Puder ryżowy Paese

14:46

Od kilku lat moim ulubieńcem w dziedzinie pudrów jest puder bambusowy z Biochemii Urody. Zużyłam już kilka opakowań i systematycznie do niego wracam.
Kilka miesięcy temu jednak postanowiłam wypróbować czegoś nowego i padło na puder ryżowy marki Paese.
Opakowanie jest klasyczne, jak na sypki produkt, ale sitko ma zbyt wielkie dziurki, przez które wydobywa się stanowczo za dużo pudru (niedawno marka zmieniła design tego pudru i teraz podobno jest już lepiej).
Puder ma biały kolor, ale jest transparentny i dopasowuje się do odcienia naszej skóry.


Pudry schodzą u mnie hurtowo, bo tłusta cera i wiecznie świecący się nos to moja zmora. Przyznaję otwarcie, że ryżowy puder radzi sobie na tyle świetnie, że nie muszę robić żadnych poprawek w ciągu dnia.
Zmatowienie cery jest znaczne, co zupełnie nie spodoba się posiadaczkom suchych skór. Tłuścioszki powinny być niego zadowolone, a innych może niestety przesuszyć.

Dla mnie to fantastyczny kosmetyk na lato, który obecnie jednak poszedł w odstawkę, bo wolę coś lżejszego, ale fankom matu serdecznie polecam!

- dostępność: wyspy Paese, drogerie internetowe np. Ladymakeup.pl


- cena: ok. 26- 40 zł

Zobacz także:

103 komentarze

  1. Slyszalam walsnie ze jest swietny. Musze go sobie sprawic jak wykoncze Stay Matte Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pudru z BU nie cierpię, ale ten może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie strefę T matowi na jakieś 2 h, a użyty po d oczami (w celu utrwalenia korektora) pioruńsko wysusza skórę! (aż mi się takie malutkie zmarszczki robią... oczekiwałam po nim bardzo wiele, jednak się rozczarowałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod oczy nie można używać tak ciężkich pudrów...

      Usuń
  4. Pudru ryżowego jaszcze nigdy nie miałam , ale z pewnością w końcu się na jakiś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ale czeka na swoją kolej :) Dzięki za komentarz i zapraszam do obserwacji, ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym pudrze ryżowym, ale jakoś nigdy nie mogłam zdecydować się na jego kupienie. U mnie podobnie pudry idą bardzo szybciutko, bo strasznie świeci mi się nos, z resztą twarzy nie mam większego problemu, ale nos to naprawdę masakra... Ciekawe jak sprawdziłby się ten puder u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo swietnie matuje. Oprócz tego z Paese dobre są też pudry z Kryolanu i Dermablend Vichy :-)

      Usuń
  7. Tego jeszcze nigdy nie miałam. W planach mam wypróbowanie pudru ryżowego Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam niczego z tej marki, oby się sprawdził :-)

      Usuń
  8. Miałam go sprawić sobie ostatnio ale nie miałam do niego dostepu więc pokusiłam się o MIYO ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się nie maluje i nie używam pudrów ale ten jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz matową cerę to polecam :)

      Usuń
  10. Też chcę wypróbować własnie jakiś transparentny puder:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bambusowy z Paese i również świetnie się u mnie spisuje :) Ryżowy kupię, gdy ten wykończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam, mam suchą skórę i praktycznie nie używam pudru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do suchej cery ten puder absolutnie się nie nada ;-)

      Usuń
  13. Nigdy nie miałam go, ale sporo dobrego już o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie miałam pudru ryżowego, ale już sporo o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również go nigdy nie miałam:)

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam jeden ryżowy ale wyrzuciłam bo nie mialam pojęcia jak używać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem zwyczajnie :-) Pędzlem albo puszkiem :-)

      Usuń
  17. Nie znam nic tej marki, ale kojarzę ich wyspy, popatrzę następnym razem co tam maja ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam o istnieniu pudru ryżowego, a brzmi on jak rozwiązanie moich problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. same pozytywne recenzje tego pudru czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego się na niego skusiłam i dołączam do grona wielbicieli ;-))

      Usuń
  20. Uwielbiam te pudry, zarówno bambusowy jak i ryżowy. Są świetne, tanie i bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swojego czasu miałam na niego chrapkę, ale nie mogłam go nigdzie dostać i odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny online i na wyspach Paese :-)

      Usuń
  22. Zastanawiałam się nad zakupem, wahałam się pomiędzy tym a bambusowym pudrem z Paese. Jednak zdecyduję się na ten. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Jeśli masz suchą cerę to stanowczo odradzam :-)

      Usuń
  24. Miałam,ale trochę bielił moją twarz ;)
    Właściwości matujące były w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już się nie da nic bardziej wybielić ;-)

      Usuń
  25. Nie znam firmy u nas chyby nie ma.
    Ale puderek brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten puder i dobrze się sprawdza. Warto się w niego zaopatrzyć, bo cena jest przystępna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cos do wypróbowania dla mnie :) Chociaż bez podkładu u mnie się nie obejdzie... A ten działa u mnie nawet w porzadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bez podkładu/kremu bb nie obchodzi się od 10 lat ;-))

      Usuń
  28. też lubię pudry bambusowe i ryżowe i w planach mam zakup obu z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam bambusowy i jestem z niego bardzo zadowolona ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kupilam go ale juz w nwszym opakowaniu i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nabyć to nowe opakowanie i sprawdzić czy się poprawiło :-)

      Usuń
  31. Niestety nie dla mnie, bo w sezonie grzewczym moja skóra zamienia się w sucharka. Ale na lato może byc idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że jest dość ciekawy, ale ja mam suchą skórę, więc zły skutek by u mnie to przyniosło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby ci przesuszyć skórę jeszcze mocniej, odradzam!

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy będziesz zadowolona jak ja :-)

      Usuń
  34. no to w lato wrócę do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam go na pracowni wizażu i był dość dobry, jednak moim faworytem pozostaje puder bambusowy z Marizy, jeśli chodzi o mat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam niczego z Marizy ;-)

      Usuń
  36. Mam bambusową wersję i do szału doprowadza mnie to, że jest wszędzie podczas zakręcania. Ale efekt na twarzy daje super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie faktycznie dziadowskie ;-))

      Usuń
  37. Najlepszy matujacy puder ever- transparentny Kryolan. Pudełeczko 60g starcza na dłuuuuugi czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Anti Shine i byłam zadowolona :-) Moze jeszcze kiedyś do niego wrócę

      Usuń
  38. Miałam go kupic, ale skusiłam się na pierre rene i to był wielki błąd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam kiedyś transparentny puder PR i to była tragedia... szybko się go pozbyłam ;-)

      Usuń
  39. Czytałam o nim już wiele dobrego i na lato chętnie się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też wolę subtelniejszy efekt i u mnie doskonale sprawdzał się bambusowy z BU :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kupiłam niedawno ten puder i już został on moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  42. zachęciłaś mnie, latem pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam chęć na ten puer albo na bambusowy...

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zawsze wolę coś lżejszego... Więc dla mnie raczej on odpada ;)

    Dołączam do grona Twoich stałych bywalców!
    a w wolnej chwili zapraszam również do mnie zannxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem muszę użyć czegoś porządniejszego, bo nie mam czasu na poprawki ;-)

      Usuń
  45. U mnie niestety puder ryżowy z BU zupełnie się nie sprawdził. Bielił mi skórę i zostawiał na niej taki tępy mat, którego bardzo nie lubię. Więc na ten również raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak białą skórę, że nic jej nie zaszkodzi :-) A tępy mat u mnie latem w pracy jak najbardziej wskazany :-))

      Usuń
  46. Widzę, że coraz więcej osób sięga po ten wspaniały produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zastanawiałam się nad nim ale mam ich inny puder i szybko mi popękało opakowanie więc się powstrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo dużo o nim słyszałam :) nie mam zbyt często styczności z tą marka w drogeriach, ale przy następnej okazji go zakupię :) nie potrzebuję zbyt silnego matowienia gdyż moja cera 'idzie' w kierunku suchej jednak lubię jak coś przyjemnie utrwala makijaż :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy