Mikrokompres na naczynka Dermika Lily-Skin

19:18

Oprócz wątpliwej przyjemności posiadania cery mieszanej mogę też stwierdzić, że moja cera należy do naczyniowych. Już od kilkunastu ładnych lat pamiętam, że wystarczyło odrobinę emocji, ciepła potrawa czy alkohol i piekny rumień na policzkach był gwarantowany. Kiedy oprócz różowego koloru zaczęłam przybierać też sinoczerwoną barwę postanowiłam w końcu udać się do dermatologa, ale trafiłam na kiepski egzemplarz i usłyszałam, że to dojrzewanie, taka moja „uroda” i to z czasem minie. Byłam młoda i głupia, więc uwierzyłam.
Studiując potem kosmetologię zagłębiłam się w temat i teraz mogę przyznać, że mam ten defekt pod kontrolą, rumień pojawia się stosunkowo rzadko, czemu pomogły też zabiegi IPL.
Tak czy siak oprócz oczyszczania skóry, regularnego jej nawilżania dbam też o moje naczynka i dostarczam im substancji aktywnych, dzięki którym mogę się cieszyć wyciszoną skórą. Właśnie kończę świetne serum, o którym dzisiaj napiszę co nieco.


Dermika Mikrokompres na naczynka to świetny specyfik, który podczas obecnego chłodu, wiatru i zmieniającej się temperatury pomaga mi całkowicie redukować rumień. Serum ma płynną, bezzapachową formułę i nadaje się do każdego typu cery.
Więcej możecie poczytać o nim TU



Stosuję go zarówno na dzień jak i na noc przed nałożeniem kremu. Skóra pięknie wchłania specyfik, nie pozostaje tłusta czy lepka, bez problemu można zaraz po wchłonięciu aplikować krem. Nie zauważyłam większego przetłuszczania się cery ani zapychania.


Śmiało mogę stwierdzić, że przy systematycznym użytkowaniu kosmetyk radzi sobie z ukojeniem skóry i łagodzeniem nadreaktywnych naczynek. Moja twarz cały czas pozostaje pięknie blada ;-))

- cena: 51,80 zł



Zobacz także:

45 komentarze

  1. Ja mam popękane naczynka na nosie:/ chciałabym je domknąć laserowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy sposób na pęknięte naczynka :-)

      Usuń
  2. muszę polecić go koleżance, bo też ma problemy z naczynkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na już pęknięte i rozszerzone naczynka taki preparat nie zadziała, ale na pewno je wyciszy :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że kosmetyk działa :-)

      Usuń
  4. Mnie na szczęście problem naczynek nie dotyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawię go mamie, bo ma problemy z pajączkami na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na widoczne pajączki tyko laser, ale na rumień to serum pięknie działa :-)

      Usuń
  6. Pięknie wygląda, na pewno Panie borykające się z problemem naczynek będą zachwycone nie tylko z dobrego działania, o którym mówisz, ale również i z opakowania, które prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. na szczęście nie mam problemów z naczynkami więc mogę odpuścić go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam delikatne naczynka i jak na razie wystarczą mi koncentraty Fitomed i sonoforeza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam sonoforezę z wit c :-) U mnie działa fantastycznie :-)

      Usuń
  9. Ja to bym chciała żeby policzki mi się rumieniły :)) a u mnie jakoś reakcji brak :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak ja ci zazdroszczę! Fajnie być bladym ;-))

      Usuń
  10. Na szczęście nie mam naczynkowej cery, ale dobrze, że jest coś co Tobie pomaga w tym problemie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie borykasz się z takimi problemami :-)

      Usuń
  11. To nie produkt dla mnie ale fajnie wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy u mnie też sprawiłoby, że byłabym piękna i blada :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam problem z naczyńkami zwłaszcza w okolicy nosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety często się zdarza, u mnie też na nosie kilka pajączków... :-(

      Usuń
  14. Również mam problem z naczynkami na policzkach i nie powiem, czuję się zachęcona Twoją recenzją. Być może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie mam problemu aczkolwiek polecę z pewnością go mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u niej się sprawdzi :-)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Cena mogłaby być niższa, ale ważne, że działa :-)

      Usuń
  17. Ciekawa jestem tego serum...tylko ta cena, troszkę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale w porównaniu z podobnymi kosmetykami wcale nie jest najgorzej :)

      Usuń
  18. Lekarze bardzo lubią stawiać diagnozę "samo minie", zamiast wysłać na specjalistyczne badania. Sama nie mam problemu z naczynkami (uff, chociaż tego jednego mi oszczędzono), więc serum nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę żebyś nie miała potrzeby poznawać tego serum ;-))

      Usuń
  19. Wow kosmetyk wydaje się naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawiłaś mnie tym mikrokomresem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałby mi się taki kosmetyk bo też niestety mam naczynkową cerę.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy