podjęłam słuszną decyzję i obecnie się z nim nie rozstaję. Duo składa się z zimnego odcienia beżu o satynowym wykończeniu, którego bladziochy z powodzeniem mogą używać jako bronzera oraz z rozświetlacza o chłodnym, różowawym kolorze. Oba odcienie z doskonałym rezultatem mieszam i stosuję jako rozświetlający róż do policzków. Duo ma mięciutką, delikatną konsystencję, którą z łatwością można nałożyć i rozetrzeć na skórze. Efekt jak dla mnie jest rewelacyjny!
Z całkowitą pewnością mogę stwierdzić, że to mój ostatni ulubieniec.

- cena: 138 zł

- dostępność: produkt niestety również jest już wyprzedany





Zobacz także:

116 komentarze

  1. Ładnie sie prezentuje ta nowa kolekcja, chociaż nie wiem czy się na coś zdecyduje:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Niestety sporo kosmetyków z limitki jest już wyprzedanych :-(

      Usuń
  2. Ta nowa kolekcja bardzo mnie kusi ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za późno, prawie wszystko wyprzedane :-(

      Usuń
  3. Ach nie mogę się na nie napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie 'nie moje' ale Jolly Good mogłabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały makijaż, paletka bardzo mi się podoba :) Jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem żałuję, że nie używam cieni ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zacząć, bo to świetna zabawa :-)

      Usuń
  7. Ta paletka z maca prześliczna szkoda że niedostępna:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie na Tobie wyglądają MACzki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zaczęłam jednak żałować, że nie skusiłam się na tę paletkę. O masakra. Tak ją ładnie zaprezentowałaś. Ale za to MSF mam i zgadzam się, jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty za to masz też cudny róż ;-))

      Usuń
  10. Kolorki cieni idealne do codziennego i subtelnego makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wieczór też można nimi wiele zmalować :-)

      Usuń
  11. Te nowości bardzo ładnie prezentują się zarówno w opakowaniu, jak i na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, ta czwórka cieni prezentuje się super, gdybym miała taką paletkę podejrzewam, żeby byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety zaspałam i to co chciałam już się wyprzedało ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolekcja wyjątkowo szybko poszła :-(

      Usuń
  14. Naprawdę pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Duo wygląda cudnie<3 Faktycznie dla bladziochów idealne. Teraz żałuję, że go w końcu nie kupiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentują. Fajne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne! I paletka i Duo, moje kolory :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta MACowa kolekcja zrobiła prawdziwą furorę! :)
    MSFek piękny! Aż załuję, że go przytuliłam :( ehhhh
    Paletka jest piękna, choć w porównaniu z wersją od Sharon nieco jednak gorsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie paletka od Sharon kompletnie nie skusiła, bo brązów mam już aż nadto ;-)

      Usuń
  20. produkty Kelly strasznie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, Sharon na mnie nie zrobiła wrażenia ;-)

      Usuń
  21. Paletka, cudna, niesamowicie delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatna, ale można z nią poszaleć ;-)

      Usuń
  22. lubię takie stonowane kolory, fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadam za takimi odcieniami :-)

      Usuń
  23. Paletka cieni podoba mi się, podobnie jak ta spod szyldu Sharon :) A MSF - cudny! Szkoda, że już niedostępny ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MSF to hit! Wielka szkoda, że tak szybko zniknął :-(

      Usuń
  24. To duo sama bym chętnie kupiła, no cóż może kiedyś komuś się znudzi i będzie sprzedawał?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie u Ciebie wyglądają :) dla mnie niestety za delikatne i zbyt zimne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w grę wchodzą tylko takie delikatesy :-)

      Usuń
  26. bardzo kobieca a zarazem uniwersalna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  27. moje kolory! bardzo trafiona ta limitowanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje gusta też idealnie trafili :-)

      Usuń
  28. Piękne cienie. Chciałam sobie sprawić tę paletę na urodziny, a tu zapasy wyczerpane. Oby była jeszcze dostępna :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo naturalnie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna paletka i super makijaż, na co dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Dla mnie na dzień tylko takie delikatesy ;-)

      Usuń
  31. Zachęcam do zgłaszania się na spotkanie blogerek http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2014/08/poszukiwane-ochotniczki-do-spotkania.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny delikatny dziewczęcy makijaż , fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami niektóre ich limitki nie przemawiaja do mnie,ale ta jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie :), szkoda że już nie dostępna ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow piękna z Ciebie kobieta, a kosmetyki ach szkoda, że za pózno się obejrzałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Na tą limitowankę trzeba było dosłownie polować...

      Usuń
  36. Mi bardziej do gustu przypadła wersja Sharon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei totalnie nie poruszyła ;-)

      Usuń
  37. Nie bardzo bym wiedziała jak używać białego cienia, dlatego paletka ta mnie nie skusiła. Ale za to bronzer/rozświetlacz wygląda pięknie na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasnego cienia można użyć w ten sam sposób co ja ;-))

      Usuń
  38. Nie mam cieni ten firmy, nie widzę sensu kupować tak drogich, skoro niewiele się różnią od tańszych, równie dobrych, ale to kwestia gustu i potrzeb :) cienie mają ładne, delikatne kolorki :) a makijaż bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam dopóki nie spróbowałam ;-) Aczkolwiek Inglota też lubię :-) Reszta się nie liczy :-)

      Usuń
  39. Po takie kolory cieni z pewnością z chęcią bym sięgała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie się na Tobie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cena kosmiczna, ale efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy