Nowości z lutego!

16:13

Ostatni dzień miesiąca to dobry czas na podsumowanie tego co przybyło mi w kosmetycznym zbiorku. Większość tych zakupów była zupełnie nieplanowana, ale czasem trzeba ponieść się fantazji.. i promocjom ;-))

Na początek zakupy z wysyłkowej oferty Yves Rocher, która skusiła mnie gratisową wodą perfumowaną Comme une Evidence oraz tuszem do rzęs. W ten sposób uzupełniłam zapasy szamponów do włosów i za 50,55 zł (wraz z przesyłką)  otrzymałam paczkę z taką zawartością:


W Sephorze nie mogłam przejść obojętnie obok 15% zniżki i w moje ręce wpadły dwie perełki: prasowane meteoryty Guerlain w kolorze 03 Medium oraz róż Chanel Blush Camelia Rose. Z obu jestem bardzo zadowolona!


W The Body Shop skorzystałam z promocji na masła do ciała i zdecydowałam się na to o zapachu marakuji, zaś na stronie Strawberry.net dorwałam krem Hydrationist od Estee Lauder w rewelacyjnej cenie.


Na koniec zakupy "paznokciowe". Wiem, wiem... miałam bana na nowe lakiery, ale co zrobić skoro Hebe kusi promocją 1+1 za grosz (promocja nadal trwa!). Mój wybór padł na Muchi Muchi oraz Lady Like, do tego uzupełniłam zapas mojego ulubionego Seche Vite.


Kolejny miesiąc, w którym jestem usatysfakcjonowana nowościami mija, ale nie będę się rozczulać, bo w marcu planuję sobie pofolgować z racji Dnia Kobiet i urodzin, więc tym bardziej będę rozgrzeszona ;-)) A u Was co nowego?


Zobacz także:

115 komentarze

  1. Fajna paczka z yr i lakiery z essie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Yves Rocher strasznie mnie ostatnio interesuje. Mam ich krem i szampon, ale mam nadzieję, że niedługo będe miała okazję
    wypróbować kilka innych produktów.
    Masełek z TBS jestem ciekawa. Miałam arganowe, ale jestem ciekawa tych owocowych :)
    Seche Vite jestem bardzo ciekawa i pewnie niedługo zaopatrzyłam się w niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby wszystko ci się dobrze spisało :-)

      Usuń
  3. Te prasowane meteoryty też bardzo bym chciała. Może niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są dni VIP, więc warto :-)))

      Usuń
  4. Muszę w końcu się skusić i zrobić zamówienie z YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam- to wciąga, bo wiecznie kuszą gratisami ;-))

      Usuń
  5. Róż Chanel jest piękny, sama chętnie bym go przygarnęła ;) Niestety u mnie już wykupiony i pocieszyłam się tylko pomadką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chanel <3 uwielbiam

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Meteoryty i róż chanelki bardzo mnie zaciekawiły. Meteoryty w płynie sa rewelacyjne ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach strasznie bym ich chciała spróbować! :-)

      Usuń
  8. Świetne zakupy, szczególnie te z Yves Rocher, tyle kosmetyków za taką cenę, super okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego nie mogę się oprzeć tym promocjom ;-)

      Usuń
  9. Miałam ten szampon z YR przeciw wypadaniu. Jak dla mnie był bardzo wydajny, ale otwieranie buteleczki było istną zmorą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne kolory lakierów :) Podobają mi się są takie subtelne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś naszło mnie na takie wiosenne kolory :-)

      Usuń
  11. Same cudeńka :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się w końcu wyrobię z tymi recenzjami :-))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja również :-) To najlepszy top coat jakiego używałam :-)

      Usuń
  13. To marakujowe masło z TBS kochałam ♥ Jeszcze na pewno będę do niego wracać:)
    Mówisz, że promocja na Essie dalej trwa? :D Może jutro się przejdę w ramach spaceru do Hebe, skoro już jestem w rodzinnym mieście z tą drogerią :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yves Rocher ma naprawdę świetne promocje :) Przyznam, że ostatnio już drugi raz by mnie skusili na mega zamówienie ;) Ale udało mi się opamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ło rany TBS i Meteoryty :) cud miód;)

    OdpowiedzUsuń
  17. YR do mnie nie przemawia, jednak jestem ciekawa masła do ciała z The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie lubisz YR? ja się nie mogę oprzeć ich kuszeniu ;-)

      Usuń
  18. Ciekaw jestem jak pachnie balsam The body shop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obłędnie! Miałam już kiedyś olejek TBS o tym zapachu i bardzo mile go wspominam :-)

      Usuń
  19. Jakie piękne Essie <3 lądują na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jutro wybiorę się do Hebe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że upolowałaś piękne kolory :-)

      Usuń
  21. Cudne nowości. Nie wiem jak to się mogło stać, że będąc dzisiaj w hebe przegapiłam promocję na Essie. Ten ciemniejszy kolor cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba więc czeka cię powrót do Hebe ;-)))

      Usuń
  22. Szampony z YR sa swietne :) Tez mysle nad prasowanymi metoerytami, zwlaszcza ze znowu jest znizka w Sepho :D Piekne lakiery z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz, bierz! Meteorki na vipach się opłacają :-))

      Usuń
  23. Anti-chute z YR był ich pierwszym kosmetykiem, jaki zakupiłam i nie spodobał mi się. Teraz, jak przypomnę sobie zapach to chętnie bym do niego wróciła, ale kompletnie nie mam pojęcia dlaczego..
    Ciemniejszy Essie ma piękny kolor. Możesz sobie spokojnie wybaczyć jego zakup :))

    OdpowiedzUsuń
  24. A wiesz, że ja swojej Camelii jeszcze nie uzyłam??? Nie miałam kiedy jej obfocić, a nie chcę kalać jej pędzlem przed zrobieniem sesji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och podziwiam! Ja zdołałam wytrzymać tylko 1 dzień ;-)))

      Usuń
  25. osobiście średnio lubię szampony z YR ; p
    LAkiery Essie mają super odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kilka ich szamponów i byłam dość zadowolona, ale te są u mnie nowościami :-)

      Usuń
  26. Też przez chwilę chorowałam na Camelie ale mi przeszło i upolowałam coś innego :D Ale i tak uważam że jest piękna, prasowańce meteorytów też by się przydały :) Nad lakierami Essie myślę bo okazja bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co upolowałaś :-))

      Usuń
  27. Ten kremik Estee Lauder nie powiem, ze by mi sie nie przydal ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. strasznie spodobał mi się ten lakier po prawej, już chciałam wyciągać notesik i zapisywać kolor, po czym zauważyłam, że to mój ukochany lady like:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory lakierów wspaniałe, iście wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie właśnie miałam ochotę, choć generalnie jestem fanką ciemnych paznokci :-)

      Usuń
  30. Ciekawa jestem recenzji tych szamponów :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się sprawdzą, choć narzekać nie będę, w końcu to tylko szampony ;-)

      Usuń
  32. uwielbiam ten tusz z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć :-) Zobaczymy czy u mnie da radę :-)

      Usuń
  33. Wspaniałe nowości! swietne zamówienie z YR!
    Ten róż z Chanela jest przepiękny :)
    A seria marakujowa z TBS to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też dostałam paczkę z YR niedawno! Oni przysyłają te wody gratis, co jest ich wielkim plusem :). Taką miałam wiele razy, kilka lat temu bardzo dobrze się "w niej" czułam i kupowałam ją w róznych promocjach. Potem miałam Naturelle, i już długo jej używam a ostatnio mam Vanille Noire, też jest fajna. Lubię też ich takie wody za ok. 40 zł owocowe, szczególnie jeżynową :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wymienionych przez ciebie nie miałam tylko VN :-)) resztę znam, mam i lubię :-))

      Usuń
  35. Niech no tylko przyjdzie moje zamówienie z truskawy :)) coś długo już, mam nadzieję, że to nie cło…
    Nie mam po drodze żadnego Hebe, a bardzo chcę Essie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością aż pokażesz swoje truskawkowe łupy :-)

      Usuń
  36. chodzę koło meteorytów i chodzę, aż pewnie i ja wychodzę :)
    Muchi Muchi piękny jest, bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze, bo są piękne! A teraz dni vip w S... :-)))

      Usuń
  37. Fajne rzeczy ;) Też jestem ze Śląska i też mam urodziny w marcu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Lady Like to jeden z moich najukochańszych lakierów :) Uwielbiam za kolor i trwałość :) Lubię też Seche Vite, jednak Evidence z YR mojego serca nie podbiła (właśnie wykańczam małą buteleczkę i końca doczekać się nie mogę..).

    Prasowanych meteorytów szczerze zazdroszczę, do mnie tymczasem idzie już wersja Travel Touch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zatem obczaić tą wersję :-))

      Usuń
  39. Piękna gromadka! Rozgrzeszam Cię ze wszystkiego, nie tylko lakierów :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra kobieto, dzięki ci! :-)))

      Usuń
  40. żele z YR bardzo lubię, świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też się ostatnio skusiłam na małe zamówienie z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni to potrafią człowieka skusić ;-)

      Usuń
  42. Bardzo lubie strone strawberrynet, czesto maja mega promocje :))
    iii widze, ze czas odwiedzic the body shop - uwielbiam marakuje! ♥

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Lakiery mają cudowne kolory. Ten fiolet jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ogromnie zazdroszczę różu chanel :-) oby się dobrze nosił :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest :-) Dziękuję!

      Usuń
  45. Fajne nowości, lakiery do paznokci mają cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę pilnować takich okazji YR, bo Twoje zamówienie (i to w takiej cenie!) sama chętnie bym przygarnęła :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  47. Seche Vite i żele z YR uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo jestem ciekawa tych prasowanych meteorów, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy