Pierwsza przygoda z Pilomax na włosach

20:37

Na blogerskim spotkaniu w Katowicach otrzymałam do testów zestaw od marki Pilomax, z którą nigdy wcześniej nie miałam styczności. Przyznaję, że testy odkładałam na później, bo jakoś bałam się, że kosmetyki na moich włosach okażą się klapą. Na szczęście się pomyliłam…
Na pierwszy ogień w obroty wzięłam szampon codzienny Wax Daily do włosów cienkich i odżywkę Wax Express do włosów zniszczonych, cienkich, bez objętości.


Szampon ma średnio gęstą konsystencję, pięknie pachnie, dobrze się pieni i bardzo dobrze domywa włosy, radząc sobie bez problemu nawet z olejami. Włosy są po jego użyciu lekko splątane, ale od razu nakładam odżywkę i problem zażegnany.



Odżywka ma piękny, jasnoniebieski kolor i obłędnie pachnie. Takie zapachy w kosmetykach to ja lubię! Nakładam ją na wilgotne włosy, potem zakładam foliowy czepek, a na to bawełniany turban z zestawu od Pilomax. Po 20-30 minutach zmywam dokładnie odżywkę i mogę się cieszyć pięknie pachnącymi, mocno wygładzonymi i miękkimi włosami. Przyznam, że kompletnie nie spodziewałam się tak dobrego efektu, bo ciężko zadowolić moje włosy. Ten duet okazał się całkiem niezły (choć nie idealny, bo mógłby bardziej dociążać moje spuszone włosy). Tak czy siak bardzo polubiłam zarówno szampon, jak i odżywkę, a ze względu na zapach używam ich z wielką przyjemnością.


 Opis producenta i składy możecie przeczytać TU

- cena: 20,50 zł za każdy

- dostępność: TU, różne apteki internetowe i stacjonarne


Zobacz także:

44 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. To glutek, którego trzeba zmieszać z wodą :-)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie miałam niczego z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że to nie koniec Twojej przygody z Pilomaxem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie, bo mam jeszcze kilka ich kosmetyków do testów :-)

      Usuń
  4. chciałabym zobaczyć kolor odżywki i ją powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie można tego zrobić w żadnym sklepie :-(

      Usuń
  5. Całkiem ciekawy zestaw do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym powąchała tą odżywkę :) Turban z zestawu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie ta firma sprawdziła się na 4+!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbowałabym taki zestaw ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go kupić online w sklepie Pilomax :-)

      Usuń
  9. włosy cienkie i bez objętości to moje, ciekawe jakby na mnie sprawdziły się te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam produktów z tej firmy :). Muszę się przyznać, że jakoś mega bardzo mnie nie kuszą :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w sumie też nie kusiła, ale nie żałuję, że sprobowałam :-)

      Usuń
  11. mam zupełnie inne włosy od Twoich ale cieszę się, że ten zestaw bardzo dobrze się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam takich włosów, ale taki zestaw mi się trafił ;-)

      Usuń
  12. U mnie niestety ten zestaw zupełnie się nie sprawdził. Szampon dobrze oczyszcza, ale splątuje moje włosy do tego stopnia, że odżywka z zestawu nie jest sobie w stanie z tym poradzić. A po użyciu zestawu (również w połączeniu z mgiełką tej samej marki) włosy są matowe, strasznie się puszą i bardzo mocno reagują na wilgoć w powietrzu skręcając się w fale. Zużyję go, ale na pewno do zestawu nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testy mgiełki przede mną. Jestem ciekawa jak się spisze...

      Usuń
  13. Jeszcze nie miałam przyjemności używania produktów Pilomax, ale widzę, że można wypróbować w końcu ;) Choć akurat powyższe są przewidziane do zupełnie innego typu włosów niż moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam inny rodzaj włosów :-)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Design oszczędny, ale podoba mi się :-)

      Usuń
  15. Lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jakby sie u mnie sprawdzily. Nie mialam jeszcze nic pilomaxu: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że marka jest słabo dostępna :-(

      Usuń
  17. Ja na razie z tego duetu poznałam tylko odżywkę, która świetnie się spisuje na moich włosach ;) Na dniach pojawi się jej recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na recenzję :-)

      Usuń
  18. jedynie maski znam, ale może po szampon sięgnę w przyszłości z ciekawości, póki co mam dużo zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. odżywka już w użyciu, a szampon czeka na swoją kolej :p.
    uwielbiam produkty od pilomaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten szampon pewnie by nam przypadł do gustu, nie znamy marki, niczego od nich nie mieliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam, ale zaciekawiłaś mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Spróbowałabym tej odżywki. :) ciekawi mnie jakie cuda zdziałałaby na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie odzywka. Może i moim włosom by dogodziła. Jak na razie potrafią to tylko maski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy szampon z Pilomax totalnie mi nie przypadł do gustu, ale z drugim potwierdzam, ze ta marka coś w sobie ma ...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy