Zakupy październikowe + WYNIK ROZDANIA!

18:28

Październik minął mi w mgnieniu oka, niestety przyniósł praktycznie same problemy i w sumie cieszę się, że już się skończył... Mam szczerą nadzieję, że listopad okaże się dla mnie łaskawszy. Od połowy miesiąca nawet nie pomyślałam o zakupach kosmetycznych, ale w pierwszym tygodniu odwiedziłam kilka sklepów i poczyniłam małe zakupy :)


  • wizyta w Organique zaowocowała paroma nowościami. Skusiłam się na pomarańczową piankę myjącą, maskę do włosów Anti Age, balsam do ciała z masłem shea, a w gratisie dostałam kulę do kąpieli

  • oczywiście nie mogło zabraknąć też wizyty w MAC! Kupiłam puder Studio Sculpt, róż mineralny Warm Soul, pomadkę Peach Blossom i Pretty Please

  • w The Body Shop skusiłam się na duet- balsam do demakijażu i szmatkę muślinową


  • wstąpiłam też do L`occitane i wzięłam Puszysty krem do rąk, a w aptece kupiłam balsam do ust Nuxe Reve de Miel

  • na koniec jeszcze krótka wizyta w Zielonej Mydlarni, gdzie zaopatrzyłam się w nowe woski YC

  • aaa, no i jeszcze mój ulubieniec czyli Dziki Józef! Uwielbiam!



Teraz czas na ogłoszenie wyniku mojego małego rozdania! Nagroda wędruje do:




Gratuluję i przez tydzień czekam na dane adresowe!


Zobacz także:

116 komentarze

  1. Gratulacje dla Sandy! :*
    Organique i MAC *.* Perełki :D Nie mogę doczekać się recenzji :) o ile na MAC-owe cudeńka tylko popatrzę, tak z Organiqu'a chętnie bym coś zakupiła, jeśli dobrze się u Ciebie spisze :D
    I torebka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności , chyba wydałaś na to majątek :) Wyczekuję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam ten puszysty krem ale juz nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bez rewelacji jak za tą cenę :-/

      Usuń
  4. Gratulacje ;) Szkoda, że nie mam dostępu do Organique, tak bardzo chciałabym je przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dostęp, Organique sprzedaje też online :-)

      Usuń
  5. Świetne nowości:-) wszystkie z chęcią bym wypróbowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy pokaźne ;) Znam jedynie puszysty krem L'Occitane (uwielbiam go!) i świąteczne woski Yankee. Oczarowały mnie anielskie skrzydła. Może nie jest to typowo świąteczny zapach, bo sprawdzi się też na inne okazje, ale bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie krem nie zachwycił, a skrzydła dzisiaj odpalę ;-)

      Usuń
  7. Super zakupy, ciekawa jestem tych produktów na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Piękna torebka. Szkoda, że w moim mieście nie ma TBS, bo skusiłabym się na szmatkę muślinową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety do TBS też mam daleko :-(

      Usuń
  9. Świetne zakupy! Mam piankę i maskę Organique i jestem z nich niesamowicie zadowolona;) z pudru MAC w sumie też wiec mam nadzieje ze i ty sie z nim polubisz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki i maski jeszcze nie próbowałam, ale puder już lubię :-)

      Usuń
  10. Woski już typowo zimowe :D
    Widać udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne mnie nie kręcą ;-) jak wosku to tylko jesienią i zimą ;-))

      Usuń
  11. chyba pierwsze zakupy które przygarnęłabym w całości! cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przytuliłabym do siebie wszystkie Twoje kosmetyczne nowości z października:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka bardzo ładna ;)) . Gratuluję zwyciężczyni ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikuska marzyła mi się od dawna :-)

      Usuń
  14. Świetne zakupy! :) Torebka fajna, ale nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga jest, to fakt, ale liczę na to, że jakość mi to zrekompensuje ;-)

      Usuń
  15. Mac Peach blosom mam i bardzo lubię :)
    Balsam do ust z Nuxe chętnie bym przygarnęła, ale jak jestem w Pl to jakoś trafić na niego nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafić tego Nuxa stacjonarnie to jakiś cud! Ja odwiedzilam kilkanaście aptek i się poddałam ;-)

      Usuń
  16. Wspaniałości :) Balsam Nuxe i maskę Anti-Age uwielbiam! Czekam na prezentację MACowych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie ta maska się spisze :-)

      Usuń
  17. Strasznie zazdroszczę Ci MACa. Marzą mi się cienie, bym mogła spróbować! :)

    Dane poleciały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie Mac są ok, ale wolę pomadki ;-)

      Usuń
  18. Świetne zakupy :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę zaraz mi tu pokazać Pretty Please :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nawet jej nie spróbowałam ;-)

      Usuń
  20. Ojejku ale świetne zakupy- wszystko mi się bardzo podoba :))
    Gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten balsam do demakijażu TBS bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje :)
    Jutro po dużym denkowaniu, w końcu będę mogła otworzyć ten balsam do demakijażu, zobaczymy jak się sprawdzi *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy :) podoba mi się torba i chętnie przetestowałabym tą maskę do włosów organique. Nuxe do ust uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę muszę spróbować jak najszybciej :-)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba ;-)

      Usuń
  25. Same wspaniałości, oczywiście najbardziej zazdroszczę MAC`a :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna osoba, które kusi mnie Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetna torebka! :P
    Gratuluję zwyciężczyni wygranej.:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba jest cudowna, chętnie skusiłabym się na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same cukiereczki! Życzę miłego testowania i oby listopad był lepszy od października! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne nowości i te kosmetyczne i torebka ♥
    Mnie też październik trochę wymęczył, oby teraz było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... Oby listopad był łaskawszy :-)

      Usuń
  31. wow wszystko fajne, zwłaszcza torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. oo to jednak w TBS są do dostania szmatki muślinowe a jak byłam jakiś rok temu to Pani mówiła, że są tylko 'flanelowe'.
    Dziki Józef zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są, może to jakaś nowość.., ;-)

      Usuń
  33. zakupy bardzo zacne :D gratuluje zwyciężczyni rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratki dla zwyciezcy ;) TBS do demakiaju bym speobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam róż Warm Soul za kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w planach Just a Wisp, ale z braku laku wzięłam Warm Soul ;-)

      Usuń
  36. Dziki Józef!! hahaha padłam :D Pierwszy raz słyszę :D
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne nowości! Wszystkie mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem Dzikiego Józefa, ale odwodzi mnie od tego brak przegródek. Mam fioła na punkcie segregowania i nie lubię kiedy wszystko jest wrzucone do jednej komory. No nie wiem... liczę na Twoją recenzję za jakiś czas, może mnie przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest trochę problematyczne muszę przyznać...

      Usuń
  39. Ostatnio strasznie napaliłam się na Organique, ale zanim coś sobie kupię, chcę zużyć większość zapasów. Także na Twoje skarby patrzę z zazdrością :D
    Ta ściereczka TBS była dość korzystna cenowo?
    I czekam na recenzje produktów MAC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmatka normalnie kosztuje 15 zł a przy zakupie jakiegoś kosmetyku 9 zł :-)

      Usuń
  40. Muszę dię zaopatrzyć w jakieś kule Organique. Bardzo jestem ciekawa tych szminek z MAC'a na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Puszysty krem do rąk z loccitane jest super, fajne nowości. też mam te woski. Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na razie ten krem nie zachwyca ;-)

      Usuń
  42. Puszysty krem L`Occitane i balsam Nuxe są u mnie w absolutnej czołówce ulubieńców ostatnich tygodni :) Bardzo ciekawi mnie maska do włosów Organique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa ten maski, ale na razie musi poczekać na swoją kolej ;-)

      Usuń
  43. Jaki piękny Józef!<3 piankę i maskę Organique znam i bardzo lubię :) choć dostęp do TBS mam mizerny to jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też narzekam na dostęp do TBS :-(

      Usuń
  44. Gratuluję wygranej:)
    Skusiłabym się na żurawinowy balsam do ciała. Duże zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest to masełko, polecam :-)

      Usuń
  45. Ależ wspaniałe zakupy! Organique <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialne zakupy :) Zazdroszczę Ci wszystkiego :) Pocieszam się, że niedługo targi w Krakowie i też planuję kupić kilka rzeczy z Organique. Ściereczka muślinowa też by mi się przydała. Gdzie jest sklep TBS stacjonarnie? Torebka wygląda super, solidnie wykonana, świetny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniałe zakupy - Mac ♥
    a torebka przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zakupy świetne, oby wszystko jak najlepiej się sprawdziło :-) A Dziki Józef piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow same pychotki. Uwielbiam kule z organique. Czaiłam sie na Olej kokosowy ale siostra kupiła duży słój z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nowości kosmetyczne cudowne ale Dziki Józef pobił wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sporo tego i jeszcze tyle cudności od MAC. Zazdroszczę!
    Gratulacje dla zwyciężczyni. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulacje dla Sandy :)
    Świetne nowości, najbardziej zazdroszczę maski do włosów z Organique i na pewno też wpadnie w końcu w moje łapki, gdy tylko pozbędę się włosowych zapasów ;) Podoba mi się też torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak bardzo ciekawi mnie ta pianka do mycia!
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  54. honey glow z yc też mam :)
    a torebka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy