Letni duecik na paznokciach u progu jesieni...

18:25

Na pożegnanie lata postanowiłam pomalować paznokcie na moje ulubione kolory podczas tych słonecznych, ciepłych dni. Jesienią będą królować u mnie czerwienie, brązy, ciemne śliwki i bordowe odcienie. 
To mój pierwszy raz z lakierami od AllePaznokcie, które dostałam na ostatnim spotkaniu w Katowicach. Kolory bardzo mi odpowiadają i w duecie wyglądają świetnie.


Pigmentacja bardzo przyzwoita, trwałość na bazie z odżywki Nail Tek i po pokryciu Essie Good to go również na plus. Tylko pędzelek mógłby być trochę szerszy, bo do takich się już przyzwyczaiłam. Poza tym nie mam zastrzeżeń. Mam nadzieję, że lakiery nie zgęstnieją i będę miała z nich ponownie użytek na wiosnę ;-)


Zobacz także:

49 komentarze

  1. Śliczne kolory. Bardzo ładnie się komponują razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!:) Paznokcie są kompatybilne ze strojem:) i przyznam, że efekt jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki boskie...uwielbiam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki! I nawet żakiet z bluzką pod kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorystyczne idealne na wiosnę/lato! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają te lakiery razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaki! A ja myślałam że to błękitny tak wyglądało na miniaturce. A tu taki psikus, bardzo ładne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutki kolorki i super wyglądają w połączeniu ze strojem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie :) Mam podobne z Essie: Mint Candy Apple oraz Bond With Whomever :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne kolorki i fajne , pomysłowe połączenie ze stylizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba kolory świetnie się razem komponują, nie wpadłabym na takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie współgrają z ubraniami :))

    OdpowiedzUsuń
  14. zestawilam idealnie do outfitu :) świetny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie kolory, ale nie z ale paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ich lakiery, a kolorki są boskie ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Miętusek bardzo mi się podoba :) Nie miałam jeszcze lakierów z AllePaznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie dopasowałaś strój do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to zdjęcie jest rewelacyjne, super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie mogę się pożegnać z takimi kolorami na rzecz jesiennych więc spokojnie mogłabym je jeszcze użyć bo kolory mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super fotka, super kolory i super razem wygladaja <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. boskie kolorki, używałam podobnych całe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory, szczególnie podoba mi się ten fiolet. Mam słabość do pasteli :) U siebie na blogu, podczas moderacji, niechcący wcisnęłam "usuń" przy Twoim komentarzu,ale udało mi się Ciebie znaleźć :) W odpowiedzi: Mam nadzieję, że uda Ci się go kupić i choć przez chwilę będzie tam porządek :P I przepraszam za swój błąd!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, pastelowe kolorki :). Przepadam za miętką, sama mam właśnie miętową hybrydę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny duecik! Ślicznie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super kolorki dostałaś! Piękne połączenie i jak pasuje do ubrania :D. Ja dostałam jasny niebieski i taką krwistą czerwień. Póki co nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne kolory :) i ja uwielbiam szerokie pędzelki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne kolory :D .
    Również polecam granitowe lakiery są cudne . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy