O podkładzie Diorskin Star...

20:06

Po prawie 2 letnim używaniu azjatyckich kremów bb i postanowieniu poszukania podkładu idealnego stałam się prawdziwą podkładomaniaczką ;-) Jeśli jednak czytałyście TEN post to już wiecie, że pierwszy testowany podkład okazał się klapą.
Dzisiaj przedstawiam Wam kolejnego gagatka z mojej toaletki, czyli podkład Diorskin Star.
Skusiłam się na pełnowymiarowe opakowanie po zużyciu próbki, a że akurat w Sephorze były dni VIP to same wiecie…
O buteleczce nie będę się rozpisywać, bo to bez sensu. Przejdźmy do konkretów!


Podkład ma dość rzadką konsystencję i lekką formułę, ale dobrze kryje i nie tworzy u mnie maski. Mam najjaśniejszy odcień nr 010 i obecnie mógłby on być odrobinkę jaśniejszy, ale po nałożeniu stapia się z moją skórą i nie zauważyłam żeby się odcinał.


Obietnice producenta też sobie daruję (możecie wygooglać) i napiszę krótko, że podkład ten sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Moja skóra wygląda świeżo i promiennie, nie jest obciążona, w żaden sposób zapchana czy wysuszona.
Wytrzymałość tego podkładu pozytywnie mnie zaskoczyła, bo obawiałam się, że na mojej mieszanej cerze różnie to może wyglądać. Jednak śmiało stwierdzam, że nie zauważam większego przetłuszczania strefy T i wszystko trzyma się w normie.

Jestem zadowolona z rozświetlenia jakie daje Dior Star i zgadzam się ze stwierdzeniem, że to płynne światło :-) Nie wiem czy to już ideał, czy tylko ulubieniec, ale póki co nie mam w zasobach niczego lepszego dla mojej cery.

- cena: ok. 189 zł


- dostępność: Sephora, Douglas, drogerie internetowe


Zobacz także:

92 komentarze

  1. Ja mam korektor z tej serii i gdybym używała podkładów to z pewnością bym sie na niego skusiła:) ale wole pudry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, mogłabym zostać twarzą Diora! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie wygląda idealnie! U mnie niestety nie sprawdził się. Za to Nude jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam próbkę Nude, ale w sumie nie pamiętam jak się spisała ;-)

      Usuń
  4. mam jakiś sentyment do diora ...........lubię ale cena boli

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę cieższe formuły ale trzeba przyznać, że wygląda bardzo ładnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei przerzucam się na lżejsze konsystencje :-)

      Usuń
  6. Niestety nie moja półka cenowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tez nie, ale mam go w planach :D

      Usuń
    2. Weź przedtem próbkę koniecznie :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze się w nim czuję :-)

      Usuń
  8. Też mam najjaśniejszy kolor i cały czas się zastanawiam co mnie podkusiło żeby posłuchać konsultantki która "dobierała" mi odcień (nie żebym miała jakieś dwa odcienie ciemniejszą karnacje, ale wiesz jak to jest "idzie zima i na pewno będzie pani blada"). U mnie spisywał się również bardzo dobrze, ale Nude go przebił i stał się moim numerem jeden:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gdybym miała wybierać postawiłabym na Nude :)

      Usuń
    2. Miałam próbkę Nude, ale mnie nie powaliła z kolei :-) Może w przyszłości jeszcze spróbuję :-)

      Usuń
  9. Mam próbkę, ale wydaje mi się, że u mnie się nie sprawdzi do końca, jeszcze nie mam wyrobionego zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób go lubi, ale sporo też narzeka :-)

      Usuń
  10. Prezentuje się świetnie. Na bank sięgnę po próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie warto wziąć próbkę :-)

      Usuń
  11. Nie kupię ze względu na cenę. Na razie mam ulubieńca jeśli chodzi o podkłady - Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam Revlona, ale od 4 lat ta firma jest u mnie totalnie skreślona za to co mi z cerą zrobił Colorstay...

      Usuń
  12. Bardzo się na niego napalałam, ostatecznie wzięłam spore próbki z Sephory, ale kurcze zupełnie się u mnie nie sprawdził, wchodzi mi w pory! jak żaden inny. Zresztą ogólnie Diorkowe podkłady średnio mi pasują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda w takim razie, że się nie sprawdził

      Usuń
  13. Ku mojemu zaskoczeniu ten podkład sprawdził się u mnie w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie próbowałam, trochę za drogi dla mnie żeby używać na co dzień, a na szczególne okazje bym wolała coś o większym kryciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już unikam większego krycia i tapety ;-)

      Usuń
  15. Bardzo naturalnie wygląda i z tego co widzę na buteleczce posiada też dość wysoki filtr :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena wbiła mnie w fotel :P I będzie jedynym powodem dlaczego nie kupię tego podkładu.
    Mam już swój typ jak na razie :) Zapraszam do śledzenia mojego bloga :) Ja tu napewno będę zaglądać :)
    www.adelfablanca-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam próbkę i mnie nie zachwycił, bo krycie było u mnie znikome i przeszkadzał mi mocny zapach jakby farby...
    Ale u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się zapach ogromnie podoba :-) Krycie też u mnie zupełnie wystarczające :-)

      Usuń
  18. Podoba mi się jego wykończenie, lubię taki subtelny blask. Gdyby tylko moja cera tolerowała fluidy, to z chęcią bym go kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blask jest faktycznie subtelny i dlatego sprawdza się na mojej mieszanej cerze ;-)

      Usuń
  19. Mnie też on przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz śliczną cerę! Ja obecie szukam czegoś matującego więc Star musi poczekać aż zrobię miejsce na rozswietlające podklady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeśli szukasz matującego podkładu to faktycznie od tego musisz trzymać się z daleka ;-)

      Usuń
  21. Muszę zdobyć próbkę, bo skoro u Ciebie, posiadaczki cery mieszanej się sprawdził, to może u mnie też da radę:)
    Ale na takiej pięknej cerze, to i każdy podkład pewnie wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wierz mi, że niełatwo mi dogodzić ;-)

      Usuń
  22. Fajny produkt tylko nie na moją kieszeń ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wygląda na Twojej buzi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Baaardzo go lubię! Choć moim podkładowym ulubieńcem zeszłego roku jest zdecydowanie Sisley. Star jednak plasuje zaraz za nim :)
    Pięknie Wam razem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach marzę o Sisley :-)

      Usuń
    2. A na mnie Sisley Phyto wyglada tragicznie :(

      Usuń
  25. Pieknie wygląda na twarzy ;) ja ciągle szukam podkładu, który będzie mi pasował kolorystycznie i spełni moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie znam ;)) Na razie wróciłam do EL DW light, mój ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam, ale na pewno spróbuję :-)

      Usuń
  27. ładnie wygląda na buzi. ja miałam próbeczkę tego podkładu i w sumie jakiś wyjątkowy ten podkład mi sie nie wydał, a kosztuje sporo, ale jakoś tak po babsku chiałabym go mieć dla samego posiadania haha :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglada bardzo ladnie i fajnie ze na mieszanej cerze sie trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wygląda :))) Cena niesamowita :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to na tę markę przystało ;-)

      Usuń
  30. Podkład wygląda na cerze bardzo fajnie ale zadziwiłaś mnie tym, że zrezygnowałaś z azjatyckich kremów, podobno są super i ja chce właśnie na nie się zdecydować :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są super i bardzo je lubiłam :-) Zrezygnowałam z nich, bo mi się zwyczajnie znudziły :-))

      Usuń
  31. Ja mam cerę naczyńkową i chyba by się u mnie nie sprawdził. Musze mieć coś bardziej kryjącego, żeby nie było widać moich pajączków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj można budować krycie :-) ja też mam naczynkową cerę :-)

      Usuń
  32. Ładnie się prezentuje na twarzy. Przypudrowujesz go trochę, czy podkład tego nie wymaga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja mieszana cera zawsze wymaga pudru, więc nie pomogę w tej kwestii. Może na suchej cerze można zrezygnować z pudrowania :-)

      Usuń
  33. U Ciebie prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wygląda na Twojej buzi :) sama nie wiem dlaczego ale do tej pory nie używałam żadnego podkładu Diora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wygląda, efekt rozświetlenia jest taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wygląda na Twojej skórze :) Nie jestem jeszcze tak zaznajomiona z podkładami, żeby decydować się na podobną inwestycję, ale może kiedyś sięgnę po coś z wyższej półki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt naprawdę śliczny. Wygląda elegancko i naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt bardzo ładny, ale za taką kase... szkoda by mi było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Trzeba inwestować w dobre kosmetyki ;-))

      Usuń
  39. miałam próbkę, ale niestety się u mnie nie sprawdził

    na Tobie wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pieknie sie prezentuje, ja zakochalam sie niedawno w Lancome Miracle de Teint - cos cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Obserwuję, bo fajnie tu u Ciebie ;)

      Usuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam dość sporą próbkę tego podkładu i przyznam szczerze, że mam na niego ochotę, ponieważ bardzo ładnie wyglądał na mojej buzi i kolor mi pani dobrze dobrała :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Efekt na skórze rzeczywiście bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzeczywiście prezentuje się na twarzy bardzo naturalnie, ale takie ceny nie są na moją kieszeń :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie się prezentuje. Ja nie miałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  46. nie maluje sie wiec niezbyt sie znam hehe ;p ale cena powalajaca ;p czasem sie ciesze, ze sien ie maluje ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Też jestem posiadaczką Diora, ale podkładu Diorskin Nude. Jak dla mnie nie ma lepszego :)
    Ten też wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy