Chanel Rouge Coco Shine 85 Secret

17:24

Dzisiaj w końcu notka z moją ulubioną ostatnio pomadką Chanel, którą obiecałam Wam pokazać zaraz po Świętach.
Do tej pory uwielbiałam raczej mocne, soczyste i wyraziste kolory na ustach. Zimą i jesienią szczególnie upodobałam sobie mocne fuksje, czerwienie i brązy na ustach. Ostatnio jednak zupełnie mi się odwidziało i moje ulubione dotąd pomadki leżą sobie odłogiem. Zastąpiła je piękna szminka Chanel z serii Rouge Coco Shine, która daje piękne, delikatne i świetliste wykończenie.



Odcień nr 85 Secret to uroczy cielaczek, który codziennie towarzyszy mi na ustach i pasuje zarówno do dziennego makijażu, jak i do mocniejszych oczu na wieczór.
Oprócz pięknego koloru usta są też doskonale nawilżone i miękkie po użyciu tej pomadki. Trwałość ze względu na błyszczykowe wykończenie nie powala i pomadka znika w dość szybkim tempie z ust, ale w zupełności jej to wybaczam i mam ochotę na jeszcze inne kolory z tej serii, może mi coś polecicie?



- cena: 130-140 zł

- dostępność: Sephora, Douglas


Zobacz także:

119 komentarze

  1. bardzo przyjemny kolor :) takie dzienniaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma prześliczny :) Narobiłaś mi ochoty na tę szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest przesliczny i bardzo ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi się podoba ;)

      Usuń
  5. Piękna! <3 bardzo lubię te pomadki, a ulubiony kolor w poprzednim tygodniu złamałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. I dlatego właśnie tak bardzo ją lubię ;-)

      Usuń
  7. Wow! Ale ładnie wygląda- a zazwyczaj nie podobają mi się takie odcienie nude. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest naprawdę wyjątkowy :-) Dla mnie chyba idealny ;-)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor :) Te pomadki widziałam teraz w promocji w Douglasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Sprawdzi się na pewno na każdą okazję :-)

      Usuń
  10. Pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Takie teraz zaczęły mi się podobać ;-)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Niby zwyczajnie, ale jednak ma to coś :-)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mnie kusiła bardzo długo i w końcu mam :-))

      Usuń
  14. Cudna jest! Pasuje Ci :) Też czaję się na chanelka w jakimś "bezpiecznym" odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bezpieczne" odcienie to ostatnio jedyne jakie noszę :-) ten bardzo polecam :-)

      Usuń
  15. Awww, śliczna! Takie cielaczki też są potrzebne, coś o tym wiem :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Rouge Coco Shine! Moje usta wielbią tę formułę, a ja efekt jaki dają! :)
    Patrzyłaś na te odcienie z wiosennej kolekcji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam, patrzyłam :-) I przyznaję, że Desinvolte kusi :-)

      Usuń
    2. Cudowny jest! Mogłabym leżeć i się nim ciągle myziać :D

      Usuń
  17. wlasnie wrzucilam ulubiencow roku, w ktorym to poscie dominuja dosyc soczyste kolory, ale ostatnio takze zaczynam kierowac sie w strone tych bardziej delikatnych, stonowanych...co sie ze mna dzieje:P

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor i te foty szalenie mi się podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem osamotniona ;-)

      Usuń
  20. bardzo delikatna, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pomadka jest... WOW... ale jej cena to jeszcze większe WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sobie w końcu sprawić jakąś Chanelkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! W końcu jesteśmy tego warte ;-)

      Usuń
  23. bardzo ładny kolor:) dla mnie niestety za jasna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, przy mojej białej cerze rzadko co bywa zbyt jasne ;-)

      Usuń
  24. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba! Kolor idealny do każdej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Owszem, choć na wieczór do mocniejszych oczu też się sprawdza :-)

      Usuń
  27. piękny kolorek, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor bardzo przeciętny, moje usta nie wymagają tylu pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zasługują na to co najlepsze :-)

      Usuń
  29. Uwielbiam takie delikatne kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie delikatne kolorki na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. efekt jaki daje bardzo mi się się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio podobają mi się takie nudziakowo różowe usta, zwłaszcza w połączeniu z kontrastowym smoky.

    OdpowiedzUsuń
  33. kolorek ciekawy jednak cena zwala z nóg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale na szczęście są promocje :-)

      Usuń
  34. Piękna, delikatna, po prostu Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ladny odcien rozu :) Szkoda troche ze nie jest trwala to pomadka, ale po takiej formule niestety cudow sie nie nalezy spodziewac... z tej serii mi sie podoba tez odcien Monte Carlo i Boy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjrzę się tym kolorom :-) Dzięki!

      Usuń
  36. Ładny, dleikatny, podoba mi się, choć wiem, że nie do twarzy w mi w takim kolorku, to jednak piękniasty ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w tym kolorze <3 jednak wolę trwalsze pomadki, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niestety ze względu na formułę do zbyt trwałych nie należy :-)

      Usuń
  38. Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam droga Ines :-)

      Usuń
  39. Bardzo subtelny odcień i jak zawsze pięknie zaprezentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie się prezentuje na Twoich ustach:) Lubię taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Też polubiłam takie delikatesy :-)

      Usuń
  41. Podoba mi się i koniecznie muszę ją obejrzeć w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny odcień mój kolor dla ust ◕‿◕

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo kuszący kolorek :) Wpasowałby się idealnie w moje usteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny efekt daje! śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Coucou,

    Beautiful color ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  46. fantastyczny kolor, bardzo ładnie wygląda na ustach. ;) aż zaczynam żałować, że nie używam niczego kolorowego do ust. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie wygląda ;) Niestety ja wolę inne ciemniejsze odcienie - bo takie do mnie nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolor jest idelany! Zazdroszczę tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładny kolor, jeszcze nigdy nie miałam nic z chanell;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Za taką cenę to raczej jej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiekny ma kolorek, takie bardzo lubie a coco shine uwielbiaja moje usta <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny kolor, taki mogłabym nosić codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda pięknie :) Nie dziwię się, ze inne kosmetyki poszły w odstawkę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy