Nowości stycznia!

17:37

Koniec miesiąca to już tradycyjnie czas na podsumowanie nowości, jakie u mnie zawitały. Ostatnio jakoś zakupy nieszczególnie mi idą, ale w styczniu udało mi się jednak złowić kilka perełek :-)


  • będąc w Rossmannie capnęłam żele pod prysznic z nowej limitki Isany, do tego wzięłam jeszcze obłędnie pachnący olejek pod prysznic
  • do testów otrzymałam kilka kosmetyków marki Equilibra, była też maseczka i chusteczki do demakijażu Beauty Formulas, ale zapomniałam je uwiecznić ;-)
  • w Tk Maxxie nie mogłam przejść obojętnie obok odżywki Redken, którą ze względu na uszkodzoną zakrętkę kupiłam tylko za 33 zł, czyli za ok. 1/6 regularnej ceny!



Jeśli chodzi o kolorowe kosmetyki to muszę przyznać, że spełniłam moje małe zachcianki:
  • w TK Maxxie zgarnęłam duet marki OPI
  • z Minti Shop przyjechał do mnie lakier z zimowej kolekcji Essie Jiggle Hi, Jiggle Low
  • na Truskawce dorwałam pomadkę YSL Rouge Pur Couture nr 6 Rose Bergamasque w świetnej cenie
  • w końcu w sklepie online MAC ukazał się rozświetlacz Lightscapade, na który polowałam od kilku miesięcy, więc same rozumiecie, że nawet się nie zastanawiałam
  • z Anglii przyleciały do mnie dwa cudeńka NARS- podkład Sheer Glow i korektor Radiance Creamy Concealer
  • w internetowym Douglasie kliknęłam jeszcze zestaw miniatur Estee Lauder z kremem pod oczy i korektorem

To już wszystko! Ilościowo może niedużo, ale jak dla mnie w pełni satysfakcjonująco :-)



Zobacz także:

139 komentarze

  1. Macałam ten rozświetlacz, jest super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) Już samo "sweterkowe" tłoczenie mnie zauroczyło ;-)

      Usuń
  2. Świetne zakupy:) dawno mnie w TK maxx nie było, a czasem można wyhaczyc istne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja żałuję, że mam tam aż tak daleko :-(

      Usuń
  3. Może i nie dużo, ale najważniejsze, że jesteś usatysfakcjonowana. Oby wszystko dobrze Ci służyło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się absolutnie ze wszystkiego ;-)

      Usuń
  4. Super nowości :D Czekam oczywiście na recenzję Narsika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie jak trochę go potestuję ;-)

      Usuń
  5. Podkład z Narsa i na mojej wishliście widnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak u Ciebie się spisze :-)

      Usuń
  6. Ciekawe zakupy a o odżywce Redken nie słyszałam.Ciekawa jestem jak się spisuje ,bo kosztuje niemało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje bardzo dużo, dlatego bardzo się cieszę, że kupiłam ją za tak dobrą cenę :-)

      Usuń
  7. Ojeju <3 Czekam na recenzje zwłaszcza perełek z dolnego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wspaniałości ja mam z tego tylko szampon equlibrum:) A Narsik kusi oj kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tego szamponu :-)

      Usuń
  9. Ale świetne nowości. Muszę poszukać tych żeli Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się spieszyć, bo szybko znikają ;-)

      Usuń
  10. Muszę się skusić na te nowe żele :)
    Olejek z Isany mam, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam TK Maxx za różne cudeńka, trudno dostępne, a czasem w super cenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie udało mi się dorwać całej kostki zimowej :-(

      Usuń
  13. Jak zawsze fantastyczne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale zakupy! :) zazdraszczam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zakupy też zawsze zachwycają ;-))

      Usuń
  15. Używam obecnie tego olejku z Isany, super ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, ale wąchałam i faktycznie zapach jest piękny :-)

      Usuń
  16. Same cuda, podkład Nars mam na liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej liście widniał bardzo długo i w końcu go mogę wykreślić ;-)

      Usuń
  17. U mnie nie ma jeszcze tej limitowanej wersji z Isany ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. cuda :D muszę się wybrać do rossmana po żele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w TK nigdy nic porządnego nie ma:( jak są to lakiery upaćkane, pudełka porozrywane:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech u mnie to samo, dlatego trzeba polować na to co jeszcze się ostało ;-)

      Usuń
  20. Jestem ciekawa Twojej opinii o Narsowym podkładzie i korektorze:) Pokaż też pomadeczkę koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. srebrne lakiery przykuły moją uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nowości :) Lightscapade uwielbiam, ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  23. Essiak, jak i brokat z OPI chętnie bym zobaczyła na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie niestety nie nadają się do pokazywania ;-)

      Usuń
  24. Uwielbiam czytać tego typu wpisy! :) Obecnie ja powstrzymuję się od zakupów, bronię się przed tym jak mogę, bo aktualnie cierpię na nadmiar kosmetyków :D Próbuję wytrwać w postanowieniu noworocznym i przestać kupować wszystko na zapas tylko dlatego, że jest promocja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę zawitać do Rossmana.
    Super żele wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę te żele z Isany upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne nowości :) pokaż co w środku

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam kupić te żele z Isany, ale zastałam tylko puste miejsca na półkach po nich ;) chyba skusze się jeszcze na olejek pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek obłędnie pachnie :-)

      Usuń
  29. mnie najbardziej zaciekawiła kolorówka :) marzy mi się kilka rzeczy z mac'a, estee lauder i nars'a :)
    mogłabyś podać stronę z której zamawiałaś nars'a? ile dałaś za podkład? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hqhair.com, podkład kosztował mnie ok. 150 zł po zniżce

      Usuń
  30. Dziękuję za miłe słowa ;) Ciekawa jestem jak się spisze korektor z nars'a. On się nadaje pod oczy? Miłego testowania ;)
    Pozdrawiam, Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób go chwali pod oczami, ja jeszcze muszę go potestować, bo w tej kwestii wybredna jestem okropnie ;-)

      Usuń
  31. lakiery piękne, szczególnie ta limitka OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam, ze Isana ma nowe limitki :) Narsa, MACa i pomadki zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy u mnie nie okażą się bublami ;-)

      Usuń
  34. Na te nowe zele to i ja musze sie skusic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem fanką Isany, ale jakoś tak pod wpływem impulsu kupiłam ;)

      Usuń
  35. estee lauder uwielbiam i używam cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie wzięłam więcej tych miniatur :-(

      Usuń
  36. Świetne nowości! Ja czaję się na produkty z Redken, ale najpierw muszę wykończyć te zapasy, które mi się uzbierały.. Czekam na recenzję odżywki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że jest moc ;-))

      Usuń
  37. Ciekawa jestem podkładu Nars Sheer Glow. Czekam w takim razie na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się za jakiś czas, jak poużywam trochę tego podkładu :-)

      Usuń
  38. Ile fajnej kolorówki! :) podoba mi się ten lakier essie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile tu nowości.. fajne są te zele z Isany, tych dwóch pierwszych nie widziałam jeszcze ;P rozświetlacz z MAC'a to musi być cudo.. <3 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten rozświetlacz czaiłam się od września ;-))

      Usuń
  40. Przejrzałam wczoraj wszystkie Redkeny jakie były u mnie w TKMaxx, ale nic nie chcą jeszcze przecenić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dorwałam taki z uszkodzoną nakrętką w rewelacyjnej cenie :-))

      Usuń
  41. Ooo nowe żele z Isany, ładnie pachną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle, ale to Isana, więc szału nie ma ;-)

      Usuń
  42. Zacne nowości. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  43. mam ten olejek z equlibry i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze go nie spróbowałam :-)

      Usuń
  44. dostałam te same kosmetyki od Equilibry:)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie liczy się ilość a jakość! A tutaj jakość pierwsza klasa widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :-) Staram się od jakiegoś czasu stawiać właśnie na jakość :-)

      Usuń
  46. Jestem ciekawa jak się sprawdzi Nars Radiance Creamy Concealer:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam nowości kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne nowości, a żel z Isnay ma cudowne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Isana gruszkowa jest na prawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię żele pod prysznic z Isany, mają fajne zapachy i świetną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak średnio za nimi przepadam, ale coś mnie podkusiło ostatnio ;-)

      Usuń
  51. Niestety nie mialam zadnego z tych produktow, a szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne nowości :) lakier Essie jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj oj, czekam na recenzje NARSików <3 Super nowości!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo jestem ciekawa lupów z NARS'a :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zakupy, zwłaszcza część z kolorówką! Czekam na osobne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne nowości. Chyba też wybiorę się do Tk Maxxa zobaczyć, czy i mnie nie uda się czegoś okazyjnie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  57. Nars <3 Też chciałabym wypróbować ich produkty ;) Najlepiej wszystkie :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  58. również mam ochotę na ten olejek z issany bo pachnie cudownie tylko że kiedyś używałam ich żelu pod prysznic i strasznie przesuszył mi skórę ;/ teraz mam uprzedzenia

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za tą firmą, ale jakoś tak się stało, że się skusiłam na nowości ;-)

      Usuń
  59. Isana uwielbiam te kosemtyki naprawde sa dobre a ten olejek do kapieli z gruszka i melonem jest naprawde swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie czym prędzej go spróbować :-)

      Usuń
  60. Widzę szaleństwo z żelami Isana.. Nie dziwię się, też je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie średnio je lubię, ale skusiła mnie limitka ;-))

      Usuń
  61. Kosmetyki Nars bardzo mnie kuszą, mam nadzieję że w końcu się do nich dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zakupy bardzo konkretne, więc używaj z przyjemnością :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawią mnie te żele z limitowanej wersji Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniałe łupy, czekam na recenzję kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy