SssMACowite nowości!

19:35

Sierpień został u mnie zdominowany przez markę MAC, która wypuściła moim zdaniem bardzo udaną kolekcję limitowaną sygnowaną przez Sharon i Kelly Osbourne.
Od kiedy tylko moim oczom ukazały się te cudeńka wiedziałam, że zakupy będą nieuniknione. Niestety stacjonarnie całą kolekcję można kupić wyłącznie w warszawskich salonach, więc musiałam czatować w sklepie internetowym.


Emocje sięgały zenitu, bo wiedziałam, że sporo osób ostrzy sobie pazurki na te cudeńka, więc wisiałam na stronie MAC od 6 rano do 22 i w końcu po tygodniu oczekiwań moja cierpliwość się opłaciła, bo kiedy tylko moim oczom ukazała się kolekcja mogłam klikać do woli, bo wszystko było dostępne.
Zdecydowałam się na paletkę cieni od Kelly i Mineralize Skinfinish Duo Jolly Good. Wahałam się też nad różem Cheeky Bugger i pomadką Kelly Yum Yum, ale jednak odpuściłam.







Po kilku dniach moje maczki w końcu dotarły i mogę śmiało stwierdzić, że wybór był dobry. Paletka ma cienie w chłodnych kolorach, które pasują do mnie idealnie, a MSF Duo znakomicie spisuje się w roli rozświetlającego różu, samego rozświetlacza, a zimą na mojej białej cerze z pewnością rewelacyjnie sprawdzi się jako delikatny bronzer.


MAC ostatnio wciągnął mnie całkowicie i już nie mogę się doczekać ich jesiennych nowości, a tymczasem kolejne smakowite zamówienie właśnie do mnie jedzie!


Zobacz także:

148 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. A co konkretnie byś przygarnęła? :-)

      Usuń
  2. przyznaję, że jaka MAC nie robi na mnie najmniejszego wrażenia tak MSF Duo widziałabym w swojej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością mogę Ci powiedzieć, że starczy Ci Mac'a na baaaaardzo długo :D Nie łatwo jest je wykończyć :D
    A kolorki są piękne ;) z pewnością z paletki z cieniami wyczarujesz wiele pięknych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tego wszystkiego tyle, że starczy do końca życia :-)

      Usuń
  4. Piękności:) Jolly Good i mnie kusił ogromnie, ale ostatecznie zamówiłam tylko róż Cheeky Bugger:) Tak jak Ty wisiałam na stronie od północy 1 sierpnia, bo bałam się, że przegapię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ trzeba się poświęcać żeby zdobyć te cuda... ;-))

      Usuń
  5. Ooo, nawet nie wiedziałam, że Mac wypuszcza taką edycję. Oby nowości dobrze Ci się użytkowały!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciała z MAC pomadki! wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAZDROSCZĘ ; D cienie wyglądają bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear. I am totally inlove with your blog, so stylish! :) Follow each other? let me know and as soon as possible I am do it same. Have a nice day and creative blogging :))
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No,no-szalejesz! :))
    W pełni rozumiem Twoje zachwyty :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem szaleństwo mnie ewidentnie ogarnęło ;-)

      Usuń
  10. Same perełki : Świetna kolekcja, paletka czwórka ma rewelacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są chłodne i pasują do mnie idealnie :-)

      Usuń
  11. Ale mi zrobiłaś smaka na takie cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie ta kolekcja ale jednak nie na tyle, że się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że muszę coś kupić :-)

      Usuń
  13. Zazdroszczę sMACołyków, faktycznie Mac wciąga;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądają te Twoje nowości ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się chłodna kolorystyka tych kosmetyków. Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie mnie w nich urzekło :-)

      Usuń
  16. Z Maca jeszcze nic nie mam, ale powoli dorastam do jakiejś szminki z tej firmy, piękne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szminki mają przepiękne i ciężko się zdecydować na jedną ;-)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. I do tego spisuje się też jako róż i bronzer :-)

      Usuń
  18. ale cudeńka, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe nowości :) A ja jeszcze nic z MACa nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto spróbować, chociaż trzeba uważać, bo wciąga ;-)

      Usuń
  21. Ja też lubię takie kolory, fajne te kosmetyki :) Dawno nic z MAC'a nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio u nich ponosi fantazja ;-)

      Usuń
  22. paletka cieni marzyła się i mi ale zdaję się, że już wykupiona ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Puder bardzo ciekawy :) Kuszą mnie już od dawna produkty z MAC, na całe szczęście nie mam dostępu do nich stacjonarnie. Na szczęście dla portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do sklepu 80 km, ale i to mi nie straszne ;-))

      Usuń
  24. Jedno i drugie prezentuje się pięknie, jednak puder urzekł mnie szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam chęć na MSFa ale w końcu się powstrzymałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. możecie mnie zlinczować, ale mnie na widok tych kosmetyków nic nie urwało ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zakupy poczyniłaś! Bardzo się ta kolekcja MAC udała! Oby takich więcej :)
    Mam też tę paletkę cieni! A MSFek też jest boski! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie! Niech nie robią takich kuszących limitek, bo zbankrutuję! ;-))

      Usuń
  28. Rozświetlacz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale mój portfel już nie ;-)

      Usuń
  30. Ten rozo-rozswietlacz cudny! Ja maca w koncu tez musze kupic ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygladają ciekawie.🔝. Jakie są ceny ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Mac niestety nie jest na moją kieszeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też długo nie mogłam sobie na niego pozwolić :-(

      Usuń
  33. Oooo zazdroszczę :) Kolekcja Kelly bardzo wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale błyszczą :) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sprawują się świetnie :-)

      Usuń
  35. Ciekawie wyglądają, nie miałam nic z MAC, ale od dawna mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie używam go jako róż i jest boski :-)

      Usuń
  37. oja, zazdroszczę Ci ich!

    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za grosze

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Ostatnio w ruchu u mnie codziennie ;-)

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. U nas już niestety niedostępny :-(

      Usuń
  40. marzą mi się ich pomadki .. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są kultowe :-) Mam kilka i ciągle mi mało ;-)

      Usuń
  41. szkoda, że są dostępne tylko w warszawskich salonach.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :-( Online jednak też były dostępne :-)

      Usuń
  42. zarówno paletka jak i rozświetlacz przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prawdziwe smakowitości i widzę że sporo przegapiłam i muszę nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to była bardzo udana kolekcja :-)

      Usuń
  44. kolorki totalnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka od Sharon pewnie przypadłaby ci do gustu :-)

      Usuń
  45. Nigdy nie miałam nic tej marki, chociaż słyszałam, ze mają kilka fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają nawet sporo fajnych rzeczy ;-)

      Usuń
  46. rozświetlacz duo wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :-)

      Usuń
  47. Paletka to nie moje kolory ale duo wpadlo mi w oko. Szkoda, że teraz już za późno na jakiekolwiek zakupy :-/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna jest ta paletka!
    bardzo mi się podoba kolorystyka.

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są typowo chłodne i pasują do mnie idealnie ;-)

      Usuń
  49. Cenowo produkty nie są dla mnie, ale na szczęście nie kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielkie szczęście dla twojego portfela ;-)

      Usuń
  50. Cudowności :) Może kiedyś zaszaleję i sprezentuję sobie coś z MAC, na razie wzdycham tylko do ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę udanych zakupów w przyszlości ;-)

      Usuń
  51. Fantastyczne zdobycze! Cienie mają takie kolory, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadam za chłodnymi powiekami ;-)

      Usuń
  52. Faktycznie czekanie się opłaciło. Świetnie wyglądają. Sama chętnie bym się na nie skusiła. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten rozświetlacz jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) Używam go teraz jako rozświetlający róż i jest mega! :-)

      Usuń
  54. fajny blog.
    obserwacja za obserwacje?
    zostawisz like do fanpage? bardzo mi na tym zależy. Dzięki!
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dzięki. Proszę więcej nie spamować, bo takie komentarze będę usuwać...

      Usuń
  55. Odpowiedzi
    1. Ten jest świetny, ale już niedostępny. Polecam też Mary Lou Manizer z theBalm :-)

      Usuń
  56. Same wspanialosci <3 wow :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy