Weekend zniżek! Pomadka gratis do zakupów w MAC :-)

19:10

Jeżeli któraś z MACoholiczek nie słyszała o trwającym właśnie weekendzie zniżek z Joy, Cosmopolitan i Hot Moda to spieszę donieść, że z kuponem z w/w gazet do zakupów w MAC za m.in. 250 zł gratis otrzymacie pełnowymiarową pomadkę (do wyboru Lady Bug, Lustering lub Please Me).
Ja oczywiście już udałam się do katowickiego MAC i skorzystałam z mojego kuponu. A oto moje zakupy:


- Blot Powder w odcieniu Light
- pomadka w odcieniu Syrup
- cień do powiek All That Glitters
- korektor Mineralize w odcieniu NW15
w gratisie wzięłam Lustering, bo ten odcień wydał mi się najciekawszy.

Jeżeli macie w planach zakupy w MAC to warto jeszcze dziś lub jutro zrealizować wasze listy i przygarnąć dodatkową pomadkę.


Zobacz także:

66 komentarze

  1. wow... ale zakupy!!!! czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę zakupów również czekam na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetna promocja:) choć u mnie Mac dostępny jest tylko w douglasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna promocja, fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocja jest spoko. Mam kupon, ale nic teraz z Mac'a na gwałt nie potrzebuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze czegoś od nich potrzebuję ;-)

      Usuń
  6. No nareszcie! Do tej pory dawali tylko makijaż gratis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego nigdy nie korzystałam z tych kuponów ;-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie ruszam niczego, najpierw zdjęcia ;-)

      Usuń
  8. mam ten puder:) zimą sprawdza się swietnie, latem juz nie za bardzo. info o promocji widzialam, ale lustering mam a inne mi sie nie podobaja. szkoda, ze nie mozna bylo wybrac sobie samemu koloru, bo mam dwa na chciejliscie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wybór mocno okrojony, ale skusiłam się, bo Lustering mi się podoba :-)

      Usuń
  9. Ja żałuje ze w tym miesiącu nie moge sobie pozwolić : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będą jeszcze takie okazje ;-)

      Usuń
  10. To miłego użytkowania :) a promocja jest całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, ile dobroci:) Ja niestety muszę odpuścić, bo i nie mam dostępu do stacjonarnego salonu i wydatki duże mi się szykują, ale liczę na to, że kiedyś jeszcze taka okazja się trafi:) Miłego używania i mam nadzieję, że pokażesz z bliska te wszystkie smakołyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę :-) Myślę, że już niedługo znowu nadarzy się taka okazja :-)

      Usuń
  12. Do Maca za daleko mam a poza tym brak kasy ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie...nie chciałam tego przeczytać...a pędzel 217 już od roku na wish liście i blot powder tak samo, cień jakiś też by się znalazł a szminka to już mi się po nocach śni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 217 wezmę następnym razem ;-)

      Usuń
    2. Wiesz że byłam w Macu wczoraj, jak wariat biegałam po wszystkich kioskach za gazetą i skorzystałam z promocji :D przez Ciebie ;)

      Usuń
  14. Blot powder miałam i wysuszał mi skórę na wiór :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego liczę, że na mojej tłustej cerze się spisze :-)

      Usuń
  15. Znów widzę u Ciebie jakieś piękne smakołyki ;)
    Szkoda, że nie mam dostępu do Maca, oferta jest całkiem atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę się w końcu skusić na maca , ale nie wiem od czego zacząć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej od pomadek, choć trzeba uważać, bo to wciąga ;-)

      Usuń
  17. Super nowości. Ja na razie mam dość zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to zazdroszczę! Mi ciągle mało ;-)

      Usuń
  18. Świetne zakupy :) Ja dziś odwiedziłam MAC, ale francuski i też wyszłam ze szminką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! Jestem ciekawa jaki kolor wybrałaś :-)

      Usuń
  19. Gdybym miała tylko trochę więcej funduszy w tym momencie i blisko MACa <3

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja chciałabym kolorki pomadek zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna promocja, oby tak częściej!
    Pokażesz pomadki z bliska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, postaram się jak najszybciej :-)

      Usuń
  22. Ej! Musiałaś być przede mną w MACu! Bo ja też kupiłam min. cień All That Glitters i pan powiedział mi, że mam szczęście bo została ostatnia sztuka, bo dziewczyna przede mną wzięła przedostatni! :D Też wybrałam Lustering. Trochę szkoda, że nie można było skorzystać z całej gamy, bo miałam ochotę na Peach Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie było :-) Minęłyśmy się jak wychodziłam :-)) Rozpoznałam ciebie i twojego Dzikiego Józefa ;-))) Pokazuj twoje łupy kochana :-)

      Usuń
    2. I nic się nie odezwałaś! Ja i mój Józef chętnie byśmy Cię poznali!

      Usuń
  23. Super zakupy! Czekam na recenzję. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudowności:-) szkoda, że u mnie taki trudny dostęp do MAC'a, bo na pewno wykorzystałabym tee okazje na zakupy:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokaż kolorki pomadek, plisss! :D
    A promocja grzechu warta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się dowiedziałam, że 20-21 września kolejna akcja :-)

      Usuń
  26. mam wszystkie twoje zakupione produkty :) i bardzo je lubie!
    Syrup to juz moje 3 opakowanie, bardzo lubie ten kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że Syrup też trafi na listę moich ulubieńców :-)

      Usuń
  27. Ile cukierków! :D Mi do MACa póki co nie po drodze pod względem ceny, ale coraz bardziej kusi mnie ich długotrwały podkład - jeszcze jak ktoś pisze/mówi o wydajności tych produktów, to już w ogóle... ;) Czekam na pokaz naustny pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam próbkę Pro Longwear, ale szczerze mówiąc to nie zachwycił mnie ten podkład...

      Usuń
  28. ale dobroci ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow kosmetyki, które są moim marzeniem :) życzę wiele przyjemności podczas ich testowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zakupy, czekam na recenzję:))

    OdpowiedzUsuń
  31. W takim razie, czekam, aż pokażesz swoje zakupy w pełniej okazałości!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna promocja. Zakupy w MACu jednak zupełnie nie na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  33. Och, nie pokazuj już tych cudowności, bo Cię zjem na spotkaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. zakupy super!! orientujesz sie moze czy w weekend znizek 20-21.09 do wyboru beda rowniez te same 3 kolory szminek?? i jezeli to nie tajemnica, zdradz w ktorym sklepie mac robilas zakupki, bo zastanawiam sie, czy te kolory sa do wyboru w zaleznosci od sklepu mac, czy na terenie calej Polski takie same, a interesuje mnie wroclawski mac, w magnolii, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tak, ale nie jestem pewna. Najlepiej zadzwonić do sklepu i spytać :-) Napisałam w poście, że zakupy robiłam w katowickim MACu, ale szminki wszędzie te same były do wyboru :-)

      Usuń
  35. Miałam skorzystać z tej promocji ale wolałam kupić sobie buty:P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy