Sierpniowe zakupy kosmetyczne

10:43

Ostatni dzień miesiąca jest idealnym dniem na podsumowanie nowości, więc bez zbędnych komentarzy prezentuję na co wydałam w sierpniu moją ciężko zarobioną wypłatę...

  • po pierwsze małe zakupy w Zielonej Mydlarni podczas spotkania blogerów, w której skusiłam się na żel rumiankowy z Sylveco, Balsam aktywator wzrostu włosów i Błyskawiczną maskę do włosów z Banii Agafii

  • potem popłynęłam w sklepie internetowym MAC i najpierw zgarnęłam paletkę cieni oraz MSF Duo w odcieniu Jolly Good z limitowanej kolekcji Kelly Osbourne, a potem jeszcze przygarnęłam pudełko All About Pink


  • wyprzedaże w Sephorze i dodatkowo dni VIP przyciągnęły mnie do szafy Chanel, z której zabrałam cień Illusion d`ombre w kolorze 93 Impulsion oraz róż 170 Rose Glacier i błyszczyk Glossimer 191 Songe z nowej, jesiennej kolekcji marki

  • na koniec małe zakupy w Organique, gdzie skusiłam się na rękawicę Kessa, cukrową piankę peelingującą o zapachu Pinacolady oraz wosk do kominka o zapachu Oriental Night


Zakupy bardzo udane i mocno mnie usatysfakcjonowały, znalazłam już wśród nich swoich ulubieńców, którymi z pewnością w przyszłości się z wami podzielę.



Zobacz także:

117 komentarze

  1. Zaciekawił mnie balsam-aktywator wzrostu włosów. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczę na zbyt wiele, ale fajnie wygładza :-)

      Usuń
  2. rękawice kessa mam, a nawet dwie:P właśnie robiłam nią masaż twarzy:)
    ciekawi mnie aktywator do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się nie odważyła użyć kessy do twarzy :-)

      Usuń
  3. Super zakupy:) rękawice i pianki bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy z Mac są absolutnie cudowne ;) a te pianki z organique bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja jestem nimi bardzo usatysfakcjonowana :-)

      Usuń
  6. Ja też nie mogłam ominąć promocji w Sephorze :D Ah ten Organique mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze kilka rzeczy z Organique na mojej wishliście :-)

      Usuń
  7. Jak się spisuje wosk z Organique? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do pytania, bo to samo miałam pisać :D

      Usuń
    2. Wzięłam chyba najmocniejszy i najcięższy zapach, ale słaby jest...

      Usuń
  8. super !! Piankę z Organique w końcu i ja muszę kupic !! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko nadzieję, że to nie jest jakaś limitka na lato czy coś ;-)

      Usuń
  9. Jak ja lubię takie posty! :))
    Inspirują mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ochotę na to pudełko All About Pink, ale niestety już wyprzedane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zawsze to tak jest z limitkami :-(

      Usuń
  11. ciekawi mnie ten aktywator, tak poza tym to mogłabym przygarnąć wszytko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, Chanel :). Uwielbiam te produkty. Nie dziwię się, że zakupy służą, bo sama chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mocno się wkręciłam :-)

      Usuń
  13. Rzeczywiście popłynęłaś :) zazdroszczę boxa z maca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o ciekawe zakupy:) najbardziej ciekawi Balsam aktywator wzrostu włosów ciekawe czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam w to nie wierzę :-) wzięłam go bo podobno fajnie zmiękcza włosy :-)

      Usuń
  15. Chyba Cię nie zdziwię, jak napiszę, że dosłownie WSZYSTKO jest wspaniałe i chciałabym to mieć?:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez się skusilam na ten rumianku żel na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zatem ciekawa twojej opinii :-)

      Usuń
  17. zazdroszczę kosmetyków chanel :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje perełki :-) jestem z nich bardzo dumna :-)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Oj tak :-) jestem z nich zadowolona :-)

      Usuń
  19. troszkę ci się tego nazbierało ;) ale bardzo zazdroszczę, naprawę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zakupy!:) czekam na zdjęcia tego różu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie post na jego temat :-)

      Usuń
  21. pianki z Organique Ci zazdroszczę :) kiedyś muszę w końcu wybrać się do Łodzi po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. MAC wciąga, więc pewnie wkrótce pojawią się kolejne nabytki ;-)

      Usuń
  23. Wspaniałe zakupy :) Ta pianka peelingująca Organique bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam jej oprzeć :-)

      Usuń
  24. Tego pudełka z Mac to ci zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest świetne, opłacało się :-)

      Usuń
  25. Nie znam ani jednego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości :) sama bym kilka z nich przygarnęła :) głównie żel Sylveco, Organique i MAC'a :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Chanel nie kusi? Bo mnie ostatnio ogromnie ;-)

      Usuń
  27. Same wspaniałości, mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oby się wszystko dobrze sprawowało :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przyjemne zakupy :) miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajne zakupy :) Ja w sierpniu tez zakupiłam te piankę peeligującą z Organique ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widzę szał na te pianki :-)

      Usuń
  31. Ale super zakupy:) Żel z Sylveco miałam i jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam jakieś 2 tygodnie, ale jeszcze sama nie wiem co o nim myśleć...

      Usuń
  32. Same smakołyki widzę ;)
    Cukrowa pianka Pinacolada z Oranique świetnie pachnie, podoba mi się też różowa wersja, czyli Fruit Cocktail :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zakupy, same warte uwagi produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  34. MACa Chanel zazdroszczę,chetnie poogladam blizej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne nowości :) Daj znać jak sprawuje się rękawica, bo sama rozważam jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno skrobnę o niej przy recenzji Savon Noir :-)

      Usuń
  36. Ale cudowności! Ja uwielbiam ten żel rumiankowy Sylveco, chociaż na początku mi podrażnił buzię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem czy go lubię ;-)

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że udało mi się go zdobyć :-)

      Usuń
  38. Świetne nowości, na piankę z Organique też mam ochotę, cieszę się że w końcu otworzyli sklep online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie można kupić ich kosmetyki on line :-)

      Usuń
  39. Same rarytaski <3 super zakupki!

    OdpowiedzUsuń
  40. no no kochana zawszalałaś :) chętnie bym maczki i Chanelki przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maczki wyprzedane, ale chanelki dostaniesz bez problemu :-)

      Usuń
  41. Mam takie pytanka gdzie kupiłaś ten zestaw od Mac ? Co ile pojawia się nowe pudełeczko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie MAC :-) Podobno pudełka wychodzą raz w roku, ale nie jestem pewna ;-)

      Usuń
    2. Szkoda że tak rzadko. A ty w jakim miesiącu kupiłaś ?

      Usuń
    3. To zbiorczy post z zakupami sierpniowymi ;-)

      Usuń
  42. Świetne nowości. Ja czekam na moją wypłatę i również ruszam na podbój Zielonej Mydlarni. Strasznie mnie ten sklep ciekawi, a jeszcze w nim nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. MAC'owe zdobycze cieszą oko, i rękawica Kessa, też musi być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakupy widać udane Kochana, bardzo mi się podobają Twoje zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sylveco miałam i uważam, że jest świetny. Ja bym chciała obejrzeć bliżej zdobycze z MAC i Chanel, mam nadzieję, że pokarzesz, to się poślinię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nic nie sprawia wiekszej przyjemności jak udane zakupy :-))

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zakupy, zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy