Organique Eternal Gold krem pod oczy

17:24

Krem pod oczy to od kilku lat nieodzowny element mojej pielęgnacji. Niestety strefa pod oczami w pewnym wieku wymaga więcej uwagi niż cała reszta, więc wcieram, wklepuję i pielęgnuję jak tylko mogę ;-)
Dzisiaj przedstawiam Wam krem pod oczy Organique z linii Eternal Gold, która jest dedykowana głównie dla osób dojrzałych, ale i takich o wrażliwej cerze.


Krem ma standardową pojemność 15 ml i znajduje się w eleganckim, szklanym słoiczku. Konsystencja jest bardzo zbita i gęsta, a formuła treściwa, ale nie mam problemu z wklepaniem kosmetyku pod oczy i jego wchłanianiem.
Więcej możecie przeczytać TU.


Krem nie pozostawia tłustej warstwy, złote drobinki, które mają się w nim znajdować są dla mojego oka zupełnie niedostrzegalne (ale ja dość ślepa jestem). Najważniejsze jest dla mnie to, że nie muszę czekać całymi wiekami na jego wchłonięcie i od razu po aplikacji mogę wykonać makijaż.
Działanie kremu absolutnie spełniło moje oczekiwania. Skóra jest nawilżona i dobrze odżywiona, a także niesamowicie jędrna i napięta. Tak! Ten krem daje efekt liftingu! Od razu po nałożeniu skóra robi się pięknie napięta, zmarszczki są wygładzone. Po prostu wyglądam lepiej, nawet wstając do pracy jeszcze przed kurami :-)


Opakowanie wystarczyło mi na pełne 3 miesiące, co jest bardzo dobrym wynikiem, bo używałam tego kosmetyku zarówno rano jak i wieczorem.
Jestem bardzo zadowolona, że skusiłam się na ten krem i pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę. Polecam!

- cena: 59,90 zł

- dostępność: stacjonarne sklepy Organique, sklep on-line


Zobacz także:

76 komentarze

  1. Fajna sprawa, mojej mamie by się bardzo spodobał "efekt liftingu" :) Ja poszukuję czegoś co by mi rozjaśniło sińce pod oczami x__x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym to raczej ciężka sprawa :-( Proponuję spróbować koncentratu z wit c :-)

      Usuń
  2. bardzo kusi mnie zakupic cos z tej firmy :) pod oczy jednak lubie tubki bo nie lubie paluchami nabierac ze słoiczka pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam nic przeciwko słoiczkom :-) tylko ja w nich grzebię, więc mi wszystko jedno ;-)

      Usuń
  3. Dziękuję Kochana za ta recenzję :) Z przyjemnoscia go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spisze się tak doskonale jak u mnie :-)

      Usuń
  4. Wszystko co jest z serii Eternal Gold przygarnęłabym bez dwóch zdań, jestem zakochana w tym zapachu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam z tej serii tylko ten krem pod oczy i krem do twarzy, ale kusi mnie też peeling do ciała :-)

      Usuń
  5. Organique i wszystko wiadomo :) A tekst "wstaję przed kurami" genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba nawet kury nie wstają w tygodniu o 5 rano, a w weekendy o 4.30 ;-)))

      Usuń
  6. Bardzo mnie kusił ten kremik, a Twoje zachwyty tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że muszę go wypróbować. Jak tylko wykończę krem dyniowy wybiorę się do Organique po Eternal Gold :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyniowego z kolei ja muszę spróbować :-)

      Usuń
  7. Ja wolę jednak kremy w tubce :P Łatwiej i szybciej dla mnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię peeling z tej serii, bardzo dobrze na mnie działa :) Może krem też będzie w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować tego słynnego peelingu :-)

      Usuń
  9. Miałam kilka jego próbek i byłam absolutnie zachwycona!
    Mam w planach zakup, jak będzie -20% ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno będą kupony w kwietniu :-))

      Usuń
  10. będę o nim pamiętać i chętnie się suszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że daje natychmiastowy efekt, polubiłabym go za to! Ale z drugiej strony mam też krem pod oczy, który zawiera właśnie drobinki i używam go tylko na noc, bo są niestety widoczne na skórze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj drobiny są dla mnie niewidoczne :-) W porównaniu z Revitalizing Supreme Estee Lauder to niebo i ziemia ;-)

      Usuń
  12. podoba mi się ten kremik- muszę sobie zapisać i może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie go używam i pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie przypadł do gustu :-)

      Usuń
  14. Zapamiętam go sobie. Na razie zmarszczek nie mam, więc aż tak mocnego kremu nie potrzebuję, ale niebawem pewnie i one się pojawią i wtedy krem będzie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że w tej linni tez jest krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt liftingu u mnie pozadany, wiec zapisuje na liste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj lifting jest naprawdę wyczuwalny :-)

      Usuń
  17. kocham złotą serię organique, ale kremu pod oczy nie miałam... za to mam ten kremik z dynią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować dyniowego kremiku :-))

      Usuń
  18. Kochana, pomogl ten kremik cos na cienie pod oczami? (o ile takowe posiadasz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z tym ciężko sobie generalnie poradzić :-( Nie ma niestety sprawdzonej substancji, która niwelowałaby cienie pod oczami, ale można próbować z wit c :-)

      Usuń
  19. O, bardzo pomocna recenzja, bo akurat mój krem dobija dna i rozgladam się za czymś sensownym na wymianę:) Twoja recenzja rozbudziła moje chciejstwo i przypuszczam, że to bedzie to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie kiedyś jeszcze skuszę się na kolejne opakowanie :-)

      Usuń
  20. Cała ta seria jest bardzo kusząca!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po takiej recenzji muszę spróbować :) Ostatnio pomogło mi serum z Yonelle, ale dobry krem też się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowałaś mnie tym serum :-)

      Usuń
  22. Cała ta seria bardzo kusząca jest mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmarszczek jeszcze nie mam, ale w przyszłości pewnie przyda mi się taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ich unikniesz i nie będziesz potrzebować takiego kremu ;-)

      Usuń
  24. Ja miałam już sto tysięcy kremów pod oczy i właściwie zawsze jest tak samo, czyli przyzwoicie, ale mogłoby być lepiej:-). Orqanique miałam jakieś masło do ciała, dostałam w prezencie- było bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ten krem jeśli potrzebujesz liftingu i ujędrnienia, polecam :-)

      Usuń
  25. Ja mam zapas kremu pod oczy chyba na rok, także prosze mnie tu nie kusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to przepraszam najmocniej ;-) ;-p

      Usuń
  26. Jest na mojej liście do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na twoją recenzję :-)

      Usuń
  27. Czytałam o nim parę fajnych komentarzy, ale sama nie miałam, zresztą nie wiem czemu, Organique bardziej przekonuje mnie produktami do ciała, peeling enzymatyczny jest chyba jedyną rzeczą do twarzy, na którą się skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ich różne kosmetyki oprócz tego ich peelingu enzymatycznego ;-))

      Usuń
  28. nie lubie kremow w sloiczku, bu :( wole w tubce lub pompce.. ale skoro taki dobry to moze i warto sprobowac?:))

    Ania, PANDAOVERSEAS.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi opakowanie zupełnie nie przeszkadza :-)

      Usuń
  29. Taki kremik przydał by się i mi bo właśnie pomału kończę wszystkie swoje kremowe zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To leć do Organique i niech się dobrze używa :-)

      Usuń
  30. Ooo, zapowiada się fajny produkt. Ostatnio polubiłam się z Organique, więc moża akurat przypadłby mi do gustu ten krem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe :-) To musisz koniecznie bliżej ich poznać, bo mają świetne kosmetyki :-)

      Usuń
  32. Ja również pierwszy raz słyszę o tej firmie :-) idealnego kremu pod oczy ciągle szukam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz poznać krem Organique obowiązkowo ;-))

      Usuń
  33. Uwielbiam serię Eternal Gold, choć znam tylko produkty do ciała. Z tych do twarzy póki co w zapasach czeka peeling, na kremik może kiedyś też przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  34. faktycznie jest bardzo wydajny, skoro przy stosowaniu dwa razy dziennie wystarczył Ci na tyle miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zaskoczona, bo nie żałowałam go sobie :-)

      Usuń
  35. znajoma go miała i jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób go chwali, to świetny kosmetyk :-))

      Usuń

Obserwatorzy