Elixir 7.9 Krem rewitalizujący // Yves Rocher

15:24

Dzisiaj o kremie, którego ostatnio zdenkowałam. Elixir 7.9 krem energizujący do skóry normalnej i mieszanej od Yves Rocher tradycyjnie już otrzymałam w prezencie do jakiś zakupów.
Jest to krem na dzień, przeznaczony do cery mieszanej i normalnej. Ma on na celu usuwać oznaki zmęczenia i działać przeciwstarzeniowo. Wiecej przeczytacie TU.



Opakowanie bardzo mi odpowiada, szczególnie przypadło mi do gustu to, że możemy wymieniać tylko wkłady z kremem, a słoiczek zostaje ten sam. Konsystencja kremu jest bardzo lekka i delikatna, a zapach świeży i subtelny jak w przypadku całej serii.
Krem wchłania się bardzo szybko i dobrze radzi sobie z nawilżeniem skóry, świetnie współgra z serum z tej serii.


Cera jest wygładzona, miękka i delikatna, nie błyszczy się. Od razu po nałożeniu kremu można wykonać makijaż. Moja skóra bardzo dobrze współpracuje z tym kosmetykiem i gołym okiem widać, że taka konsystencja i skład jej odpowiadają. Nie zaobserwowałam żadnego zapychania, przetłuszczania ani podrażnienia. Krem okazał się też bardzo wydajny mimo, że wklepywałam go rano i wieczorem.

Reasumując- seria Elixir bardzo przypadła mi do gustu i po zużyciu zapasów pewnie do niej wrócę.

- cena: obecnie 99 zł, ale często można go dostać sporo taniej, albo całkowicie za darmo do zakupów
- dostępność: sklepy stacjonarne i on-line Yves Rocher



Zobacz także:

90 komentarze

  1. Też go dostałam do zakupów ale jak na razie czeka w kolejce:) Dla mnie marka Yves Rocher to odkrycie 2014 roku i jak na razie każdy kosmetyk mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przypadły mi do gustu kosmetyki YR ;) szkoda tylko, że ceny troszkę wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapamiętam go i przy okazji zamówienia popatrzę w jego kierunku bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam serum i ze względu na zerowe efekty, jakoś nie mam przekonania do tej serii. Gratis otrzymałam jeszcze roll-on pod oczy, ale jakoś ciężko mi zacząć go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roll on taki sobie, ale serum i krem bardzo mi podpasowały :-)

      Usuń
  5. Jeszcze nie zdecydowałam się na zakupy w YR cena nieco wysoka ale rzeczywiście często słychać o promocjach i gratisach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, często się opłaca :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki YR, krem i serum miałam i są faktycznie bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam próbkę tego kremu, genialny krem w próbce :D gdyby nie cena pewnie skusiłabym się na zakup :) poczekam moze na promocję :) YR ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można go dostać sporo taniej :-)

      Usuń
  8. chętnie bym go wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś dałam mamie i była zadowolona:) sama jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Za cenę podziękuję ale kurde dla mojej cery :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba miałam jego próbkę i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna opcja z wymienianiem wkładów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W ten sposób też można sporo zaoszczędzić :-)

      Usuń
  13. Warto polować na promocje. Super, że tak szybko się wchłania. Ja często rezygnuję z dawania kremu pod makijaż, bo nie mam na tyle czasu, żeby czekać, aż całkiem się wchłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rano krem obowiązkowo :-) Też nie mam czasu o 5 rano, dlatego mój krem musi się wchłonąć w maks 5 min ;-))

      Usuń
  14. Jeszcze nie miałam ale zaciekawiłaś mnie musze się rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej spojrzeć na niego w stacjonarce :-)

      Usuń
  15. Recenzja brzmi zachęcająco, chętnie bym go wypróbowała :) może też kiedyś trafię na jakąś dobrą okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Recenzja brzmi bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prawie w ogole nie znam kosmetykow z yves rocher, kiedys mialam tylko jakis krem do rak :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ostatnim roku używałam sporo ich kosmetyków :-)

      Usuń
  18. Brzmi świetnie, ale u mnie spora kolejka kremów do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam pielęgnacji twarzy YR :) kiedyś często kupowałam żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele też lubię, choć ostatnio trafił mi się wybitny śmierdziuch ;-)

      Usuń
  20. z YR znam tylko żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz żeli mają też kilka fajnych rzeczy ;)

      Usuń
  21. Czekałam na recenzję tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że cię zachęciłam :-)

      Usuń
  22. Tak mało miałam do czynienia z YR ale mam nadzieję, że to się zmieni :-D :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez promocje i gratisy można u nich popłynąć ;-)

      Usuń
  23. Nie miałam pełnowymiarowego produktu aczkolwiek mam na niego chętkę , dotychczas stosowałam go w próbkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu się skusiłam na pełny wymiar ;-)

      Usuń
  24. O ile pamiętam,chyba miałam do czynienia z kremem tej serii,jednak nie pamiętam zbyt dobrze jego pozytywnego działania. Nie wywarł na mnie piorunującego wrażenia...

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś i byłam mega zadowolona:-) Działa fantastycznie, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kremu nie znam, ale to drugie zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń
  27. YR sie naprawde pozytywnie poprawilo <3 maja ciekawe i fajne produkty
    super ze jestes zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się konsystencja. Lubię takie, więc wstępnie mogłabym być na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przepadam za takimi formułami kremów :-)

      Usuń
  29. Myślę, że polubiłabym ten kremik ;)
    Dawno nie miałam nic z YR, chyba czas odświeżyć tą "znajomość" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z YR muszę się wreszcie przejść do sklepu i zobaczyć co mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz coś dla siebie :-)

      Usuń
  31. faktycznie możliwość wymiany wkładu jest świetnym rozwiązaniem... cieszę się, że krem Ci służy:)

    pozdrawiam noworocznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z YR próbowałam chyba jedynie żeli pod prysznic, poleciałam na zapachy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale ostatnio trafił mi się najgorszy śmierdziel ;-)) Nie polecam zapachu "fioletowy ryż z Laosu" ;-D

      Usuń
  33. YR znam głównie z produktów do pielęgnacji ciała, ale przyznam, że opisywany przez Ciebie krem mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Musze przyznac ze mało znam produktów z tej firmy i rzadko cokolwiek u nich kupuje musze przyjrzeć sie nim uważniej

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam jeden krem z tej firmy, ale niestety się nie sprawdził.. Może ten lepiej by się sprawdził ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie średnio się sprawdzają, zapychają moją skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam z tym problemu :-)

      Usuń
  37. Jeszcze nie miałam kremu z tej firmy, jedynie produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię też ich odżywki do włosów :-)

      Usuń
  38. Miałam kilka próbek tego kremu i zapowiadał się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz spróbować pełnowymiarowego :-)

      Usuń
  39. Gdybym tylko miała łatwiejszy dostęp do YR to miałabym co testować a tak narazie wpisuję tego pana na listę 'na zaś' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź go koniecznie jak się nadarzy okazja :-)

      Usuń
  40. Swego czasu miałam wersję na dzień i na noc i oba były bardzo przyjemne, właściwie to jedne z lepszych kremów od Yves Rocher jakie miałam okazję używać. Fajnie sprawdzał się też Nutritive Vegetal, o wiele tańszy z resztą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NV nie znam, ale muszę się mu przyjrzeć :-)

      Usuń
  41. Dostałaś go podczas zakupów stacjonarnych czy online? :) ostatnio poznaję YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy składałam zamówienie online z jakimś kodem na darmowy krem :-) Często są takie akcje :-)

      Usuń
  42. Kremów z YR nie znam jeszcze, dopiero zaczęłam zapoznawać się z tą marką ale promocje mają czasami bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam kiedyś próbkę tego kremu :) I jest nawet w porządku :) Nie wiem jakby moja cera reagowała na niego po dłuższym stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy