Chanel Songe Glossimer

17:53

Jesienna kolekcja Chanel mocno przykuła moją uwagę, więc jak tylko weszła do sprzedaży pobiegłam do Sephory na mały rekonesans na żywo. Kiedy tak sobie stałam przed szafą Chanel w moje oko wpadł holograficzny błyszczyk Glossimer w odcieniu Songe. Niby niepozorny, ale daje bardzo ciekawy i subtelny efekt, więc przygarnęłam go w zastępstwie Lip Maximizera od Dior, którego mam od dawna na wishliście.




Błyszczydło Chanel ma gęstą konsystencję, która nie jest absolutnie klejąca, więc będzie to ideał dla osób, które nie lubią tego efektu „sklejania” ust, jaki dają np. lakiery do ust YSL czy błyszczyki MAC.


Chanel daje na ustach transparentny efekt z delikatnym różowawym wykończeniem, które przepięknie opalizuje w naturalnym świetle. Lubię go używać solo, jak i na moje dzienne pomadki, którym dodaje pięknego blasku i tworzy różową poświatę. Uwielbiam!




- cena: 135 zł

- dostępność: Sephora, Douglas


Zobacz także:

71 komentarze

  1. Blyszczydła Chanel nie miałam jeszcze żadnego. Widzę, że to błąd ;) jest piękny! Z Chanel uwielbiam pomadki, szminki. Mam kilka ale wszystkie obojętnie z której linii w tym samym kolorze :/ hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zgrałyśmy się :-) Warto spróbować, bo błyszczyki Chanel mają świetną jakość :-)

      Usuń
  2. Jest piękny! Taki delikatny! A co z jego trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to w błyszczykach- zjadają się dość szybko, ale nie narzekam :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niby niepozorny, a na ustach jak dla mnie rewelacja :-)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba *_*
    Mam ten błyszczyk z Diora,ale szczerze-bez szału. Ten podoba mi się dużo bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest <3 ale kiedyś na pewno kupię sobie błyszczyk z chanel, tylko że jakiś mocny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się pewnie na jakiś jeszcze skuszę :-)

      Usuń
  7. Na ustach wygląda przepięknie :) Nie przepadam za błyszczykami, ale ten wyjątkowo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolałam pomadki- do tej pory ;-))

      Usuń
  8. A ja nawet nie zwróciłam uwagi na te nowości, pięknie sie prezentuje. Tak subtelnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma przepiękny kolor! Dobrze, że nie skleja ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje ale chyba bym go nie kupiła za taką cenę... A raczej zdecydowanie bym nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny jest :) odcień dość niespotykany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, rzadko spotykam się z holograficznymi błyszczykami :-)

      Usuń
  12. Wygląda pięknie, ale cena mnie niestety odstrasza. Pozostało szukać jakiegoś zamiennika

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię na ustach mocne kolory, ten błyszczyk jednak bardzo ładnie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię mocne usta, ale czasami warto z nich zrezygnować na korzyść czegoś delikatniejszego :-)

      Usuń
  14. Miałam kiedyś ten błyszczyk, wyglądał pięknie ale moim zdaniem jest za drogi, jakość na początku była super, a potem ciągnął się niemiłosiernie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie tak nie będzie :-) Chyba jednak miałaś inny kolor, bo Songe to limitowanka na jesień 2014 :-)

      Usuń
  15. w opakowaniu trochę przeraża ale na ustach daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie w opakowaniu przyciągnął :-)

      Usuń
  16. naturalny,dodaje świeżości całości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :-) Od razu czuję się bardziej młodo i promiennie :-)

      Usuń
  17. Za błyszczykami nie przepadam :) ale ten ślicznie, bardzo naturalnie wygląda na ustach :) tak świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No piękny, nigdy nie miałam holograficznego błyszczyka. Cena wysoka, ale chciałabym oj chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny efekt - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w nim zakochałam :-) Nakładam raz, dwa i promienieję ;-))

      Usuń
  20. miałam jeden błyszczyk Chanel i był świetny:) ten kolor wygląda bardzo ładnie na Tobie, dla mnie jednak jest za jasny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja mam z natury dość ciemne usta :-)

      Usuń
  21. Bardzo łądny delikatny odcień, taki, jak lubię :) W ogóle to podzielam opinię, jeśli chodzi o błyszczyki tej marki! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zastanawiam się nad pomadką Rouge Allure, chociaż te błyszczyki też kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. W takim razie nie trafiłaś jeszcze na porządny błyszczyk ;-)

      Usuń
  24. Świetnie się prezentuje, ładnie błyszczy, na pewno bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię Chanelkowe błyszczyki, z tym, że sama zazwyczaj sięgam po te intensywniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie wygląda na ustach. mam ten błyszczyk z diora o którym pisałaś i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie opalizuje ale za taką cenę chyba byłoby mi go szkoda używać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak nie lubię błyszczyków, tak ten wygląda przepięknie na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo elegancko się prezentuje na ustach! :)
    Osobiście wolę mocniejsze kolorki, ale taki delikatny też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy