Serum zwężające pory Sebo Vegetal

17:32

Dzisiaj zaległa recenzja kosmetyku, który podbił latem moje serce. Niestety zapomniałam w porę wrzucić tą notkę, ale może skorzystacie na przyszłość.
Moja skóra latem lubi się przetłuszczać, dlatego podczas jednej z kuszących promocji na stronie YR postanowiłam zaopatrzyć się w serum zwężające pory z linii Sebo Vegetal.
Opis producenta możecie przeczytać TU 


Serum znajduje się w szklanej buteleczce po pojemności 30 ml, pompka działa bez zarzutu i wydobywa niewielką ilość kosmetyku, który ma lekką, żelową konsystencję i delikatny, świeży zapach.


Producent zaleca stosowanie 2 razy w tygodniu, ale ja postanowiłam pojechać po całości i używałam go codziennie rano przed nałożeniem kremu i zrobieniem makijażu. Po rozsmarowaniu serum wchłania się błyskawicznie do zupełnego matu, pozostawiając skórę bardzo gładką i napiętą. Makijaż utrzymuje się bez zarzutów, serum utrzymuje moją skórę w ryzach na długi czas i faktycznie nie muszę już matowić cery w ciągu dnia. Jeśli chodzi o efekt zwężania porów i ich oczyszczania to większych rezultatów nie zauważyłam, ale śmiało mogę stwierdzić, że serum absolutnie mnie nie zapchało.

Zdenkowałam już jakiś czas temu to serum, ale myślę, że zaopatrzę się w niego przed kolejnym latem, bo jestem absolutnie usatysfakcjonowana jego działaniem matującym, które miałam okazję dokładnie poznać w czasie letnich upałów.

- cena: 72 zł (często jest sporo tańszy w promocji)

- dostępność: sklepy stacjonarne i online YR


Zobacz także:

77 komentarze

  1. Nigdy nie stosowałam tego serum, wydaje się ciekawe:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam nawilżajace, moze sprobuje tego właśnie latem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżające czeka u mnie w kolejce:-)

      Usuń
  3. ja nie mogę używać matujących ale dobrze wiedzieć;p
    troszke drogi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często w tej cenie można kupić 2 :-)

      Usuń
  4. Myślałam, że może będzie miał wpływ na pory ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam tego serum .
    Skoro matuje to bym je kupiła- =)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie serum przydałoby się na moje pory i moją przetłuszczającą się cerę. Gdy zobaczę je w promocji na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można je dostać taniej :-)

      Usuń
  7. Mam na niego ogromną ochotę, jak skończę zapasy ( o ile to możliwe ) postawię na nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego o niej czytałam, ale sama miałam tylko to serum :-)

      Usuń
  9. Ciekawe serum, fajnie, że dobrze się u Ciebie spisało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej jestem zadowolona :-)

      Usuń
  10. Z tej serii miałam tylko krem do twarzy, ale nie za bardzo się u mnie sprawdził. Ciekawe jakby było z tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei próbowałam tylko tego serum :-)

      Usuń
  11. Trzeba trafić na promocję. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. będę czekała na promocję i na pewno je przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy u ciebie też da radę :-)

      Usuń
  13. Cena ciut za duża, ale działanie fajne. Mnie też przydałoby się to serum latem, kiedy lubię chodzić z nagą twarzą, bez żadnych podkładów czy pudrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy na pewno byłabyś z niego zadowolona :-)

      Usuń
  14. mi jakoś nigdy do tej firmy nie po drodze, sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yves Rocher coraz częściej pojawia się na blogach dziewczyn :)muszę przejrzeć ich ofertę w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale, że się spisało :) Mam mieszane uczucia co do marki YR, kilka kosmetyków mają nienajgorszych, ale część się u mnie nie sprawdziła, a ceny mają wygórowane. Działanie tego serum bardzo mi się podoba, ale moja cera jest tłusta tylko na nosie i brodzie, więc podejrzewam, że nie udałoby mi się go wykorzystać. Taniej wychodzi mi używanie produktu innej marki, który działa podobnie, a mogę go kupować w mniejszych ilosciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny faktycznie czasem mają mocno przesadzone ;-)

      Usuń
  17. Ja się ostatnio zraziłam do kosmetyków YR i nawet ich katalogu nie przeglądam. Jednak zapiszę sobie to serum bo może mi się odmieni YRwstręt ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, ze jednak z porami sobie nie poradzil, oj szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie w tej kwestii nie dał rady :-(

      Usuń
  19. Moja cera nie należy do tłuszcioszków, zdecydowałabym się gdyby zwężało pory i oczyszczało troszeczkę a tak klops :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Od jakiegoś czasu się na nie czaję, ale w końcu je sobie kupię :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam krem z tej serii i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię produkty do twarzy z YR, a to serum za mną chodzi... :) jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdziło, pewnie przed kolejnymi wakacjami się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie spróbuję w przyszłości :) Miałam wersję nawilżającą, którą miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżające serum u mnie czeka w kolejce :-)

      Usuń
  24. długo już mam go w planach zakupowych :) chyba w końcu się skuszę po opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że serum spełni twoje oczekiwania :-)

      Usuń
  25. Ja mam takie serum, ale z Dr Ireny Eris. Spektakularnych efektów nie ma, serum nie matuje. Widzę, że Twoje sprawuje się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś chciałam, ale teraz jak ograniczylam swiecenia sie to jest bezuzyteczne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że nie radzi sobie ze zmniejszaniem porów, bo na tym działaniu zależy mi najbardziej. Z błyszczeniem się skóry nie mam większych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety porów nie zmniejszył :-(

      Usuń
  28. bardzo by mi się przydał w takim razie, bo u mnie świecenie jest zawsze niezależnie od pory roku niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo wszystko, dla mnie zdecydowanie za drogi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się go kupić nawet za połowę ceny :)

      Usuń
  30. Mimo wszystko cena trochę odstrasza;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka cena, ale promocje są często :-)

      Usuń
  31. A myślałam, że znalazłam wkoncu cos co zwęża pory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie w tym zakresie to serum sobie nie poradziło :-(

      Usuń
  32. szkoda,ze sprawdza sie tylko polowicznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja sobie chętnie spróbuje, może akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wpisuję je na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy