Maskara Sexy Pulp // Yves Rocher

21:01

W marcu ubiegłego roku skusiłam się w końcu na założenie karty w stacjonarnym sklepie Yves Rocher, po czym oprócz zestawu próbek otrzymałam też ulotkę z którą m.in. w czasie kolejnych zakupów mogłam dostać gratis tusz Sexy Pulp.
Oczywiście nie omieszkałam odpuścić takiej okazji i skorzystałam przy następnych zakupach z ulotki.


Sam kosmetyk jest zafoliowany, co już na początku pozytywnie mnie do niego nastawiło. Opakowanie standardowe, bez szału.
Szczoteczka jest tradycyjna, bardzo gęsta i duża, a tusz ma głęboki, czarny kolor.
Początkowo obawiałam się tak dużej szczoty, ale okazało się, że wcale nie jest taka straszna w użytkowaniu, a co najważniejsze pięknie rozdziela nawet najmniejsze rzęsy i zupełnie ich nie skleja, daje fantastyczny efekt wydłużenia.


Jestem absolutnie zakochana w tym tuszu, bo nie rozmazuje się ani odrobinę, nie kruszy się i bez problemu wytrzymuje w doskonałym stanie na rzęsach przez cały dzień. Dodatkowo jest wydajny i nie wysycha po miesiącu jak np. tusze Lovely.


Reasumując jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i zgadzam się ze wszystkimi pozytywami na jego temat. Standardowa cena jest wysoka, więc będę czatować na jakąś promocję i na pewno jak nadarzy się okazja kupię kolejne opakowanie.

- cena: 57 zł, ale po założeniu karty możecie go dostać za darmo ;-))

- dostępność:  TU, sklepy stacjonarne YR


Zobacz także:

98 komentarze

  1. Miałam pare razy, ogólnie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie miałam, efekt świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z efektu :-)

      Usuń
  3. Nie znam go, ale efekt cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny efekt, śliczna i promienna buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie, ta mascara jest rewelacyjna :) Moja mama jest jej fanka i zawsze ja kupuje na promocji w YR :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale efekt ładny i podoba mi się szczoteczka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wielka ale jak widać daje radę ;-)

      Usuń
  7. Nieufnie podchodziłam do ich tuszy, ale widocznie bezpodstawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest świetny, z innymi rożnie bywa ;-)

      Usuń
  8. Efekt na rzęsach bardzo fajny, widoczny, ale nie przerysowany.
    Wyglądasz po prostu uroczo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rezultat!!! Masz firany do czoła ;-) Czy to ten tusz tak rzęsy wywija, czy zalotka? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz :-) z zalotką dawno temu miałam katastrofalną przygodę i już nie dotykam tego sprzętu ;-))

      Usuń
  10. u mnie się zupełnie nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :-( ja ją bardzo chwalę ;-)

      Usuń
  11. Bardzo go lubiłam. Ma fajną szczoteczkę i daje naprawdę świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona :-) to dowód na jego świetne działanie ;-)

      Usuń
  13. Dla mnie to totalny bubel. Mam ją, ale to jedna z najgorszych maskar jakie miałam - całe szczęście, że dostałam ją jako gratis do zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, choć przez własne doświadczenie nie zgadzam się z tą opinią ;-) Moje rzęsy kochają ten tusz :-)

      Usuń
  14. Muszę kiedyś wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygląda na oczach ;) Niestety nie ma u mnie stacjonarnie YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mój ulubiony tusz, jeden z najlepszych produktów YR:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Yves Rocher, ale kusi mnie ta marka :D Chyba zamówię sobie coś na urodziny, pół roku temy to zaplanowałam xD Maskara wygląda super na rzęsach - ładnie je podkreśla i nie skleja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż kartę w stacjonarce i dostaniesz go gratis :-))

      Usuń
  18. U mnie też dawała super efekt. Bardzo miło ją wspominam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go w zapasie i czeka na swoją kolej. Wcześniej miałam miniaturkę i z tego co pamiętam nie do końca byłam zadowolona. Będę miała okazję przekonać się o co chodziło ;) Chciałabym żeby moje rzęsy wyglądały jak Twoje po użyciu tego tuszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego ci życzę :-) Moje rzęsy kochają ten tusz :-)

      Usuń
  20. Nie miałam go, ale ładnie się prezentuje na rzęsach :) Kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę go kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, może polubisz jak ja :-)

      Usuń
  22. piękny makijaż! nie tylko tusz wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mialam tego tuszu, ale musze zabisac na chciejlistę i może sie skuszę :) śliczna z Ciebie kobietka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz koniecznie :-) Dziękuję!

      Usuń
  24. Jakaś ty ładna :)) A sam tusz wpadło ostatnio w moje ręce, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oby się spisał taj dobrze jak u mnie :-)

      Usuń
  25. I ja również go kocham! Jak dla mnie najlepszy tusz ever :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również jestem w tej mascarze zakochana!
    PS. Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt bardzo ładny. Ogromy plus za "zafoliowanie", chciałabym aby wszystkie maskary były tak zapakowane..

    OdpowiedzUsuń
  28. Czeka na wypróbowanie :D Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się spisuje tak rewelacyjnie jak u mnie!

      Usuń
  29. choć nie lubię takich szczoteczek to efekt całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei pokochałam taką szczotę :-)

      Usuń
  30. Daje naprawdę fajny efekt :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej :-) Nie liczyłam na tak dobre rezultaty :-)

      Usuń
  31. Piękny efekt na rzęsach. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam teraz też tusz YR, ale w złotym opakowaniu - szczoteczka jest podobna i efekt też, mam go dość długo i cały czas jest świeży, w ogóle ich tusze mi odpowiadają :-))
    Sexy Pulp mam mały gratisowy błyszczyk do ust, jasny róż - bardzo dobry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w zanadrzu jeszcze kilka ich tuszy, ale póki co nie używałam :-)

      Usuń
  33. moj ulubiony, nie zastapiony:).

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny efekt daje ta maskara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię moje rzęsy po jej użyciu :-) Polecam!

      Usuń
  35. Ja się z nią nie polubiłam, sklejała mi rzęsy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego nigdy nie miało miejsca :-)

      Usuń
  36. Ja dostałam go gratis przy zakładaniu karty. Też na początku przerażała mnie wielkość szczoteczki, ale teraz ją uwielbiam. Cudowny tusz. A ponieważ mnie tusze wystarczają na długo, nawet standardowa cena nie wydaje się wielka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie szczoteczki w tuszach :) A efekt na rzęsach jest niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polubiłam takie szczoty i raczej jednak wolę tradycyjne włoski niż silikonowe ;-)

      Usuń
  38. ha i jest nawet post :)
    uwielbiam, dość często in-line pojawia się jako prezent przy zakupach :) jeszcze nigdy go nie kupiłam, zawsze jako dodatek a już kilka opakowań miałam hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto na niego polować w gratisach ;-))

      Usuń
  39. Pięknie wygląda na rzęsach, bardzo lubię taki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię właśnie taki efekt :-)

      Usuń
  40. Bardzo podoba mi się efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy osobiscie sie nie spotkalam z kroszącym się tuszem, natomiast z wysychajacym po kilku tygodniach, bądź maksymalnie sklejającym moje rzesy- tak i to bardzo często :) ten, na rzesach prezentuje się faktycznie rewelacyjnie! chyba bedzie mój to kolejny zakup kosmetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy osobiscie sie nie spotkalam z kroszącym się tuszem, natomiast z wysychajacym po kilku tygodniach, bądź maksymalnie sklejającym moje rzesy- tak i to bardzo często :) ten, na rzesach prezentuje się faktycznie rewelacyjnie! chyba bedzie mój to kolejny zakup kosmetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna z Ciebie dziewczyna i piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się :)
      Też bardzo lubiłam ten tusz, chyba go nawet recenzowałam :)

      Usuń
  44. Efekt na rzesach jest bardzo ładny, delikatny ale widoczny :) Tusz ładnie podkrecil rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy