Chanel Illusion D`Ombre nr 93 Impulsion

11:11

Sephora ostatnio kusiła wyprzedażami, które raczej średnio przypadły mi do gustu. Nie mogłam jednak przejść obojętnie obok kremowego cienia Chanel Illusion D`Ombre i kiedy ujrzałam, że w wyprzedażowym koszyku leży sobie mój upragniony kolor 93 Impulsion z wiosennej kolekcji wiedziałam, że musi on ze mną wrócić do domu.




Cień jest niezwykle delikatny i kremowy, ma subtelną konsystencję musu i z łatwością nanosi się go na powiekę. Ja preferuję robić to palcami, choć pędzelek też daje radę. Kolor jest bardzo delikatny, niemal transparentny i daje ślicznie opalizującą, różowawą poświatę. Oko jest cudownie rozświetlone, jasne i wygląda bardzo promiennie.
Cień nakładam na bazę Lumene i wytrzymuje calutki dzień, nie blaknąc, nie osypując się i nie rolując.



Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się go zdobyć w niższej cenie, choć z czystym sumieniem muszę przyznać, że jest wart nawet swojej wysokiej ceny regularnej i już zaopatrzyłam się w kolejny odcień z tej serii.

- cena: ok.145 zł

- dostępność: salony Sephora, Douglas


Zobacz także:

99 komentarze

  1. Mieni się nieprzyzwoicie :) Marzy mi się jeden egzemplarz, ale też czekam na dobrą okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyprzedażach cena boli trochę mniej ;-)

      Usuń
  2. nie zapłaciłabym tyle za jeden cień. Niemniej jednak ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wydać takie pieniądze dla pięknego efektu :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż, choć cena mało zachęcająca to efekt śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, podpisuję się pod tym :)

      Usuń
    2. Dla takiego efektu warto :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam te pianki :)) ogromnie zazdroszczę Ci tego różowego, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nawet ten sam kolor i myślę już o powiększeniu kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się przepięknie ;) Ale ta cena .... och ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cena zwaliła mnie z nóg! ale muszę przyznać, że kolor jest ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest piękny :-) Uwielbiam go :-)

      Usuń
  9. Piękny <3 Uwielbiam taki odcień na powiekach! Mam coś podobnego z Manhattanu, ale jest już na wykończeniu. No i wiadomo, co Chanel, to Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły ale cena faktycznie bardzo wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kobiecy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z przedmówczynią - wygląda bosko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Chanel ostatnio działa na mnie jak magnes ;-)

      Usuń
  14. Droga rozrywka, jak widać po firmie.. Ale efekt ładny :)
    (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, za markę trzeba płacić ;-)

      Usuń
  15. Róż na powiekach to nie moja bajka, choć generalnie by mi pasował, bo moje brązowe tęczówki by fajnie podbijał, ale jakoś tak.... Nie... Chociaż nie powiem, Chanel ma jeszcze inne kolory tych cieni i pewnie na któryś się skuszę :) Ten róż cudnie się świeci, uwielbiam takie błyskotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uwielbiam delikatne róże i fiolety :-)

      Usuń
  16. bardzo ładnie wygląda na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go :) Lubię w nim łatwość aplikacji, trwałość i dyskretny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie się mieni :) ślicznie wygląda na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten cień jest piękny, dla mnie za drogi, rzadko sie maluję i wolę więcej wydać na pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam sobie nie żałuję i więcej wydaję na kolorówkę, choć pielęgnacja z wyższej półki też mnie nęci :-)

      Usuń
  20. Piękny cień, szczególnie do makijażu dziennego, chociaż i w wieczorowym może grać drugie skrzypce. Niestety jak dla mnie za drogi :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to idealny dzienniak, a i na wieczór się nada :-)

      Usuń
  21. Cena trochę odstrasza ale wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena niestety do korzystnych nie należy :-(

      Usuń
  22. Wygląda pięknie i jest bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cień wygląda świetnie, bardzo dobrze, że za ceną idzie też jakość czyli brak blaknięcia i rolowania się :) przynajmniej wiadomo za co się płaci

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor boski <3 tylko szkoda ze one tak szybko wysychaja..moj oddalam z reklamacja bo po 7 miesiacach wypadl mi ze sloiczka i wysechl!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szok! Mam nadzieję, że z moim nic takiego się nie stanie :-(

      Usuń
  25. Piękny to mało powiedziane!
    Cena ceną ale myślę, że warto
    zainwestować w taki cień! =)
    Czy stać nas na szukanie
    ideału? Oczywiście
    tańsze produkty też potrafią
    zaskoczyć! =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie się prezentuje na Twoim oku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Echh ja się zakochałam w marce :-)

      Usuń
  28. Śliczny i jak pięknie błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny, ale mnie denerwuje w takich kremowych cieniach to, że bez bazy w moim przypadku ani rusz :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, subtelny kolor. Do tego jeszcze zrobiłaś taką delikatną kreskę - elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow ale cena :) jednak to totalnie nie moj kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wygląda na powiece, chociaż do siebie wybrałabym coś bardziej w złotym tonie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. nie da się ukryć jego niewątpliwej urody:)
    myślę o nim, acz w innym wydaniu kolorystycznym:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda przepięknie na oku! Uwielbiam taki delikatny efekt! :)
    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor piękny, myślę, że pasowałby do również do mnie :)) Ale cena dla mnie póki co rozbrajająca ::)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzy mi się to cacko od Chanel, ale ja bym się zdecydowała na jakiś brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy odcień.
    Efekt trochę mi przypomina ten, który daje mineralny cień Champagne (bardzo go lubię).

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za cieniami w kremie, więc wątpię bym skusiła się na owy produkt ;) Jednak przyznam, że daje on ładny efekt na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wolałabym jakiś w kolorze szampana:D

    OdpowiedzUsuń
  40. och :) a ten jest boski :) przygarnęłabym :) a zwłaszcza w promocyjnej cenie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy