Kolejny Chanelkowy ulubieniec- Ebloui

18:08

Miłość do kremowych cieni Chanel rośnie u mnie coraz bardziej, a dzisiaj chcę wam przedstawić mojego ulubionego „Chanelka” na jesień.
To cień Illusion d`Ombre  nr 86  Ebloui (oczywiście ja musiałam od razu po zakupie wsadzić w niego paluch i go wypróbować, także wybaczcie, że na zdjęciach nie prezentuje się najlepiej).  


Kolor to ciepły brąz, z rdzawo-czerwonymi nutami i opalizującymi drobinami. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że świetnie pasuje do zielonej tęczówki i podbija jej kolor (niebieskookim też pewnie kolor przypadłby do gustu). Cera jednak musi być nieskazitelna, a jej koloryt wyrównany, bo trzeba pamiętać, że takie kolory cieni mogą powodować, że twarz wygląda na zmęczoną lub chorą nie daj Boże ;-)



Ja się z moim Ebloui bardzo polubiłam i obecnie używam go często do dziennych makijaży, choć jak widać na załączonym obrazku bez problemu można nim wykonać praktycznie cały wieczorowy makijaż oka (a może dla bardziej odważnych to też dzienniak?).
Cień bardzo łatwo nakłada się palcem i tak jest dla mnie najwygodniej, z rozcieraniem też nie ma problemu. W ciągu dnia nic nie migruje, nie roluje się ani nie blednie. Jedyną wadą tych cieni jest ich cena.
Tak czy siak kremowe cienie ostatnio podbijają moje serce i pewnie moja skromna kolekcja niedługo się powiększy.



- cena: ok. 145 zł

- dostępność: m.in. Sephora, Douglas


Zobacz także:

79 komentarze

  1. Wow! Przepiękny! Nic dziwnego, że ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłość od pierwszego wejrzenia :-)

      Usuń
  2. Super kolorek, masz rację, że można zrobić nim nawet makijaż wieczorowy, nadaje się na każdą porę dnia i na każdą okazji lub jej brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go i na dzień, i na wieczór :-)

      Usuń
  3. O jakie cudo <3 Rzeczywiście pasuje do zielonych oczu :) Och nie ja też mam zielone! :) Skusiłaś mnie maseczkami więc kto wie, ale kremowe cienie już od dłuższego czasu chodzą mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, zauroczył mnie całkowicie, ale szkoda, że cena taka wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście za chwilę wyprzedaże ;-))

      Usuń
  5. Pięknie wyglada :) moze kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor marzenie :) Jedynie cena jak z koszmaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam <3 ten ma przepiękny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo polubiłam te cienie :-)

      Usuń
  8. Nie dziwię się, że został Twoim ulubieńcem, bo wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny i bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor i do tego te wielowymiarowe drobinki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To one w większości odwalają całą robotę :-)

      Usuń
  11. oj też piękny kolor :) choć wolę chyba Fatal, taki bezpieczniejszy jeśli chodzi właśnie o ten wygląd "zmęczonej cery" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękny! A Ty jeszcze piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale napigmentowany! :) bardzo ladnie wyglada, nie dziwie sie ze ulubieniec :)

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość idzie w parze z ceną, na szczęście ;-)

      Usuń
  14. piekny kolor ale widziałem go w inglocie za 3 razy mniejsza ilsoc money ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny *_* No i wiesz ten makijaż to dla mnie ideał dziennego : p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ty masz ładną buzię, makijaż piękny! Idealnie dobrany do Twojego typu urody

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie są piękne! Coś o tym wiem; znam, używam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz całkiem sporą kolekcję ;-))

      Usuń
  18. Kolorek naprawdę prześliczny, aż mam ochotę się przejść i chociaż pomacać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny kolor! wow, Twoja cera jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak dobrze to nie jest, ale dziękuję :-)

      Usuń
  20. My to chyba dorwałyśmy wszystkie te same kolorki tych cieni :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, widziałam je też u ciebie ;-*

      Usuń
  21. Kocham te cienie, mam nadzieje, że kiedyś będę mogła sobie pozwolić na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej ci się udało :-)

      Usuń
  22. Śliczny! Pięknie błyszczy, choć cena nieco zwala z nóg :) Z drugiej strony wydaje mi się tak uniwersalny, że mogłabym używać go codziennie i w tym wypadku jestem w stanie zaakceptować taki wydatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, wtedy wydatek w pełni się rekompensuje :-)

      Usuń
  23. Cacuszko ;) Jest naprawdę piękny.

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki ładny , sama bym chciała do wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko! jakie piękne - czemu jestem biedna i nie stać mnie na takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cień ma piękny, dość niespotykany kolor :) A Ty wyglądasz na zdjęciu ślicznie - nie wiem, czy to zasługa cienia, ale miło się na Ciebie patrzy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny! Naoglądam się znowu takich piękności i będę chcieć choć mnie nie stać :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy