Wakacyjne Spotkanie Śląskich Blogerów Urodowych w Katowicach

17:00

W ubiegłą sobotę miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w Wakacyjnym Spotkaniu Śląskich Blogerów Urodowych w Katowicach, które odbyło się w dość kameralnym gronie w przeuroczym miejscu jakim jest Zielona Mydlarnia.
Podróż na Spotkanie była dla mnie nie lada wyprawą, bo po raz pierwszy od ponad 5 lat moim środkiem transportu był pociąg.
Dotarłam jednak bez problemów i o godz. 15.30 Organizatorzy Alicja i Łukasz rozpoczęli spotkanie od miłego powitania.




Nie lada gratką był fantastyczny tort przygotowany przez Panią z Moja Tortowa Pasja





Oprócz luźnych pogaduszek w blogerskim gronie były także i fachowe konkrety w postaci wykładu Pani z Sylveco, która przeprowadziła z nami również indywidualne dermokonsultacje.



Oczywiście na spotkaniu nie mogło również zabraknąć Pani Dagny, która ochoczo przedstawiła nam nowości z firmy Soraya.


Nie obyło się także bez tradycyjnej wymianki kosmetycznej.


Organizatorzy przewidzieli również zadanie domowe w postaci przygotowania face chartu z makijażem wakacyjnym, za który udało mi się zdobyć serum do rzęs Inveo.
Potem miało miejsce przedstawienie po krótce kilku kosmetyków do makijażu firmy Eveline i niestety nadszedł czas mojego powrotu. Czas pędził nieubłaganie, więc byłam zmuszona się pożegnać i pognać na dworzec.
Jednak Spotkanie trwało dalej i z tego czego się dowiedziałam Alicja zmalowała piękny makijaż właścicielce Zielonej Mydlarni z użyciem kosmetyków KOBO.
Niestety nie było mi dane obejrzeć go na żywo.



Spotkanie było w pełni udane i świetnie zorganizowane, za co Alicji i Łukaszowi należą się ogromne pochwały.
Właściciele Zielonej Mydlarni Klaudia i Kamil okazali się bardzo sympatyczni i otwarci, na pewno zjawię się u nich na małym szopingu!


Organizatorzy postarali się żeby było co testować i obdarowali nas całym mnóstwem kosmetyków. A oto Sponsorzy:




Dziękuję również wszystkim Uczestnikom spotkania, z którymi spędziłam bardzo miłe popołudnie. Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś spotkać!

Kornelia: http://kornylablog.blogspot.com


Zobacz także:

72 komentarze

  1. Cieszę się, że mogłam Cię poznać. Oby nie był to ostatni raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam na jednym takim spotkaniu i było super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę kolejnych w takim razie :-)

      Usuń
  3. Wow, super! No i w Zielonej Mydlarni...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tam pierwszy raz i jestem oczarowana :)

      Usuń
  4. Super było, mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że spotkanie się udało. Bardzo fajne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizatorzy przeszli samych siebie :-)

      Usuń
  6. Super! Faktycznie organizatorzy się postarali. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak to się stało,że mnie tam nie było :P
    A tak na poważnie:super,że spotkanie odbyło się w tak miłym towarzystwie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. To musiało być wspaniałe spotkanie w miłej atmosferze :) Miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że było fajnie!:) Tort jest przegenialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tort przepiękny! i Ile dobroci dzięki sposnorom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie mogłam się zabrać do pociągu ;-)

      Usuń
  11. Śliczny tort, na pewno świetnie się bawiliście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było rewelacyjnie, ale troszkę krótko z mojej strony :-(

      Usuń
  12. Po zdjęciach widać że musiało być dobrze zorganizowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie spotkania, można się wygadać w wspaniałym gronie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszyscy doskonale się rozumieją :-)

      Usuń
  14. Ale torcik !! :D Widać że spotkanko było super !: )

    OdpowiedzUsuń
  15. Od października będę mieszkać już w Katowicach :). Może kiedyś będę miała okazje uczestniczyć w podobnym zlocie :)

    Pozdrawiam cieplutko i i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie wiem kiedy się za to zabiorę :-)

      Usuń
  17. Torcik wspaniały. Aż szkoda kroić takie cudo. Spotkanie musiało być naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda było zjadać takie piękne dzieło, ale za to jakie było smaczne :-)

      Usuń
  18. Jak widać spotkanie bardzo udane <3
    Idealna okazja do wymiany doświadczenia !

    OdpowiedzUsuń
  19. och i to tak blisko mnie :D następnym razem proszę o zaproszenie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie następny raz :-)

      Usuń
  20. Tort jest świetny! Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort budzi zachwyt u wszystkich naokoło :-)

      Usuń
  21. Jaki torcik, no no no- aż żal kroić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żal było, ale tort był wyśmienity :-)

      Usuń
  22. Widać że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale było Cię poznać :) Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję Kasiu :-) Jesteś przesympatyczną osobą :-)

      Usuń
  24. Widać, że spotkanie udane, a uczestniczki uśmiechnięte;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiechy nie schodziły nam z ust :-)

      Usuń
  25. rewelacyjne prezenty, świetny tort i na pewno przemiłe spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaa żenujące zdjęcie w cieniu z tortu i koralach z tortu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było uwiecznić tą stylizację :-)

      Usuń
  27. Super sprawa. Jak widze było i przyjemnie i interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo miło i sympatycznie :-)

      Usuń
  28. Super są takie spotkania. Można się poznać, spotkać ponownie i poplotkować o kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie zorganizowane spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tort jest przepiękny :) Widzę po minach, że spotkanie się udało - same uśmiechnięte buzie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietnie, ze spotkanie sie udalo. Tort jest fantastyczny, sama chcialabym taki na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że spotkanie mega udane :) A tort absolutnie genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy