Trochę wiosny tej jesieni!

18:14

Yves Rocher często obsypuje nas gratisami do zakupów, dlatego lubię co jakiś czas zostawić u nich trochę pieniędzy. Wiosną nadarzyła się niezła oferta, z której nie mogłam nie skorzystać, a do zakupów w prezencie dostałam m.in. wodę toaletową z serii Un Matin Au Jardin o zapachu bzu.


Uwielbiam zapach bzu, kojarzy mi się z beztroskimi czasami, które niestety już dawno minęły. Woda toaletowa YR przywołuje te czasy z doskonałym skutkiem, bo daje faktyczny zapach najprawdziwszego bzu, nie wyczuwam w niej żadnych zbędnych i sztucznych nut.


Flakon o pojemności 100 ml jest zupełnie prosty, bez żadnych udziwnień, atomizer rozpyla delikatną mgiełkę. No właśnie, mgiełkę… A propos mgiełki to uważam, że „woda toaletowa” powinna nią właśnie być. Niestety cudowny zapach świeżych, wiosennych bzów utrzymuje się na skórze zaledwie chwilkę, podobnie jest z ubraniami. Alkohol po rozpyleniu błyskawicznie ulatnia się wraz z pięknym zapachem i niestety po chwili nic już nie czuć.
Gdyby ta woda toaletowa okazała się być bardziej trwała mogłaby się stać jedną z moich ulubionych. W tym wypadku jednak nie byłabym skłonna zapłacić pełnej kwoty za coś, co pachnie pięknie, ale tak krótko.

- cena: 83 zł

- dostępność: sklepy stacjonarne YR, e-sklep http://www.yves-rocher.pl/un_matin_au_jardin_bez_woda_toaletowa_100_ml


Zobacz także:

100 komentarze

  1. Tak, wody toaletowe YR dość szybko sie ulatniają. Ale wody perfumowane mają za to całkiem niezła trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie tak jest, ale np So Elixir czy Evidence utrzymują się u mnie całkiem przyzwoicie :-)

      Usuń
  2. prawdziwy bez? och.. to chcę!
    ale tak krótko sie trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach jest piękny ale faktycznie trwałość nie jest jego mocną stroną :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nietrwały. Miałam tak samo z perfumami Davidoffa Cool Water Gold - jeden najpiękniejszych zapachów, z jakimi miałam do czynienia, a ulotniał się w ciągu 30 minut. Wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To strasznie wkurzające kiedy zapachy utrzymują się tak krótko :-(

      Usuń
  5. Kocham zapach bzu,szkoda,że ten zapach się długo nie utrzymuje :/ Hmm,ahhh rozpylałabym ją na pościeli przed zaśnięciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pościeli mi go szkoda :-) Wolę siebie psikać ;-)

      Usuń
  6. cena przydroga jak na tak nietrwały zapach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście czasem dorzucają go jako gratis ;-)

      Usuń
  7. zapach bzu lubię, bardziej niż lawendy, szkoda że nie do końca trwaly ! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie wierzę! To przecież piękny, wiosenny zapach :-)

      Usuń
  9. Bez ślicznie pachnie:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to piękny zapach :-)
      Nie, dziękuję :-) Nie biorę udziału w takich zabawach :-)

      Usuń
  10. śliczny flakon:) ale wolałabym inny zapach, poza tym bardziej trwały;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała żeby zapach był trwalszy :-)

      Usuń
  11. Ja to bym go używała do odświeżania mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że tak mało trwała, bo za taką cenę bym się spodziewała większej trwałości : c

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nietrwała, bo bez ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ją zaprezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko wygląda bardzo interesująco: zapach, flakonik... Jednak brak trwałości po prostu odpycha...

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że zapach jest ulotny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czuć go tylko przez chwilę :-(

      Usuń
  17. Większość zapachów YR jest nietrwała.... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może. Ja znam 2, które trzymają się świetnie :-)

      Usuń
  18. Uwielbiam zapach bzu, ale bardzo rozczarowałabym się trwałością.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez *_*
    Uwielbiam :)
    Skąd wytrzasnęłaś bez o tej porze? Też chcę! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten zapach oraz różany i niestety oba tak szybko się ulatniają. Szkoda, bo naprawdę pięknie odzwierciadlają prawdziwe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Rzadko się spotyka takie zapachy bez sztucznych nut

      Usuń
  21. ja mam o zapachu kwiatu wiśni ale kupiłam go chyba w czerwcu za ok 50 zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tą wodę, ale jeszcze nawet nie otworzyłam ;-)

      Usuń
  22. ja akurat z tej firmy ubóstwiam zapachy Evidence, pachną naprawdę intensywnie, długo i tak pięknie że czesto zdarzają mi się zaczepki na ulicy czy w sklepie od pan z pytaniem czym tak pieknie pachne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam mini wersję tego zapachu i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny zapach, ale krótko się trzyma

      Usuń
  24. Szkoda, że nie mogę poczuć tego zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wejść do stacjonarki i powąchać :-)

      Usuń
  25. No popatrz. Świetnie! Moja mama uwielbia bez i zieloną herbatę, a jeśli piszesz że najprawdziwszy zapach bez polotu spirolem, mydłem i Bóg wie czym jeszcze to mam już prezent na jej październikowe urodziny. Ukłony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uuu szkoda, ze sie szybko ulatnia. bardzo ladny zapach pewnie

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, że taki nietrwały :(
    Zapach bzów uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że zapach się długo nie utrzymuje :( Zakupy w YR również lubię ze względu na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymi prezentami mnie w sumie najbardziej kuszą ;-))

      Usuń
  29. Zapach bzu uwielbiam... ale tylko w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go wielbię zawsze i wszędzie :-)

      Usuń
  30. Jakoś nie przemawiają do mnie zapachy tej marki...mój mąż miał ich wodę toaletową, która trwałością nie grzeszyła...i te ceny jak z kosmosu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nawet lubię ich zapachy :-) Mój mąż lubi Ambre Noir :-)

      Usuń
  31. szkoda, że ta woda nie jest trwała, bo uwielbiam zapachu bzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była trwała to mógłby być mój ulubiony zapach :-)

      Usuń
  32. Muszę koniecznie ją obwąchać jak będę w drogerii. Szkoda, że zapach nie jest trwały, zwłaszcza że cena jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprawdź je w stacjonarce :-)

      Usuń
  33. szkoda, że zapach jest tak nietrwały, uwielbiam zapach bzu, zawsze będzie kojarzył mi sie z wiosną, moja ulubioną porą roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiosna też kojarzy mi się z bzami, no i z konwaliami też :-)

      Usuń
  34. Szkoda, że szybko się ulatnia...
    Zapach bzu uwielbiam :D Na naszym podwórku rośnie kilka tych drzewek... jak to wszystko zaczyna rozkwitać, to od rana do wieczora unosi się słodki zapach kwiatów bzu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam te perfumy i lubię zapach, choć mógłby być trwalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś wodę toaletową tej firmy o zapachu kokosowym :) Zapach piękny, ale też nie utrzymywał się za długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za kokosowym zapachem ;-)

      Usuń
  37. Zapach musi być piękny, fajnie tak jesienią przywołać trochę wiosny :)
    Szkoda, że nie utrzymuje się zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często trzeba się tą wiosną psikać żeby coś było czuć ;-))

      Usuń
  38. Również go używam, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest świetny, jakość taka sobie :-)

      Usuń
  39. Fajny zapach powinien długo się utrzymywać jak za taką kwotę.Szkoda że tak szybko znika.Bardzo lubię tą firmę,ale tej wody chyba jednak nie wybiorę po Twojej recenzji...A szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wieki temu miała produkty tej firmy.. a zapach bzu bardzo lubię, szkoda że trwałość zawiodła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałością mocno się rozczarowałam :-(

      Usuń
  41. Teściowa miała i jej czasem podebrałam. Przyjemny zapach ale dla mnie mogliby zrobić taki odświeżacz do pomieszczeń, jeśli chodzi o perfumy czy wody toaletowe to wolę gdy mają wiele nut zapachowych i się rozwijają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię takie proste zapachy :-)

      Usuń
  42. Szkoda, że zapach jest taki nietrwały bo i wersja "bez" i "konwalia" mnie do tej pory kusiła. Ale wydać tyle pieniędzy na coś co poczuję tylko przez chwilę to mało opłacalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dają w gratisie to bierz :-) ale kupować się nie opłaca ;-)

      Usuń
  43. Uwielbiam zapach bzu, ale jak ma taką słabą trwałość, to raczej się na nią nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już raczej się nie skuszę

      Usuń
  44. Perspektywa zapachu bzu, brzmi świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda, że tak krótko się utrzymuje, bo wypróbowałabym go z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapach musi byc bajeczny! chetnie powacham przy okazji :) trwalosc... coz czasem mozna wybaczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest piękny, powąchaj koniecznie :-)

      Usuń
  47. Oj tak wiosna tej jesieni piękna:)
    Zapach bzu lubię szkoda, że nie trwały ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię w szare i bure dni powąchać taki zapach i od razu mi lepiej ;-))

      Usuń
  48. Miałam kiedyś poprzednią wersję tej wody toaletowej i zapach utrzymywał się nieco dłużej :) Ogólnie ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie miałam żadnego zapachu z tej serii

      Usuń

Obserwatorzy