ChaneLOVE // Rose Glacier

19:05

Jesienna kolekcja marki Chanel mocno przyciągnęła moją uwagę, zwłaszcza kiedy na wielu blogach zaczęły pojawiać się kuszące recenzje poszczególnych cudeniek marki.
Moją największą uwagę przykuł piękny róż w kolorze Rose Glacier, na który po prostu zaczęłam chorować. Kiedy więc Sephora przysłała mi sms z informacją o dniach VIP wiedziałam, że bez zakupów się nie obejdzie…



Rose Glacier to pięknie pachnące, różowe cudeńko z delikatnymi złotymi drobinami, które przepięknie odbijają światło. Pigmentacja jest bardzo dobra, dlatego z różem należy uważać, bo efekty mogą być różne.






Po nałożeniu twarz staje się promienna i świeża, nie trzeba używać dodatkowych rozświetlaczy. Trwałość jest bardzo dobra i nie mam zarzutów do tego genialnego kosmetyku, no może oprócz tego, że troszkę pyli i muszę wycierać to piękne opakowanie po każdym jego użyciu.

- cena: 189 zł

- dostępność: Sephora, Douglas


Zobacz także:

87 komentarze

  1. Szkoda, że taki drogi, bo wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wysoka, ale jakość jest świetna :-)

      Usuń
  2. Piękny <3 I w opakowaniu i na buzi wygląda cudnie :) Z każdą kolejną recenzją tego różu robię się coraz bardziej chora... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się nad czym zastanawiać kochana :-)

      Usuń
  3. Piękny i wydaje się, że wielu osobom by pasował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dni VIP to dla mnie bardzo zgubna impreza ;) Pięknie Ci w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tym razem oparłam i jestem z siebie dumna ;-)

      Usuń
  5. Piękny i pięknie Ci w nim :) Uwielbiam chanelkowe róże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) ja czuję, że moje zbiory się powiększą ;-)

      Usuń
  6. Wygląda PRZECUDOWNIE!!! Gdyby nie ta cena już byłby mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało możesz odkładać do skarbonki, bo róż wchodzi do stałej oferty :-)

      Usuń
  7. Cudowny odcień:) Daje taki świeży efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie. Odświeża twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie kosztował tyle, a ja nie miała tylu róży to bym kupiła bo jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Macałam go. I wąchałam. Piękny zapach uwiódł,ale gdy nałożono mi go na twarz,byłam rozczarowana. Prawie w ogóle był niewidoczny. Nie daje takiego efektu jaki chciałam osiągnąć. Dla odcienia mojej cery jest za słaby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda Ty masz chyba pecha do róży ;-)

      Usuń
  11. Pięknie wygląda na twarzy:) Mnie jednak bardziej zainteresowało co masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Chanel ;-) To błyszczyk, o którym pisałam niedawno :-)

      Usuń
  12. Na twarzy wygląda bardzo subtelnie - podoba mi się jego kolor bo jest jasny. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię subtelny efekt, ale na bladych twarzach można z nim łatwo przesadzić ;-)

      Usuń
  13. moim zdaniem róż idealnie współgra z makijażem i w ogóle z Twoją urodą:)
    a tak na marginesie, zazdroszczę tak pięknej cery

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena straszna, ale wygląda na policzku ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, bardzo ładnie się na tobie prezentuje :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest! Uwielbiam go! :)
    Ślicznie Wam razem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny! Daje bardzo naturalny, delikatny efekt :)
    A jaką masz cerę śliczną!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękności! Klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga rozrywka, ale pewnie warto :)
    Pozdrawiam i zapraszam. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny efekt daje i ślicznie wygląda :) szkoda, ze nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzi do stałej kolekcji, więc warto oszczędzać ;-)

      Usuń
  21. jak na razie Chanel jest poza moja dostępnoscią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno marka stanie się bardziej dostępna :-)

      Usuń
  22. tego rodzaju róże, mam tu na myśli połączenie koloru różowego ze z złotym pyłem wygląda dobrze na każdej skórze i pomaga w zakamuflowaniu widocznych oznak zmęczenia :) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjecia :) slicznie Ci w nim <3
    tez go bardzo lubie za jego drobinki i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię róże, które nadają twarzy świeżości, odejmują lat i sprawiają, ze cera staje się taka wręcz dziewczęca i temu zdecydowanie się to udało. Pięknie dopasowany odcień do Twojej urody, wyglądasz w nim po prostu pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny chanelek <3 idealna cera i ślicznie podkreślone oczka - tak na marginesie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki mój dzienniaczek ;-) dzięki!

      Usuń
  26. Śliczny ten róż :) A Ty jaka śliczna, musisz się częściej pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny efekt. Masz piękną cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo niestety nie jest tak dobrze ;-)

      Usuń
  28. Ja też sie skusiłam ;) to ten kolor, któremu cieżko sie oprzeć ;) Pięknie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle to mam problem żeby się oprzeć różom ;-)

      Usuń
  29. Przepiękny efekt! Nie mogę się napatrzeć na Twój makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To taki mój ostatnio ulubiony dzienniaczek ;-)

      Usuń
  30. Pięknie wygląda. A ten pędzelek w zestawie się spisuje, czy używasz innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nawet go nie spróbowałam ;-)

      Usuń
  31. Genialny ! Wygląda jakby był stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wygląda ten róż, a Tobie to już w ogóle pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo twarzowy i wyjątkowy :-)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, w pełni się zgadzam :-)

      Usuń
  35. Masz ładną twarz :) ten róż do Ciebie pasuje. ja bym jednak nie kupiła takiego drogiego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest śliczny, ładnie się prezentuje :)

    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  37. Cena zupełnie nie dla mnie, ale na Twoich policzkach wygląda przepięknie :) Bardzo ładnie Ci w tym okularkach - nie każdemu ten kształt pasuje, a mam czasami wrażenie, że ludzi na siłę sobie takie fundują.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudny jest <3 pięknie wygląda na policzkach, naturalnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy