24.3.15

Bare Study MAC PRO LONGWEAR PAINTPOT

Kiedyś cienie do powiek w kremie nie należały do moich ulubionych, głównie ze względu na to, że na moich tłustawych powiekach szybko się rolowały i były bardzo nietrwałe.
Postanowiłam się skusić na Paintpot z MAC żeby sprawdzić czy obietnice producenta o przedłużonej trwałości mają pokrycie. Wybrałam odcień Bare Study, który jest beżowym, szampańskim odcieniem ze złotą poświatą. Generalnie w kolorze nie widzę niczego specjalnego, ale wszelkiego rodzaju cielaczki u mnie na dzień bardzo mile widziane.




Cień jest kremowy i łatwo nabrać go na pędzelek czy po prostu palec (tę metodę preferuję najbardziej). Nakładam po na powiekę bez żadnej dodatkowej bazy i pigmentacja bardzo mnie zadowala, do tego można ją stopniować. Na dzień lubię mieć na powiece tylko delikatną poświatę, więc wklepuję palcem niewielką ilość cienia, do tego delikatnie roztarta kreska i jestem gotowa.



Cień szybko zastyga i staje się praktycznie nie do ruszenia z moich powiek, dlatego też ewentualne blendowanie jest trochę trudne i musi przebiegać błyskawicznie po nałożeniu cienia. Sama zdziwiłam się jego trwałością, bo bez żadnej bazy wytrzymuje u mnie ok. 10 godzin bez żadnego uszczerbku. Dla mnie to bardzo zadowalający wynik.
Dodam jeszcze, że Paintpoty mogą być wykorzystywane jako bazy pod inne, prasowane cienie, a mój Bare Study świetnie wygląda pod perłowymi cieniami i pięknie wydobywa z nich blask. Jestem z niego bardzo zadowolona i pewnie jeszcze przygarnę inne odcienie.


- cena: 80 zł

- dostępność: salony MAC, e-sklep: maccosmetics.pl




Copyright © 2016 Nasze Poddasze , Blogger