Lumene Eyeshadow Primer

17:46

Przedstawiam wam moją ostatnio ulubioną bazę pod cienie! Oto Lumene Beauty Base Eyeshadow Primer.
Moja stara baza z Hean to już przeżytek, więc poszperałam w necie i skusiła mnie baza Lumene, która zbiera dobre recenzje.


Baza znajduje się w malutkiej tubce zakończonej niewielkim dzióbkiem, przez który możemy z łatwością wydobywać bazę. Proste, higieniczne i praktyczne rozwiązanie.
Kosmetyk ma delikatną formę musu, z którą z łatwością współpracuje się na powiece. Cielisty odcień leciutko wyrównuje koloryt powieki, ale nie zatuszuje żyłek i przebarwień.


Baza przez cały dzień utrzymuje cienie na miejscu, nie roluje się, nie zbiera w załamaniach, ani nie wysusza.
Moim zdaniem również lekko podbija kolor cieni, ale nie wszystkich. Blendowanie na tej bazie jest bajecznie proste i szybkie, bo formuła musu daje satynowe wykończenie, na którym bez problemu można rozcierać wszelkie mazidła. Polecam!

- cena: 25-30 zł

- dostępność: drogerie internetowe


Zobacz także:

61 komentarze

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, choć wiem, że mama kiedyś miała pomadkę z Lumene i była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam bazy pod cienie może czas zamówic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest bardzo fajna, warto spróbować :-)

      Usuń
    2. na razie rzedko maluje oczka bo na macierzynskim siedze ale jak tylko bede wracac do pracy zakupie :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Słyszałam o niej sporo dobrego, ale póki co mam swoją ulubiona z Provoke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koleżanka dała mi kiedyś na spróbowanie była fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jej, ale dużo pozytywów słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma świetne opinie i nie dziwię się ;-)

      Usuń
  6. Nie znam tej bazy :) Aktualnie używam bazy z ArtDeco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie używałam żadnej bazy, ale mam ochotę wypróbować tą z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie baza to konieczność :-) Baza z Hean jest mega wydajna :-)

      Usuń
  8. Ja mam bazę z Marizy, z której jestem zadowolona :) Jeśli kiedyś mi się skończy... prędzej przeterminuje - to chętnie wypróbuję tą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam kiedyś o tym produkcie, ale nie wiem czy sprawdziłby się na moich tłustych, wymagających powiekach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich tłustych powiekach daje radę :-)

      Usuń
  10. Na pewno wcześniej, czy później ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej nie wycofają... ;-)

      Usuń
  11. Mam tą bazę i bardzo ją lubię. Pomału mi się kończy i z ciekawości pewnie wypróbuję słynną bazę UD, ale szczerze mówiąc nie wiem czego więcej mogłabym oczekiwać od tego typu produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w planach się zaopatrzyć w bazę UD :-) Miałam już próbki i wiem, że jest spoko :-)

      Usuń
  12. ciekawa baza, ja zwkle używam samego korektora pod cienie, ale musze sobie tę zapisać, żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety korektor zbiera się w załamaniu :-(

      Usuń
  13. konsystencją i wyglądem przypomina bazę z e.l.f. :) baza z e.l.f.a też mi się tak wspaniale sprawdzała, jak ta lumene Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, nigdy nie miałam niczego z elf :-)

      Usuń
  14. Moja ulubiona baza pod cienie :) zużyłam juz dwa opakowania i niedługo zaopatrze się w kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem na etapie poszukiwań bazy pod cienie. Tylko chwilowo dama jeszcze nie wiem czego chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to masz ciężki orzech do zgryzienia ;-)

      Usuń
  16. ja aktualnie używam bazy z joko:) świetna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, dawno temu miałam bazę z Joko :-)

      Usuń
  17. baza pod cienie to w moim przypadku kosmetyk zbędny, ale z Lumene miałam okazję poznać bazę pod makijaż, którą bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja używam bazy pod cienie z Hean i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i lubiłam ją, ale mi się znudziła ;-)

      Usuń
  19. Przez długi czas fajnie mi służyła, ale na moich tłustych powiekach czasem nie dawała rady. Teraz mam bazę UD i jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę UD i potwierdzam, to świetna baza :-)

      Usuń
  20. Sporo o niej dobrego czytałam, mam już jednak swoich ulubieńców i chyba nie kusi mnie by coś zmieniać :)
    Uwielbam PP UD i NARS. Są doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda bardzo fajnie, konsystencja przypomina mi trochę najnowszą bazę smashboxa pore minimaizer. Sama wolę używać korektorów jako bazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety korektory na powiekach nie zdają egzaminu :-(

      Usuń
  22. a jakie masz powieki ? zwykłe, suche, tłuste ? ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziła :) póki co wierna jestem PP UD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tłuste i mocno opadające powieki, więc baza ma pole do popisu ;-)

      Usuń
  23. Nie znam tej bazy ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze się spisze :-)

      Usuń
  24. baardzo, baardzo rzadko używam bazy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie baza pod cienie to konieczność ;-)

      Usuń
  25. Skoro ułatwia blendowanie to mam na nią ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ją,ale u mnie się nie sprawdziła. Rolowała cienie i tworzyła nieestetyczne grudki. W swojej opinii jestem jednak w mniejszości,bo tak ja Ty- słyszałam ,że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam ją wypróbować, ale w Shinyboxie otrzymałam bazę z Joko i jestem z niej bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jako bazy pod cienie używam korektora z Eveline. Niestety, nie ze wszystkimi cieniami się dogaduje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Musze ja kiedys przetestowac jesli jest dobra to bede tez z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tą bazę i u mnie też się świetnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem bardzo ciekawa tej bazy, ale póki co skusiłam się na zakup Hean :) Nie mam wielkiego doświadczenia w tym temacie, oczekiwania też raczej standardowe, więc z pewnością się u mnie sprawdzi. Ale na Lumene też kiedyś przyjdzie czas!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy