Grudniowe mini zakupy i gwiazdkowe prezenty!

12:55

W grudniu kosmetyczne zakupy były raczej skromne, co w moim przypadku zasługuje na ogromną pochwałę, ale za to moja toaletka wzbogaciła się o prawdziwe skarby w związku z upominkami gwiazdkowymi, które z resztą mogłam sobie sama wybrać.

Tak więc moje zakupy to: jabłuszkowy balsam z The Body Shop, żel pod prysznic i mleczko do włosów bez spłukiwania marki Balea. Na zdjęciu powinien się także znaleźć lakier OPI w kolorze Big Apple Red, ale zapomniałam o nim ;-)



Prezenty świąteczne to prawdziwe perełki, z których ogromnie się cieszę! Oto co mi przybyło:

- kryminały do poczytania na długie zimowe wieczory
- zegarek Lorus
- róż Dior Rosy Glow 001 Petal
- rozświetlające trio Shiseido PK1 Lychee
- pomadka Chanel Rouge Coco Shine 85 Secret
- błyszczyk Nars Turkisch Delight


A co Wam nowego przybyło w grudniu?

Zobacz także:

88 komentarze

  1. Zegarek jest przeeeecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się podoba :-)

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty, niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tyle przybyło, że hoho;)) cudowne te Twoje nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości Ci przybyły. :) Szczęśliwego Nowego Roku,

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałaś być bardzo grzeczna, że takie wspaniałe prezenty dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, ale średnio mi wychodziło ;-)

      Usuń
  6. Bardzo udane prezenty widzę były :) Ja kosmetyczne musiałam sobie sama sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym sposobem masz to, czego potrzebowałaś :-)

      Usuń
  7. u mnie w grudniu też było skromnie choć po publikacji zakupów wpadła mi szminka Mac, no cóż;) choć to i tak ok;) Świetne zakupy i prezenty, fajne jest mleczko b/s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szminki z Mac :-) A to mleczko bs już kiedyś miałam i byłam zadowolona :-)

      Usuń
  8. Lorus! też mam zegarek tej firmy, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Chciałam masełko o tym zapachu, ale już nie mieli :-(

      Usuń
  10. te mleczko do włosów.... ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam je i lubiłam, polecam :-)

      Usuń
  11. Zakupy i prezenty cudowne :) Brałabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Postarał się ten Mikołaj :-))

      Usuń
  13. Świetne nowości :) U mnie jakoś sporo się ich nazbierało w tym miesiącu... Czekam na prezentację szminki Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie skromnie, ale i tak jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  14. Chętnie wypróbowałabym ten balsam TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same kosmetyczne perełki :) Zapowiadają się ciekawe recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezenty, bardzo podoba mi się Twój nowy zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakupy i prezenty świetne :) Szczęśliwego Nowego Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości:) Prezenty widzę bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne nowosci zwlaszcza zegarek

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prezenty. Najlepsze jest to, że wszystkie trafione. Czasem lepiej nie mieć niespodzianki niż dostać nietrafiony prezent.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne prezenty :) Zegarek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Już planuję kolejne zakupy z Nars ;-))

      Usuń
  23. uwielbiam ten żel pod prysznic z balea :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne zakupy i prezenty :) Sliczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mega zadowolona ze wszystkiego :-)

      Usuń
  25. Uwielbiam kryminały :) Ja w tym roku nie dostałam książki pod choinkę, ale za to dostałam wiele innych fajnych rzeczy i nie żałuję :) Pokazywałam już u siebie swoje prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio zaczytuję się w kryminałach :-))

      Usuń
  26. szkoda, że u mnie nie ma TBS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do salonu 100 km, ale czego się nie robi dla zakupów ;-))

      Usuń
  27. Muszę przeczytać Miłoszewskiego, nawet Nesbo już też zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne nowości :) Ja książkę, którą dostałam pod choinkę przeczytałam wczoraj... W jeden dzień :d
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zegarek jaki piękny :) mojemu mężowi bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje nowości zawsze są zachwycające. Piękny zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prezenty :) i ja jestem raczej w mniejszości i nie szalałam jakoś szczególnie kosmetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. no ładne ładne, pokaż NARSa z bliska :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj grudzień wybitnie mi sprzyjał zakupowo... I kosmetycznie i odzieżowo, nazbierało się tego.
    U Ciebie wypatrzyłam zegarek i Diorka :) To na pierwszy rzut, od razu widać do czego serce mi bije najszybciej :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Pokazuj tu zaraz naustniaki na ustach :DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Super nowości :) Ja również dostała kilka perełek które niebawem pojawią się na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne prezenty :) Zegarek wygląda cudownie i wpadł mi w oko, chociaż nie jestem fanką takich modeli.
    Przyjemnego malowania i czytania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy