Sephora Contour eye pencil

18:19

Dawno temu, bo na wiosnę zeszłego już roku skusiła mnie jedna z promocji w Sephorze i postanowiłam przygarnąć 2 kredki do oczu w cenie jednej.



Jako zdecydowana miłośniczka kredek nie mogłam się zdecydować, ale w końcu wybór padł na: Flirting Game i Summer Cruise.



Turkusowa kredka rewelacyjnie sprawdza się przy letnich makijażach i dodaje świeżości, a brązowa to ideał na co dzień.
Obie są bardzo miękkie i gładko suną po powiece, pigmentacja jest fantastyczna już po jednym pociągnięciu, z temperowaniem też nie ma problemu.
Uwielbiam delikatne, rozmyte kreski i do tego celu kredki Sephory nadają się rewelacyjnie, bo pięknie się blendują a po krótkim czasie stają się też bardzo trwałe.


Kreski nie odbijają się, nie osypują i wytrzymują w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Uważam, że to kosmetyki godne polecenia i uwagi, więc jeśli poszukujecie miękkich kredek z doskonałą trwałością i pigmentacją to pędźcie do Sephory!


Zobacz także:

85 komentarze

  1. Dziwne,że jeszcze nie mam tej turkusowej :)) Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda ten kolor jest stworzony do twojej tęczówki :-) Kupuj koniecznie :-)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze styczności z tymi kredkami, ale wiele dobrego o nich słyszałam. Na pewno wcześniej czy później jakieś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś turkus ale z kredek jumbo i też sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy jumbo muszę się zakręcić ;-)

      Usuń
  4. Kolory piekne ;) ja mam ich 12 kredek i nie wiem kiedy zużyję ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kolorówkę się ma, a nie zużywa ;-)))

      Usuń
  5. ja mam z Sephory złotą kredkę Jumbo, jest mega napigmentowana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie jestem za brązem, turkus jakoś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu lubię taki akcent ;-)

      Usuń
  7. Kocham kredki Sephora a zwłaszcza jedną w kolorze Tiramisu, którą mam już chyba z 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kolorki, nie miałam jeszcze kredek z sephory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają szeroki wybór, więc pewnie coś znajdziesz dla siebie :-) Polecam!

      Usuń
  9. Bardo ciekawe kolory , wpadają idealnie w mój gust;*
    Będę musiała sobie zakupić;)

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Brązowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna do dziennych kresek :-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo lubię ten kolor :-)

      Usuń
  12. brązowa kredka wygląda zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają pięknie :) Kocham kredki ale z Sephory mam tylko jedną, pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem kredkowa dziewczyna :-)))

      Usuń
  14. Obie sa cudownie pięknie moje kolorki choć na ten turkusik bym sie skusiła ciekawa jestem jakby sie prezentował na moich powiekach piekny pokażesz go na swoim oczku

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajny makijaż można zrobić takimi kredkami, kolor zabójczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedną w bakłażanowym odcieniu, ale na ten brąz również się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei rozejrzę się za tą bakłażanową ;-))

      Usuń
  17. Mam turkusową kredkę innej marki ale chyba nigdy nie wykorzystałam jej do makijażu, za to podoba mi się ta brązowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. oba kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten brązik, turkus zresztą też, ale nie wiem czy miałabym odwagę nosić taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jako delikatny akcent na dolną powiekę albo tylko w zewnętrzny kącik :-)

      Usuń
  20. O, na pewno bym je polubiła. Ja też bardzo lubię używać kredek. niebieska wygląda cudownie. Jak tu się oprzeć i czekać z nią do lata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można używać cały rok :-) Mi kojarzy się z latem :-)

      Usuń
  21. Brązowa jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Turkusowa średnio ale brązowa bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie kredki Sephorowe. Mam kilka i dobrze mi służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę jeszcze dokupić kilka kolorów :-)

      Usuń
  24. Kolorki sa naprawde bardzo ladne <3 tez lubie kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam tych kredek, ale czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się spisują, więc się nie dziwię opiniom ;-)

      Usuń
  26. Tych z Sephory jeszcze nie miałam, ale ostatnio skusiłam się na Avon Super Shock i Zoevę i te drugie sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czarną Super Shock i też bardzo ją lubię :-) Zoevy nie próbowałam :-)

      Usuń
  27. ten drugi kolor jest bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta brązowa jest przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam! Wybór jest ogromny :-)

      Usuń
  30. Brązowa śliczna :) Używam brązowych na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja turkusową kredkę używam bardzo często zimą! :D Jakoś dobrze się czuję w takim makijażu i lubię go mieć nie tylko wakacyjną porą :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Do gusty przypadła mi brązowa kredka, bardzo ładna. A do kiedy trwa promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja była dawno temu, ale powtarzają ją kilka razy w roku :-)

      Usuń
  33. Śliczne!!!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  34. Numer 2 śliczny bardzo lubię takie odcienie :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Te kreduchy zbierają bardzo dobre opinie. Gdybym nie miała już takiej gromady, jaką mam, na pewno bym się skusiła na kilka kolorków. Ten brązik piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo piękny kolor ma pierwsza kredka!

    OdpowiedzUsuń
  37. wciąż wybieram się po jumbo i obejrzeć te maleństwa i za każdym razem jak już wpadnę do sephory to oczopląs i o nich zapominam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. O :) a to juz bym mogla nabyc ;p lubie kolorowe kosmetyki chociaz bardziej je zbieram niz uzywam ;p

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy