MAC Creme Cup

17:37

Dzisiaj ekspresowy post o tym, co ostatnio najczęściej gości na moich ustach. Jak wiecie lubuję się w różnego rodzaju pomadkach. Lubię chłodne, delikatne róże, ale nie pogardzę też mocnymi, krwistymi czerwieniami. Tym razem mam ewidentną fazę na delikatne usta, a w ich uzyskaniu pomaga mi pomadka MAC Creme Cup, którą kupiłam kilka miesięcy temu.


Creme Cup to różowawy nudziak o kremowym wykończeniu. Pigmentacja jest bardzo dobra, więc już jedno pociągnięcie na moich z natury ciemnych ustach daje wyraźny kolor.

Creme Cup zaliczam do jednych z moich ulubionych maczków-dzienniaczków, choć pomału zaczynam się już przestawiać na jesienne i bardziej zdecydowane usta!



 Kochani do północy możecie się jeszcze zgłaszać do mojego małego rozdania! Zapraszam!



Zobacz także:

140 komentarze

  1. bardzo delikatny efekt, ale coś w nim jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaką masz gładziutką buzię, żeby moja broda była taka nieskazitelna jak Twoja... a kolor pomadki ładny, chociaż nie dla mnie taki zimny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dobrze czuję w takich chłodnych odcieniach :-)

      Usuń
  3. ładna delikatna pomadka, bardzo naturalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wygląda! Jak zazdroszczę takiej ładnej cery, chętnie poczytam o pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Może kiedyś skrobnę coś o mojej pielęgnacji ;-)

      Usuń
  5. kolor zupełnie nie mój, ale na Tobie ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest, ale obawiam się, że u mnie wyglądałby tragcznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? To dość uniwersalny odcień :-)

      Usuń
  7. śliczna :) delikatna, subtelna, dziewczęca - idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda nie miałam jeszcze nic z MAC, ale dla mnie za mdły to kolor ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto postawić na subtelność i delikatność :-)

      Usuń
  9. Obstawiałam inny efekt z nią ale i tak jest ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje na Twoich ustach. Dla mnie pewnie byłaby za jasna - takie delikatne róże wyglądają na moich ustach sztucznie, bo mam naturalnie ciemną pigmentację warg :/ Ale podejrzewam, że Creme Cup spodobałaby się mojej siostrze, która ostatnio pożyczyła ode mnie Coral Bliss i... chyba nie zamierza jej oddać, a ja nie nalegam, bo to też za jasny odcień dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dość ciemne usta i pomadka wyglada ok :-)

      Usuń
  11. prześliczny kolor, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z moich ulubionych codziennych pomadek ;)
    ostatnio znalazla sie nawet w moich Top5 wrzesnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mi sie bardzo podoba kiedyś myślałam o jej zakupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest :-) warto się skusić ;-))

      Usuń
  14. Pięknie wygląda, ma śliczn kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor przecudny zdecydowanie moj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bardzo interesujący :) idealny na codzień :)
    Żałuję że dopiero dowiedziałam się o rozdaniu :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z moich ulubionych dzienniaków :-)

      Usuń
  17. Creme Cup mam i ja;) to moj pierwszy nudziak od długiego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, aż idę wygooglować więcej zdjęć :) Niestety na razie te pomadki są poza moim zasięgiem cenowym, ale kto mi zabroni podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski odcień! *_*
    Muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taki jasny róż na ustach <3 www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przepadam za takimi kolorami, choć mocne usta rownież lubię :-)

      Usuń
  21. Śliczny ma kolor :) lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj zakochałam się, kolor fenoemnalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest :-) faktycznie można się zakochać :-)

      Usuń
  23. bardzo ladny kolorek, ale ja niestety zle sie wtakich czuje.. musze znalezc cos delikatnego co pasowaloby do mojego typu urody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest delikatna i moim zdaniem dość uniwersalna :-)

      Usuń
  24. ładniutki, ale chyba nie pasowałby dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W salonie można bez problemu spróbować i się przekonać ;-)

      Usuń
  25. Śliczny kolor! ciekawe jakbym w nim wyglądała hm :D musze to szybko sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jest! Na te szminkę mam ogromną ochotę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie ma się nad czym zastanawiać :-))

      Usuń
  27. Jestem na etapie kupienia szminki z MAC także pewnie wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :-)

      Usuń
  29. Lubię takie delikatne kolorki, choć na jesień lubuję się w ciemnych pomadkach :D Ale baardzo bym chciała spróbować pomadek z MAC'a!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio sama już nie wiem co wolę ;-))

      Usuń
  30. Śliczny kolorek- podoba mi się i to bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się delikatność odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ta subtelność urzekła :-)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Zatem polecam spróbować pomadek Mac :-)

      Usuń
  34. Jak patrzyłam na szminkę, to kolor mi się nie podobał. Ale na ustach wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto oceniać książki po okładce ;-)))

      Usuń
  35. CUDOWNY KOLOR!!!! Uwielbiam takie delikatne usta..
    Jakby ktoś czytał w moich myślach..
    Idealnie wyważony :) Jutro się za nim rozejrzę w drogerii :)
    Czekam na kolejne posty :) Mam jednak nadzieję, że aż tak często nie będzie mi się wszystko podobać..
    Bo bankruta strzelę ;)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomadka ci się spodobała :-)

      Usuń
  36. oj śliczne usta! delikatne, neutralne, idealny dodatek do każdego makijażu, na każdą okazję! Dla mnie taki kolor to podstawa i uniwersalność :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem, czy to kwestia światła bądź ustawień monitora, ale kolor wydaje się bardzo ciepły, z żółtymi tonami. Ja w takich odcieniach jednak wyglądam tragicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to absolutnie chłodny kolor :-)

      Usuń
  38. Pomadka wydaje się być rewelacyjna, taka naturalna. Ma bardzo przyjemny kolor. Chociaż do mojej cery byłby pewnie za jasny.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo jasną cerę i u mnie pomadka spisuje się rewelacyjnie ;-)

      Usuń
  39. Kolor na ustach wygląda sto razy lepiej niż w sztyfcie, myślałam, że da efekt nieco sinych warg a jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mowy o sinych wargach, tego bym nie zniosła ;-)

      Usuń
  40. wow, wspaniale się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Och.. uwielbiam pomadki Mac,a ten kolor jest rewelacyjny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny kolor, ja skusiłabym się na odrobinę ciemniejszy odcień. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładny, delikatny kolor :) choć ja ostatnio wolę bardziej wyraziste kolory.. uważasz że pomadki MAC są warte swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ciemne usta :-) Co do pomadek Mac to je uwielbiam, choć muszę przyznać, że kupuję je ze zniżką więc aż tyle nie wydaję ;-)

      Usuń
  45. Pięknie się prezentuje ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolorek bardzo mi się podoba i ładnie wygląda na Twoich ustach :) Na mnie pewnie prezentowałby się kiepsko, bo mam mocno "napigmentowane" usta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ciemne usta, wiec warto spróbować :-)

      Usuń
  47. Szminka ma bardzo ładny odcień, ale bałabym się, że źle bym w nim wyglądała. Chyba wolę nieco ciemniejsze odcienie na swych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i jasne, i ciemne usta :-))

      Usuń
  48. Kolorek piękny! Cudownie wygląda. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny kolor, mam podobną pomadkę w swojej kosmetyczne i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam! W czasie ostatnich tygodni używałam nieco wyrazistszych pomadek i gdy po tej dłuższej przerwie znów sięgnęłam po Creme Cup, przypomniałam sobie z miejsca, za co ją tak uwielbiam :) Zawsze świetnie wygląda i pomimo raczej jasnego odcienia, pięknie ożywia twarz. To będzie chyba pierwsza pomadka, którą do końca zużyję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :-) widziałam ją u ciebie :-)

      Usuń
  51. ta pomadka bardzo mi się podoba na kimś, sama jednak wolę bardziej wyraziste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam tę pomadkę! Lubię też podbić ją wonder pencil z NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  53. piękny kolor, muszę ją mieć:)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :-) Pewnie będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  54. Świetny kolor. Takie to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolor jest cudowny!
    +Obserwuję
    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowna pomadka! :) jeszcze nie miałam nic z Maca, bo te kosmetyki wydają mi się za drogie na moją obecną kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam kosmetyki z Maca, byłam dwa razy na makijażu i za każdym razem wyszłam zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się u nich nie malowałam :-)

      Usuń
  58. Ogólnie to jestem zdecydowaną zwolenniczką mocnych kolorów na ustach, ale ta pomadka urzekła mnie swoją subtelnością i delikatnością, jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo naturalny i kobiecy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  60. Delikatny kolor ale jednak ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jedyne co używam do swoich ust to pomadki ochronne, te kolorowe jakoś do mnie nie pasują, ale ta wygląda na cudowną. Delikatny, naturalny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy