Zakupy listopadowe!

20:51

Uff, w końcu udało mi się znaleźć odrobinę czasu pomiędzy pracą, kursowaniem do szpitala a studiami, więc spieszę z nowym postem! Dzisiaj szybciutko pokazuję Wam zbiorczo moje listopadowe nowości. Nie jest ich wiele, ale coś tam kupiłam, więc nie przedłużając zapraszam Was dalej.


  • na początek malutki zakup w stacjonarnym sklepie YR, gdzie kupiłam dwufazowy płyn do demakijażu oczu, a w gratisie dostałam uroczą puszkę na herbatę

  • w Rossmannie nie zaszalałam i słynna promocja ominęłaby mnie całkowicie, gdyby nie to, że skusiłam się na 2 lakiery Rimmel w kolorze Punk Rock i Urban Purple

  • będąc przelotem w Hebe zgarnęłam szybko krem do rąk Tołpy i pastę wybielającą Blanx

  • Sephora w listopadzie znowu kusiła promocjami w ramach dni VIP, więc skusiłam się na świąteczny zestaw Dior z pełnowymiarową maskarą Iconic Overcurl i miniaturową paletką cieni oraz duet Dior Star (zarówno podkład jak i korektor już zawładnęły moim sercem), a online kliknęłam Naked Basics 2 i maseczki Glamglow w bardzo atrakcyjnej cenie




I to na tyle! Zaszalałam trochę w Sephorze, ale jestem ze wszystkiego bardzo zadowolona i po Świętach planuję znowu odwiedzić tą "jaskinię zła" ;-))


Zobacz także:

98 komentarze

  1. O, same cuda :) a w sephorze i ja tym razem poszalałam na poczet prezentów urodzinowych ;) akurat to czasem mam okazję sama sobie wybrać :P Miłego testowania tych perełek Ci życzę! I jak tak patrzę, to nie mogę doczekać się swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ja również na promocji w Rossmanie kupiłam tylko dwa lakiery i akurat te samiuśkie co i Ty ;). A paletka Naked chodzi za mną wielkimi krokami, oj chodzi i krzyczy "no kupisz mnie w końcu czy nie???!!!" ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. No taka okazja to grzech nie skorzystać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O też sie skusiłaś na zestaw z tuszem:) glam glov mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam przepuścić tej okazji ;-)

      Usuń
  5. Najcudowniejsze zakupy w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zakupy :) Ta puszeczka z YR fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna :-) Przydała mi się na herbatę :-)

      Usuń
  7. Podkład i korektor Diorka mnie kusi! ale najbardzie zazdroszczę paletki Naked basics 2:) mam pierwszą, nie używam za często, ale coś czuję, że 2 jednak bardziej by mi pasowała pod względem koloru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne są :-) Diorki polecam :-)

      Usuń
  8. Konkretne zakupy :) a jak sprawdza się ta pasta wybielająca?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wrażenie z naked? Ja się ciągle zastanawiam...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ją :-) Ale lubię też Naked 2 i 3 ;-))

      Usuń
  10. A, same cuda! :))) Też przytuliłam zestaw Diora i Blanx nawet, no i Naked, ale 3. I było jeszcze GlamGlow, ale to prezent więc na moje sumienie nie biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy! Ja niestety muszę sprzedać podkład Dior Star bo odcień jest dla mnie za jasny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za niedługo ten najjaśniejszy może być zbyt ciemny ;-))

      Usuń
  12. Same perełki 'wyniosłaś' z Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Mam nadzieję, że po świętach wyniosę coś jeszcze ;-))

      Usuń
  13. Zakupy super, niestety tak to jest jak Sephora kusi samymi zniżkami i zestawami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super :) też mam puszkę z YR :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zakupy, też muszę się wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same wspaniałości!
    Fajna ta puszka na herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te Twoje zakupy :) Też dostałam taką puszkę, ale oddałam ją przyjaciółce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi by się przydała jeszcze jedna :-))

      Usuń
  18. krem-kokon z tołpy zainteresował mnie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie pachnie i na razie tyle powiem ;-)

      Usuń
  19. oooo UD, daj znać jak będzie Ci się pracowało z tymi cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam je już od dawna i bardzo lubię :)

      Usuń
  20. Mam ochotę na ten tusz i te wspaniałe maseczki, ale poczekam na poświąteczne obniżki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudowności :) Mam te same lakiery i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sephorowe łupy podebrałabym Ci wszystkie :D Czekam na recenzję maseczek Glamglow i maskary Dior, bo te produkty najbardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już piszę, że warto się skusić :-)))

      Usuń
  23. same perełki w Twoich nowościach, mój Pro Longwear z MAC powoli się kończy i rozglądam się za jakimś nowym godnym następcą. Mam na oku korektor nawilżający z DIOR ale odkąd pojawił się ten nowy z serii star nie mogę się zdecydować, który byłby lepszy. Będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star polecam :-) tego drugiego niestety nie znam

      Usuń
  24. Fajne nowości :) Miałam kiedyś tą pastę BlanX :) Ale nie pamiętam jak się sprawdziła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pewnie spektakularnych efektów nie było ;-) U mnie też na razie nic...

      Usuń
  25. Niestety ten płyn z YR okazał się u mnie totalnym bublem!
    A reszta zakupów bardzo interesująca :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Sephorowe zakupy bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same cuda! podkradnę Ci troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz co chcesz! ja lubię się dzielić :-)))

      Usuń
  28. Żałuję, że się nie wybrałam do YR po tą puszkę, bo jak widzę na zdjęciach w rzeczywistości jest równie ładna co na zdjęciach na ulotce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taka sama jak na ulotce :-) Ja żałuję, że nie wykorzystałam ulotki mamy ;-)

      Usuń
  29. wspaniale zakupy <3 wow! naked 2 tez za mna chodzi bo naked 1 kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 1 nie mam, ale 2 i 3 lubię :-)

      Usuń
  30. Paletka UD również mi się marzy, ale to marzenie poczeka na realizację i jakąś okazję w przyszłym roku :) Przyjemności z używania wszystkich nowości! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Naked, warto się skusić :-)

      Usuń
  31. Paletka UD znajdzie się u mnie mam nadzieję, że już w styczniu, jeszcze tylko nie wiem która :) Natomiast z glamglow mam czarną, im dłużej ją mam tym coraz bardziej kusi mnie niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same dobroci! Kusi mnie Punk Rock, ale jestem obrażona na lakiery z Rimmel, więc chyba nie powinnam przygarniać następnego. Zazdraszczam podkładu i cienie *.* Na razie nie moja półka cenowa, więc mogę tylko podziwiać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czemu masz focha na te lakiery ;-))

      Usuń
  33. zestaw Dior też by mi się przydał, chyba przegapiłam okazję :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zakupy poczyniłaś:) Czekam na makijaż z użyciem nowego podkładu i cieni UD:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zakupy ! zwłaszcza te kosmetyki dior i paletka naked mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś nominowana przeze mnie do wzięcia udziału w zabawie Liebster Blog Award! TAG ma na celu pomoc wypromować się blogom
    blogerkatajemnicza.blogspot.com

    p.s do tej jaskini zła mam sentyment :) chcę naked :) czuje, że się bez nich nie obejdę zresztą tych jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację :-) Polecam tą paletkę :-)

      Usuń
  37. Bardzo lubię ten płyn Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go polubiłam :-) Świetnie sobie radzi :-)

      Usuń
  38. oj te zakupy robią wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. NAKED *.* Jak dla mnie największa perełeczka z Twoich zakupów :))
    I puszka na herbatę mi się podoba, mam słabość do takich gadżetów :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Na jakaś paletkę Naked też bym chciała się skusić tylko przydałaby się zniżka :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy