Wrześniowe zakupy!

19:33

Zakupy we wrześniu zostały raczej zdominowane przez jesienne nowości do szafy, ale kosmetyków też się trochę uzbierało, więc pokazuję co mi ostatnio przybyło:

- jeszcze w lipcu dołączyłam do zbiorowego zamówienia z amerykańskiej strony B&BW i na początku września przywędrowały do mnie: mgiełki Dark Kiss i Forever Sunshine oraz krem do ciała Pear Blossom Air i lotion Black Amethyst


- oczywiście skorzystałam z kuponu na darmową pomadkę w MACu za zakupy od 250 zł i kupiłam korektor Mineralize, pomadkę Syrup, cień All That Glitters oraz puder Blot. W gratisie wzięłam szminkę w kolorze Lustering


- z mojej chciejlisty skreślić mogę też pomadkę w płynie Dior Addict Fluid Stick w kolorze 373 Rieuse


- w Sephorze przygarnęłam też zestaw miniaturek Clinique, a w Douglasie korektor Nyx HD, kredkę Jumbo Pencil w kolorze Milk i nowego kremowego Chanelka w kolorze Ebloui




To by już było na tyle! Z zakupów jestem bardzo zadowolona, bo sporo zachcianek z mojej chciejlisty zostało skreślonych, a już teraz wiem, że i w październiku uda mi się zredukować nieco wishlistę :-) A u was co nowego?


Zobacz także:

135 komentarze

  1. nono, ładne zakupy. Szczególnie Mac mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja obkupiłam się w B&BW, ale stacjonarnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę :-) Ja nie miałam jeszcze takiej okazji :-(

      Usuń
  3. Same cudności :) Pokaż Diorka na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja jestem jak najbardziej zadowolona :-)

      Usuń
  5. Piękne nowości.. Zazdroszczę mgiełek BBW oraz Maca w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełki z B&BW na pewno nie będą ostatnimi :-)

      Usuń
  6. Siedzę i sie slinie <3 nie wiem czego bardziej ci zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ci się sprawdza ta kredka z Nyxa? Ja się z nią nie polubiłam :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci mgiełki Dark Kiss - mam żel i zakochałam się w zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już kocham ten zapach :-) Jest przecudny!

      Usuń
  9. zakupy iście luksusowe... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, jakie łupy! Chyba wszystko bym przygarnęła, kosmetyki nyx i clinique w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW,zazdroszczę szczególnie Mac'a :) po korektor też się wybieram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  12. Wow,zazdroszczę,szczególnie produktów Mac.Po korektor też się wybieram

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow zazdroszczę,szczególnie produktów Mac.Po korektor także się wybieram

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości :)
    We wrześniu przybyło mi niewiele kosmetyków, a wszystko przez przeprowadzkę. Znając życie (czyt. mnie) odbiję sobie w październiku :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę produktów z Maca :) Oby się dobrze spisały te kosmetyki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę z nich zadowolona :-)

      Usuń
  16. WOW! Ile wspaniałości :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Owszem, to perełki w mojej "kolekcji" ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają :-)

      Usuń
  19. o! zazdro 600! :)
    daj znać koniecznie jak się MACzkowy korektor spisze, bardzo jestem go ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję go ostro i za niedługo dam znać :-)

      Usuń
  20. Świetne zakupy :) Większość sama bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy godne pozazdroszczenia!chętnie zobaczyłabym swatche maca

    OdpowiedzUsuń
  22. W swoich zbiorach mam kredkę marki NYX i ją uwielbiam! Codziennie gości w moich makijażach ;)

    I właśnie wykańczam swoją ostatnią mgiełkę z B&BW. A potem albo czeka mnie wycieczka do Wawy, albo też skuszę się na jakieś zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakupy świetne ! zwłaszcza ten zestaw miniaturek clinique :) udane zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zakupy, bardzo lubię mgiełki z BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hoho ile maczków:) a zestaw Clinique cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudowne nowości :) Maczków zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudeńka :) Ja jednak ostatnio czytałam, że Mac testuje składniki na zwierzętach więc raczej nigdy nic od nich nie kupuję. Tyle jest tych firm, że można zwariować :(. B&BW podobno też ale już w Stanach kupiłam ich kosmetyki nie wiedząc o tym... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się teraz pewnie narażę, ale przyznam szczerze, że nie zwracam na to uwagi

      Usuń
  28. Zakupów z MAC'a bardzo zazdroszczę, sama mam ochotę, ale jak na razie odstraszają mnie ceny :P Zamówienie z NYX planuje od dawna, ostatnio dojrzałam ich szafę w Next, ale była tak przebrana i brudna, że nie kupiłabym tam niczego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC wciąga, ale przyznaję, że warto się skusić :-)

      Usuń
  29. mmmm zakupy w B&BW super:) ale tych mac'a też zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona :-) A tym B&BW to mega się jaram ;-)

      Usuń
  30. Świetne zakupy:-) Clinique kosmetyki chętnie bym przetestowała:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od tych miniaturek zaczynam przygodę z nimi ;-)

      Usuń
  31. Same wspaniałości, fajna promocja z tą darmową pomadką MAC'a :)
    Mam białą kredkę z NYX, lubię jej używać na linię wodną i jako bazę pod cienie, kuszą mnie też inne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już szykuję się na kolejną taką akcję :-)

      Usuń
  32. Same wspaniałości, najchętniej wszystko bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie mogę się doczekac aż pokażesz nam te pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ja lubię oglądać Twoje zakupy :) czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo nowości. W MACu zaszalałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio często mi się to zdarza... ;-))

      Usuń
  36. Kochana daj mi proszę znać, jak będzie koljen zbiorcze zmaówienie z BBW!!!! oSZALEJĘ Z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już szykuję na wyprzedaże :-)

      Usuń
  37. Same cudeńka! :) ja ostatnio za to zaszalałam w sklepie Bingospa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja niestety nie przepadam za tą marką ;-)

      Usuń
  38. Najbardziej zainteresował mnie odcień kremowego chanelka *_*
    Koniecznie pokaż go na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei spodobał się twój kremowy cień z Sephory ;-)

      Usuń
  39. Z korektora Nyx HD będziesz bardzo zadowolona:) To mój ulubiony korektor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie pierwsze wrażenie u mnie bardzo średnie :-(

      Usuń
    2. A ja po tylu latach poszukiwań wreszcie znalazłam swój ideał. Zależało mi na tym, by nie wchodził w zmarszczki oraz by ,,nie znikał". Pod oczy idealny o ile stosuje się pod niego krem nawilżający. U mnie najlepiej się sprawdza oliwkowy z Ziaji - z innymi nie współgra.

      Usuń
  40. Na korektor NYX też mam ochotę i jak tylko podjadę do Douglasa będzie mój. Fajnie, że sprawiłaś sobie przyjemność, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, choć ze smutkiem przyznaję, że zakupy to ostatnio moja jedyna przyjemność...

      Usuń
  41. Same dobroci :) Strasznie żałuję, że nie mogłam się załapać na tą promocję w MACu, mam nadzieję, że kiedyś jeszcze powtórzy się taka okazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana 11-12 października kolejna akcja :-)

      Usuń
  42. Przecudne nowosci <3 Zazdroszcze BBW :))))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Istne szaleństwo i tyle dobroci :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałości :) Strasznie żałuję, że przegapiłam zbiorowe zamówienia z B&BW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie już idzie kolejne, ale tym razem miniaturowe ;-)

      Usuń
  45. Same cudownosci! :) Czekam na pokaz szczegolowy calej kolorowki :) Ebloui mam i ja <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sporo tego. Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Jesień nadchodzi, trzeba jakoś znaleźć pocieszenie. ;)

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe nowości:D Przyjemnego testowania! Ja muszę w końcu spróbować mgiełek z B&BW:)

    OdpowiedzUsuń
  48. MAC'owe zakupy świetne ;) Podoba mi się też zestaw Clinique oraz Chanelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ile Maca, zazdraszczam :D też mam tą kredkę białą z NYX, dawno jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze tej kredki nie spróbowałam ;-)

      Usuń
  50. Nie zbankrutowałaś?:D ile zapłaciłaś za jumbo?:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fantastyczne zakupy. Puder z MAC blot już od dawna za mną chodzi i w końcu muszę się wybrać do jakiego salonu i go kupić.
    Żel z B&BW miałam w wersji podróżnej i niestety nie przypadł mi do gustu jego zapach. Z chęcią więc wypróbowałabym inne aby przekonać się do ich żeli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam żadnego żelu z B&BW, ale kuszą mnie ogromnie :-)

      Usuń
  52. Jestem niesamowicie ciekawa kosmetyków z MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę tylu nowości :-) Miłego użytkowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta promocja w Macu była genialna, mam nadzieję że kiedyś to powtórzą :)

    OdpowiedzUsuń
  55. No ładnie ;) chyba majątek za to wszystko dałaś :) czekam na recenzje kosmetyków MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wzięłam tą samą pomadkę w MAC'u jako gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna promocja w MAC, szkoda by było nie skorzystać :-) Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków pielęgnacyjnych z Clinique, muszę się chyba w końcu przełamać, by zaryzykować i spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy