Urban Decay- Naked 2,3 a może Basics?

13:59

W związku z tym, że całkiem niedawno w ofercie Sephory pojawiła się marka Urban Decay postanowiłam naskrobać o moim odczuciu do słynnych palet cieni Naked, które już jakiś czas użytkuję.


- Naked 2 to najstarsza z moich palet. Mam ją od lipca 2013 r. i kupiłam ją w Sephorze w rewelacyjnej cenie 99 zł. Przeważa w niej kolorystyka brązów, beży i miedzi, które są uniwersalne i sprawdzą się doskonale zarówno w dziennym, jak i wieczorowym makijażu.

- Naked 3 posiadam od lutego i skusiłam się na nią, bo uwielbiam na powiekach różowawe odcienie, w których wyglądam dość promiennie i świeżo. Tutaj takich kolorów nie brakuje, choć mimo wszystko paleta pozostaje w dość bezpiecznej tonacji "nude".

- Naked Basics 2 to mój listopadowy nabytek. Skusiłam się na nią, bo brakowało mi matowych cieni w poprzednich paletach i to przesądziło o jej zakupie.



Szczerze przyznam, że jestem zadowolona ze wszystkich tych palet. Cienie UD to jedne z moich ulubionych. Pracuje mi się z nimi bardzo przyjemnie, nie mam problemów z ich jakością i trwałością. Ostatnio spotykam się ze sporym hejtem dotyczącym palet Naked i absolutnie się z tym nie zgadzam. U mnie cienie Urban Decay sprawują się bez zarzutu, mają dobrą pigmentację i wytrzymują na bazie przez cały dzień.
Obecnie moim codziennym ulubieńcem jest najnowsza paletka Basics i to po nią sięgam z samego rana, natomiast gdybym miała pozbyć się wszystkich moich cieni i zostawić tylko jedną paletę to bez wahania sięgnęłabym po Naked 3.
Jestem ciekawa Waszej opinii na temat cieni tej marki. Na którą paletkę stawiacie?


Zobacz także:

89 komentarze

  1. Niestety nie miałam jeszcze okazji używać tych cieni, ale Naked2 kusi mnie już od dłuższego czasu, więc myślę, że teraz kiedy już bez większych problemów można ją nabyć w PL , wcześniej czy później do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest jeszcze bardziej kusząca ;-)

      Usuń
  2. Zazdroszczę! Ja marzę o NAKED 2 już od jakiegoś czasu i jakoś nie mogę się zebrać na jej zakup. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już można ją nabyć bez problemów :-)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam ale tą małą paletę chętnie sobie sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wszystkie 1,2,3 i Naked Basics i trójeczka to najmniej lubiana przeze mnie paleta, tak właściwie to leży i zastanawiam się co z nią zrobić. Dla mnie jest tak różowa, że aż za różowa, nawet brązowe cienie mają różowe tony, a do tego ten brokat wszędzie.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie 3 najlepsza :-) U mnie różowe tony wyglądają bardzo korzystnie :-)

      Usuń
  5. Mam tylko Naked 2 ale kolejne dwie czyli basics 2 i naked 3 też kiedyś się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! :-) Na pewno będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  6. Ja mam tylko 2, tez kupiłam w świetnej promocji:) Ta 2 mi chyba wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie była maniaczką to też by mi spokojnie wystarczyła ;-)

      Usuń
  7. nadal nie wiem na którą się zdecydować, czy 2 czy 3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest trudny ;-) Obyś była zadowolona :-)

      Usuń
  8. mam dwójkę, ale do torebki przydałaby się basic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę zdecydowanie 2
    Co powiesz na wzajemna obserwacje --- ja obserwuję i licze na rewanż
    http://royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zwycięża 3, ale 2 też lubię :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To chyba najbardziej uniwersalna wersja :-)

      Usuń
  11. Mam Naked 2. Miałam też Basics 1,ale poleciała w świat. Jakoś matowe cienie z tej palety nie wyglądały dobrze na mojej powiece. Podoba mi się 3,ale nie na tyle,żeby ją sobie zakupić. Na razie :)))
    Obecnie pasjonują mnie palety innych marek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio pokochałam maty :-) 3 to moja ulubienica ;-)

      Usuń
  12. Mi bardzo podobają się kolory z 3 jednak jestem zwolenniczką matów, więc jeśli zdecyduję się na zakup paletki z UD będzie do Basic 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się naked3 i naked basics :) może kiedyś ;)na razie tłumaczę sobie, że jest mi niepotrzebna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja też tak sobie tłumaczyłam jakiś czas ;-))

      Usuń
  14. Mam Naked 2 od ponad dwóch lat, kupiłam zaraz po premierze i powiem szczerze, że sporadycznie po nią sięgam. Teraz pewnie wybrała bym "1" na reszte raczej się nie skuszę jakościowa porywające nie są biorąc pod uwagę cenę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że cena jest i tak niezła jak za paletę z taką ilością cieni :-)

      Usuń
  15. Ja miałam dwójkę ale kusi mnie paleta Urban Decay w ostrych kolorach chyba electric się nazywa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnej z nich i mieć nie będę bo nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam :-) Ja zawsze znajdę powód i potrzebę ;-))

      Usuń
  17. Nie mam żadnej, ale wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się zdecydować na jedną ;-)

      Usuń
  18. Wszystkie 3 paletki są piękne :) Basic i Naked 2 z chęcią bym przygarnęła :) piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ileż tu dobroci ;) Naked 2 mam i bardzo lubię, nad Naked 3 się zastanawiam, a Naked Basic w ogóle mnie nie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie do palet Naked 1,2,3 jakoś nie ciągnie, ale w Basic 2 muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :-) Ostatnio używam jej codziennie :-)

      Usuń
  21. Baaardzo mnie kuszą te paletki moje makijaże s właśnie w takich kolorach ;) Myślę że po nowym roku zdecyduję się na trójeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam bardzo duzo ich paletek :) Naked 1 , 2 & 3 Nakde Basics tez i Vice itd itd...
    Bardzo je lubie tylko przeszkadza mi to, ze cienie z shimmerem tak sie osypuja i brokacik laduje na calej twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie najbardziej ciągnie do Naked 3 chociaż wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam 3, co prawda nie miałam okazji jeszcze każdego z kolorów, ale te co już wpadły mi w ręce używają się rewelacyjnie. Trzymają się idealnie przez cały dzień, a z bazą UD kolor jest jeszcze głębszy. Chętnie widziałabym u siebie jeszcze 2 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 bardzo lubię :-) 2 też fajna, ale jakoś rzadziej jej używam ;-)

      Usuń
  25. Mam ten sam zestaw palet i też postawiłabym na 3. Ogólnie uwielbiam cienie tej marki i cieszę się, że mogę je teraz osobiście swatchować w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory bardzo zbliżone do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w końcu to jedna rodzinka Naked :-))

      Usuń
  27. Dla mnie najodpowiedniejsza byłaby Naked 2. Chociaż mnie aż tyle kolorów nie potrzeba. Od jakiegoś miesiąca używam góra trzech tych samych cieni, dlatego tak wspaniała paletka po prostu by się u mnie marnowała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o tych paletkach same plusy, ale jeszcze nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie się sprawują, polecam :-)

      Usuń
  29. miałam 1 i2 i ostatecznie pozostawiłam sobie dwójeczkę :)
    jakoś mniej korzystam z palet

    OdpowiedzUsuń
  30. Te paletki to tak jakoś w ogóle mnie nie kuszą, ale bazę z UD muszę kupić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę i wiem, że baza jest świetna :-)

      Usuń
  31. cienie bardzo ładne, nie maluję się więc się nie skuszę bo to byłoby marnotrawstwo

    OdpowiedzUsuń
  32. Za 99 zł to i ja bym kupiła :P Jednak obecne ceny w Sephorze są straszne :). Jeśli miałabym wybierać to bym chyba skusiła się na 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam naked 1, 2 i 3. Najbardziej neutralna to chyba 2,ale lubię wszystkie trzy :)
    Basics nie mam,ani tej starej, ani tej dwójeczki nowej. Gdybym trafiła ją w jakiejś promocyjnej cenie pewnie bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała Basics u mnie jest non stop w użyciu :-)

      Usuń
  34. do naked 2 mam podobną paletkę z MUA, więc wybieram Naked 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Polecam :-) Ta paletka gości na moich oczach codziennie ;-)

      Usuń
  36. Gdy kiedyś stanę przed wyborem jednej z tych paletek (mam nadzieję że jak najprędzej nastąpi taki czas :D) to kupię z pewnością NAKED nr 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna decyzja! :-)) Będziesz zadowolona :-)

      Usuń
  37. ♡ ojj chciałabym mieć choć jedną z tych paletek! przecudowne nudziakowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja teraz zachwycam się paletką Naturally Yours Zoevy, chciałabym też zdobyć paletę Stila In The Light. Natomiast jeśli chodzi o UD, jeszcze nie jestem zdecydowana, chociaż Twój zachwyt rozbudził moją ciekawość:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śnią mi się po nocach! :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy