Moja walka z cellulitem

12:25

Wiem, wiem to jak walka z wiatrakami, ale walczyć trzeba. Mój arsenał przed kilkoma miesiącami powiększył się o kilka dodatkowych dział, które ze zdwojoną siłą atakują wroga.



Tołpa Spa Eco, Orzeźwiający Peeling-Maska, cena 39,99 zł
Więcej TU

Ma bardzo gęstą, zbitą formułę i specyficzny, orzeźwiająco-ziołowy zapach. Bezproblemowo rozsmarowuje się na skórze i ściera całkiem dobrze. Drobiny są małe, ale całkiem ostre. Po peelingu zostawiam kosmetyk na chwilę na skórze i delektuję się orzeźwiającym aromatem, potem spłukuję ciało i mogę cieszyć się gładką, a także dość dobrze nawilżoną skórą. 

Tołpa Dermo Body, Ekspresowe Serum Antycellulitowe, cena 66,99 zł
Więcej TU

Ten kosmetyk bardzo przypadł mi do gustu, bo ma dość rzadką konsystencję, którą łatwo można wmasować w skórę. Nie pozostawia tłustej warstwy. Skóra po jego użyciu jest bardzo wygładzona i mocno zyskała na wyglądzie. Cellulit oczywiście nadal istnieje, choć może troszkę się zmniejszył.
  
Tołpa Spa Eco, Odprężający Krem-Serum Do Masażu, cena 39,99 zł
Więcej TU

Całą procedurę wieczornego smarowania kończę użyciem serum do masażu, które ma dość specyficzny gorzko-ziołowy zapach, doskonale wpływający na wyciszenie i uspokojenie. Serum ma jedwabistą konsystencję i gładko się rozsmarowuje. Właściwości nawilżające są znaczne i w zupełności mi wystarczają. Po jego użyciu skóra na długo pozostaje miękka i gładka, a ciało zrelaksowane i wyciszone.


Wiem, że wygrałabym tę wojnę, gdybym do bitwy włączyła również dietę i ruch, ale jestem klasyczną ignorantką i do tego nikt mnie nie przekona, bo zaczynając dzień o 5 rano i wracając po ciężkim dniu pracy po południu do domu mam ochotę jedynie na „jogę” na kanapie ;-)

Zobacz także:

66 komentarze

  1. Stosowałam to serum, fajnie napina skórę:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie mam to szczęście, że problem mnie nie dotyczy.
    Mojej siostrze pomogły ćwiczenia na siłowni, a wspomagająco kremy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie masz szczęście :-) zazdroszczę ;-)

      Usuń
  3. serum jestem ciekawa,choda w cuda nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę, ale działać warto ;-)

      Usuń
  4. Ja to nie używam takich kosmetyków. Jedynie z ciekawości mogę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej w zasadzie z ciekawości ;-)

      Usuń
  5. Nie stosuję kosmetyków tego rodzaju jak na razie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tołpa <3. Dostałam dwa produkty przeznaczone do walki z cellulitem z tej firmy. Ale u mnie problem jest naprawdę ogromny więc jestem ciekawa czy cokolwiek mi dadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować, choć ruch i dieta są najważniejsze ;-)

      Usuń
  7. Po ciazy sama bedę musiała zregenerować swoje uda do stanu "przed". Niestety one akurat nie zyskały nic z tych ogólnie głoszonych informacji o ciążowej urodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda jest taka ze i ja powinnam juz zacząć te walkę.
    Tołpe chętnie wypróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem doba ma za mało godzin, żeby jeszcze ćwiczyć, więc Cie rozumiem. Dlatego warto się wspomagać takimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tolpelubienaprawde swietne kosmetyki maja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo chwalę sobie kosmetyki formy Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tołpę :) ten peeling maska ma swoje wady, ale w sumie nawet przypadł mi do gustu ;) reszty nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam to serum ekspresowe, całkiem fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, o ile masz taki problem ;-)

      Usuń
  15. ten z tołpy produkt z pompką podobno jest bardzo dobry : )ja tak samo jak ty na ruch nie mam czasu : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ruch to podstawa, więc jesteśmy na straconej pozycji :-(

      Usuń
  16. ja też ciągle walczę! trzyma się mnie ta zaraza! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Serum do masażu i peeling-maskę miałam i uwielbiam:)<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chodzę systematycznie na step, masuję się szczotką z drewnianymi wypustkami, a podczas kąpieli szoruję uda gąbką antycelluliową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie narzekam za bardzo na cellulit, ale lepiej zapobiegać niż leczyć ;) ciekawią mnie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, potem ciężko się pozbyć tego cholerstwa ;-)

      Usuń
  20. Miałam i polecam!
    Tołpa jest the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie bardzo wierzę w kosmetyki wyszczuplające czy mające pomóc nam w pozbyciu się cellulitu. Mnie brakuje do nich cierpliwości i systematyczności, a wiadomo, bez tego nic nie zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  22. mój cellulit niestety ma się dobrze.. gorzej moje uda :) Dietę ostatnio jeszcze jako tako trzymam, niestety z ćwiczeniami dużo gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ćwiczenia kompletnie odpadają :-(

      Usuń
  23. znam całą trójcę i bardzo lubię jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie regularne ćwiczenia są najlepsze w walce z cellulitem, ale niestety mam dość fizyczną pracę i jestem lenieniem, więc unikam sportu, jak mogę. Z Tołpy miałam serum drenujące i byłam zachwycona jego działaniem. Myślę, że będąc w Polsce skuszę się na coś z ich oferty wyszczuplająco-ujędrniającej :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moj cellulit ma sie dobrze ;) jestesmy przyjaciolmi :) ale Tobie zycze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ostatecznie też się z nim zaprzyjaźnię ;-)

      Usuń
  26. Kosmetyki Tołpy ukierunkowane na cellulit i modelowanie ciała świetnie się u mnie sprawdzały :) Kiedyś do nich wrócę, ale najpierw muszę znaleźć w sobie motywację do ruszenia pupy z kanapy - wtedy inwestycja w taki kosmetyk ma sens :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam, że te produkty są dobre :) ! wierze, że działają cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam uważam, że dobra pielęgnacja połączona z masażem też wiele zmienia ;) Żadna skóra nie bedzie wyglądała dobrze, gdy jest zaniedbana, choćby miała nawet największą dawkę ruchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tołpa ma naprawdę fajne kosmetyki, skisiłabym się na to trio :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mocny arsenał! :D Na serum sama się pewnie skuszę, bo słyszałam od wielu osób, że potrafi przyjemnie zaskoczyć.
    Ja obecnie stosuję wygładzające serum z Phenome (świetne zresztą), no i szczotkuję ciało od kilku tygodni. Nie spodziewałam się tego, ale skóra rzeczywiście dzięki tej niepozornej czynności zyskuje! Jeśli nie próbowałaś jeszcze, to bardzo zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie kosmetyki to małe wspomagacze. Szkoda, że same w sobie nie działają cud na naszym ciele :( Trzeba jednak mimo wszystko wytrwale męczyć się z dietą i ćwiczeniami, ech...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy